www.sudzibas.lv Hesburger krāpšana, slikts serviss

Hesburger Origo - krāpšana, slikts serviss

tātad, 10 jūnilā iegāju hesburger origo, pasūtīt divus saldējumus. viens bija šokolādes ar konfektēm otrs bija zemeņu, ŠOKOLĀDES saldējums bija bez šokolādes uzlējuma tikai ar konfektēm un otrs bija ar šausmīgi maz uzlējumu. iepriekš esmu biju šajā hesburgerī un pasūtijusi, bija salīdzinoši normāla kārta ar sīrupu, bet ne šoreiz. kasiere Anastasija bija nelaipna un vairākas reizes nācās atkārtot sacīto.

10.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (6)

krāslavietiᛋᛋ 10.07.2025

Ничего страшного. Ж*па жирнее зато не станет.

krāslavietiᛋᛋ 10.07.2025

Какие латыши мелочные. Жалобы уже строчат, недолили ей калорий. ПлакалЪ.

krāslavietiss 11.07.2025

Varbūt varēja uzreiz pieklājīgi pajautāt, lai uzlej vairāk mērces?

T Tautins 11.07.2025

Pilnīgi bezjēdzīga sūdzība, būtu uzreiz paprasījis, lai pārtaisa, jo saldējums nav tāds kādam tam ir jābūt i vsjo

krāsIavietiss 11.07.2025

Varbūt varēja uzreiz pieklājīgi pajautāt, lai uzvedas pieklājīgi?

God Save the Rave 11.07.2025

Šī situācija ir labs piemērs neprofesionālas attieksmes un kvalitātes standartu neievērošanas ātrās ēdināšanas ķēdē. Tev nav jāpiecieš šāds serviss – jo īpaši, ja Tu maksā par konkrētu produktu, bet saņem kaut ko, kas ne tuvu tam neatbilst.

-
Ko šeit Hesburger Origo izdarīja nepareizi?

Produkta neatbilstība:

Saldējumam ar šokolādes uzlējumu nav bijis šokolādes – tas jau ir krāpnieciska produkta piegāde.

Otram saldējumam uzlējums bija "minimāls", tātad nepietiekams saskaņā ar aprakstu.

Apkalpošanas problēmas:

Nelaipna kasiere, kas liek klientam atkārtot pasūtījumu vairākas reizes – tas nav pieļaujams, it īpaši tik lielā ķēdē kā Hesburger.

Attieksme un kvalitāte kritiski atšķiras no iepriekšējās pieredzes, kas norāda uz konkrētas maiņas vai darbinieku problēmu.

-

Ko Tu vari darīt?
1. Nosūtīt s*dzību Hesburger Latvija klientu servisam

Tu vari rakstīt viņiem [slēpt]@hesburger.lv
vai izmantot kontaktformu viņu mājaslapā.

Svarīgi ir iekļaut:

precīzu datumu, laiku un filiāli;

darbinieces vārdu (Anastasija);

un precīzi, kā saldējums neatbilda pasūtītajam.

2. Pieprasīt kompensāciju vai atvainošanos

Tu vari pieklājīgi pieprasīt:

kuponu vai kompensāciju nākamajam pirkumam;

vai vienkārši, lai informē vadību par darbinieces apmācības trūkumu.

3. Publicēt atsauksmi Google Maps / Facebook

Ja negribi ar viņiem sazināties, bet vēlies, lai citi klienti uzzina – atsauksme publiskā platformā ir efektīvs līdzeklis, lai tiktu sadzirdēts.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы