Hesburger restorāns - Slikts serviss un ēdiena kvalitāte
Šodien, 2018. Gada 15. Jūlijā, ap plkst. 21.20 ierados restorānā ‘hesburger’ mārupē. Restorānā cilvēku gandrīz nebija, bet pie kases gaidīju 15 minūtes, kamēr dabiniece nolēma mani apkalpot, jo bija lēni un bez steigas jāgatavo kāds cits pasūtījums, jāgaida, kamēr izcepsies burgeri un jāstaigā uz apli. Kad beidzot sagaidīju, ka tieku apkalpota, darbiniece bija nelaipna un bez garastāvokļa. Pasūtīju kebaba burgera lielo komplektu un bekona burgera lielo komplektu. Saņemot pasūtījumu, fri kartupeļos ieraudzīju matu, nolēmu neko neiebilst, lai gan tas nav pieņemami, tomēr ņēmu vērā cilvēcības faktoru. Vēlāk, ēdot bekona burgeri, tas garšoja kā sastāvējies vai sabojājies. Pēc tā gan nolēmu aiziet pie apkalpojošā personāla un izteikt savu sūdzību. Viņi nelaipni atbildēja, ka burgeri ir labas kvalitātes, tos gatavo uz pasūtījuma un visas sastāvdaļas ir svaigas. Burgerus nemaina un pie cita tā arī netiku, tikai velti iztērēju naudu iestādē, kuru apmeklēt vairs nevēlos. Apkalpošana ir viszemākās klases un ar tādu man nākas saskarties pirmoreiz. Novēlu apmeklētājiem jāpiedzīvot tādu vilšanos, kādu piedzīvoju es kādā no ‘hesburger’ restorāniem. Šo ēšanas iestādi minētajā adresē, protams, vairs neapmeklēšu, bet novērtēšu, ja tiks padomāts par dabinieku attieksmi, apkalpošanas ilgumu un ēdienu kvalitāti.
Paldies par pieņemto sūdzību un ceru uz drīzu restorāna ēdienu kvalitātes pārskatīšanu un darbinieku pretimnākšanu.
Комментарии (4)
jā, lūdzu, pieņēmām.
"Novēlu apmeklētājiem jāpiedzīvot tādu vilšanos" - tas tik ir lāsts! Sabijos...
Tik smiekligi, ka sudziba sautore vairakkart savaa sudzibaa min vardu "Restoraans" :D :D :D
T.c. Valleta “hesburger” restorānā Arta K. Izteica negatīvas lietas par klientiem saucot viņus par idiotiem, kropļiem un atteicās apkalpot. Izteica ka rakstīs sūdzību par šo personu un sagaidījām ar atbildi: man vienalga!