Hesburger - Prouktu Trūkums, netīrs resotrāns, nelaipnas darbinieces, neprofesionāla darbība.
Šodien 08.01.2013 apmeklēju hesburgeru un veljoprojām nerezēju izmaiņas, tāpēc nolēmu ierakstīt arī šeit savu sūdzību par Imantas restorēnu.
Tikot nesen atvēries restorāns un jau otro dienu Jūsu restorānā nav nevienas mērcītes, atskaitot
barbeque. Kā arī lielajam saldējumam trūkst piedevas un, protams, arī
sāls, pipari, muffini nebija pieejami un arī saldējuma vafeles bija palikušas tikai 4
gb. Šovakar 22:00 biju, mani apkalpoja ļoti laipns un pieklājīgs puisis,
bet viņa kolēģe tik ļoti cītīgi ar kalkulatoru 22:05 vēlējās noņemt kasi, pie kuras strādāja vienīgais kasieris,
kad pat neuztraucās par to, ka es vēl neebiju samaksājis un vēl rindā gaidīja
cilvēki. Tāpēc kasieris viņai izteica, ka kase jānoņem
23:00 nevis 22:05, bet tā kolēģīte tik ļoti vēlējās to izdarīt 22:05,
lai tas nebūtu jādara vēlāk, un viņu nemaz neuztrauc, ka pie kases visi
gaida. Bet pēc apkalpojošā puiša uzstājības viņa aizgāja projām, jo
puisis neļāva noņemt kasi kamēr klienti iepērkas.
Ļoti nesakārtots restorāns, bieži, ejot garām, var redzēt, ka ir
nenovākti galdiņi, kuri ir nenovākti vairāk par 30 min -1 h, jo dienā
bieži sanāk iet garām un ievēroju to. Kā arī bieži ir lielas rindas pie
kasēm un draiva. Vienu vārdu sakot, šodien vienīgais, kas tur kaut ko darīja bija kasieris,
kura vārdu diemžēl neievēroju. Paldies, ka kasieris iestājās pret kases noņemšanu, savādāk man nāktos aiziet prom bez pirkuma...
Комментарии (2)
Vēl viena pēc somu marketinga plāna atvērta ēstuve, kurai problēma ar loģistiku un darba spēku. Ko tur brīnīties.
Problēmas te ir vairākas: 1) mazkvalificēts darba spēks, jo tur pārsvarā strādā jaunieši, kuriem daļai tas ir pirmais iespējams pirmais darbs dzīvē. Līdz ar to ir daļa, kas māk (vai iemācās) strādāt un atbildēt par savu darba kvalitāti, bet ir tādi, kam viss ir pie vienas vietas un rokas ieaugušas pak.. No pieredzes varu teikt, ka ir ļoti liels procents, kas tiešām vēlās saņemt labu algu, bet apziņas, ka to nopelna ar attieksmi nav ne grama. Katastrofa nākotnes darba tirgū, ja šādi jaunieši vairumā aug. Protams ir arī jaunieši ar attieksmi, bet viņus ar uguni grūti atrast.
2) par krājumiem daudzumiem atbild restorāna vadītājs, kas bieži vien ir darbinieks, kas visilgāk ir strādājis. Bet reālas izglītības šajā jomā nav. Tā kā šādas iestādes šobrīd veras vaļā kā sēnes pēc lietus, tad ar šādu pieredzi savā uzņēmumā cilvēku nav daudz. Un pārējiem nākas mācīties cauri savām kļūdām.
3) Darbs nav no vieglajiem. Cilvēkiem ir tieksme nākt līdzīgos laikos, tā radot viļņveidīgus sastrēgumus. Līdz ar to attiecīgais darbinieku daudzums (kas tiek regulēts no augšas, jo uzņēmumam ir jāpēlna, nevis tikai visas nauda jāatdod izmaksās (algās)) nespēj apkalpot un pie tam vēl uzturēt tīrību ēdamzālē un virtuvē (šeit pie vainas arī jaunie darbinieki, kas vēl vai nu mācās, vai nu ar minētajām "ieaugušajām rokām paka..".). Principā kopsavilkumam: pie vainas ir restorāna vadība + darbaspēka kvalifikācija (šeit pārmetums ir arī mūssu "zelta" jaunatnei, kur galvenais ir attieksme pret darbu