Hesburger - Iespējama diskriminācija, slikts serviss, kaitējums labsajūtai
Šodien, ap 13: 20 ienācām Hesburger, ar mammu piegājām pie kases. Pirmkārt - ar mums notika tas pats, kas notiek ar daudziem cilvēkiem šais iestādēs, kā skatos iepriekšējās sūdzībās. Ne "uzgaidiet, lūdzu", nekādas uzmanības, vienkārši krāmē maisiņus, divi cilvēki stāv. Puisis vispār pagāja mums garām un piegāja pie otras kases, pie sievietes, kurai nav tumšas ādas krāsas kā man un manai mammai - sakritība? Šķiet, ka pie kases arī vēlāk pienāca.
Puisis uz mums vēl skatījās pirms piegāja pie viņas.
Okay, beidzot sagaidām, ka mums kāds pievērš uzmanību un pasūtam. Speciāli sāku pasūtījumu jau ar "mums lūdzu neasas divas tortilijas ar vistu".. Mēs aizejam mājās un spļaujam ārā piparus no mutes. Štrunts par uzmanības dalīšanu, bet šādi sajaukt pasūtījumus kādam var beigties letāli! Fuj! Hesburger tikai turpina parādīt cik ļoti tur viss iet pa burbuli. Vairs neiešu un neiesaku.
Tikko aizdomājos, ka, iespējams, katram sava kase un tāpēc puisis tikai paskatījās un pagāja mums garām..bet kas ir noticis ar komunikāciju? Es saprotu, jaunieši ir jaunieši, bet ja reiz esat apņēmušies strādāt klientu apkalpošanas servisā - dariet savu darbu pienācīgi vai ejiet prom, cilvēki par servisu maksā naudu cerot saņemt to, par ko maksā, nevis lai tikai jums samaksātu algu!
Комментарии (2)
Varbūt ieraudzīja nagus un sabijās apkalpot.
😅😂