Hesburger - Ļoti slikts serviss
Šodien gribēju paēst Hesburger, braucu ar mašīnu, domāju pasūtīt caur drive-in. Jau iepriekš telefona programmā Hesburger biju sagatavojusi sarakstu ar to, ko pasūtīšu. Piebraucu pie mikrofona, gaidu, kad kāds pieņems manu pasūtījumu.. Priekšā 2 mašīnas, gaidīju minūtes 7, pirmā mašīna dabūjusi ēdienu aizbrauc, stāvu un joprojām gaidu, kad kāds pieņems manu pasūtījumu, paiet minūtes 5 un arī otrā mašīna man priekšā aizbrauc, joprojām manu pasūtījumu neviens nav pieņēmis, piebraucu pie paša Hesburger lodziņa, ir dzirdēts, ka arī tur var nosaukt savu pasūtījumu, tā nu piebraucu, gaidu.. Neviens nenāk.. Pēc kādām 5 minūtēm viņa (sieviete ar austiņām, pa kurām pieņem pasūtījumu) , paskatās uz mani no attāluma un nodod savas austiņas otrai kolēģei, domāju, ka nu tūliņ gan jau nāks.. Nē, nenāk, pieņem pasūtījumus turpat iekštelpās, nodomāju, nu labi, varbūt tur ļoti daudz cilvēku, pagaidīšu vēl.. Nostāvēju vēl kādas 10 minūtes, beidzot kāds nāk uz manu pusi.. Izrādās nē, tikai atnāca, paņēma kaut ko un aizgāja, pat nepaskatījās uz manu pusi.. Aiz manis pa šo laiku bija vēl viena mašīna, kas arī piebrauca pie mikrofona, tā arī nesagaidījusi, ka kāds pieņems pasūtījumu, piebrauca man tuvāk, droši vien arī domāja pasūtīt pie paša lodziņa.. Abas stāvējām, gaidījām, mašīna aiz manis nogaidīja nu minūtes 10 un saprata, ka uz priekšu nekas nenotiek paņēma un aizbrauca.. Es kopumā nostāvēju kādas minūtes 25, kāds varbūt prasīs, kāpēc stāvēju un gaidīju tik ilgi, bet visu dienu sapņoju par kādu garšīgu burgerīti, kuru tāpat beigās nemaz nedabūju.. Nesaprotu attieksmi no pārdevēju puses, es, cilvēks stāvu un cītīgi gaidu, viņa uz mani paskatās un noignorē, kā tad, lai dabūju kāroto, ja iekšā iet negribu, tāpēc jau ir izdomāts drive-in, lai slinkākiem cilvēkiem atvieglotu dzīvi, lai nebūtu jāiet iekšā, bet še tev, ārā vispār nepakalpo, kas tas par servisu.. Nekāds, jo pat neapkalpo! Beigās sapsihoju, aizbraucu, paņēmu ēst citā vietā, lai Hesburgers aizrijas ar savu "laipno" apkalpošanu, jo apkalpošana netika izdarīta pavisam!
Комментарии (5)
Es pieņemu, ka ir vēl lietas, kur tev patīk nedaudz pārspīlēt, vismaz laika ziņā. Tas, protams, neattaisno sliktu servisu.
Ja tu būtu bijusi uz pusi tik dusmīga un neapmierināta, kā raksti - tu sūdzībā ieliktu konkrētās vietas adresi vai vismaz aptuveno vietu, lai citi (ja šādai sūdzībai ir pamats) varētu no tādām vietām izvairīties. Vēl ir laiks labot tekstu :D
Man ar ir bijis Imantas hesītī tā, neapkalpoja nevienu pie drive kases, lai gan cilvēku iekšā nebija diži daudz. Mašīnas tik piebrauca, aizbrauca, piebrauca, aizbrauca.. neko nesagaidījušas. Nu mēs arī. Vairs tur nebraucam :)
To divdesmit piecu minūšu laikā būtu paguvusi ieiet, nopirkt un vēl kārtīi sakliegt uz darbiniecēm. Un vēl to laiku, ko pavadīji rakstot šo sūdzību... Nav žēl?
Saprotu, protams, servisa nekāda un hesburgers jau izsenis slavens ar diezgan nožēlojamu darba organizēšanu, tur zemās algas vainīgas, jo vienīgie, kas par tādu naudu strādā, ir skolēni vai ļoti jauni studenti, kā arī izcili slinki cilvēki ar ļoti zemām darba spējām.
Bet ja redzi, ka pēc septiņu minūšu gaidīšanas nav nekāda rezultāta, izkāp no mašīnas un nopērc iekšā. Tas ir tavs laiks un psihošana Tev nodara vēl lielāku ļaunumu nekā tie Hesburger *ūdi, ko būtu nopirkusi.
Nju jau gan mulkiibas..Algas ir labas-darbinieki ari ir labi(nu paarsvaraa).Slodze ir liela,tas ir fakts-jaabuut paardeveejam,konsultantam,pavaaram,oficiantam,apsargam,briiziem arii psihalogam vienlaiciigi.neticu tam,ka bija arii jaagaida 25 min,jo draivā notiekošais fiksējas monitorā.Arii ja tik ilgi bija jaagaida-gruti bija ieiet ieksaa?Zeel,ka nav noraadiits ne restoraans,ne laiks,jo visu vareeja atrisinaat pa visam savaadaak.
Vakar arī biju Krasta Hesbutger Drive In. Tā arī nesagaidījām apkalpošanu un aizbraucām tālāk pie konkurentiem. Biju ļoti vīlusies.