www.sudzibas.lv Hesburger Briesmīgs serviss

Hesburger - Briesmīgs serviss

Otro reizi mūžā iegriezos Saldus Hesburger restorānā. Dabūju dzirdēt, kā darbiniece aprunā kādu klienti, tur par vadītājai stāvot blakus.
Noteikti pēdējā reize kad šeit iegriežos, pieļauju, ka tiek aprunāti arī citi klienti. Darbiniece ar gaišiem matiem. Ēdiens gan bija labs.

30.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Комментарии (7)

B Bez_vārds 30.03.2023

Visu laiku katrs tiek aprunāts. Neesat vēl pieradusi? Jāiet dzīvot mežā, kā būs saskare ar cilvēkiem, tā tiksiet aprunāta. Tas vienmēr tā ir bijis un tā būs.

C celjotaaja 30.03.2023

Tad ir jāprot aprunāt. Nevis skaļi, klientiem to dzirdot. ;) ētika?

G Gulbenietis 30.03.2023

Šoreiz piekrītu bezvārdam. Saldus Hesī norm tjohanšas strādā. Ja aprunā, nebiji zobus izmazgājis. Es vnk ierēktu par sevi un tālāk friškas ēstu. Dzīvē ir tik daudz problēmu, reālu problēmu. Nevajag krenķi ķert par muļķībām. Tas pats, ka par tevi iesmej kāds ar galvu slims. Nu iedosi bietē šim. Labāk paliks? Šie ar galvu slimie, pie poļicajiem mīl skraidīt bieži.

S sannas 31.03.2023

Hesburgerā garšīgs ēdiens? Pārmaiņas pēc aizejiet paēst jebkur citur, jūsu domas noteikti mainīsies.
Kā cilvēks no malas var zināt kāds amats ir katram no personāla? Varbūt tā nebija vadītāja, bet apkopēja?
Kur ir jūsu ētika, ja aprunājat cilvēkus kas jūs pabaroja?

J Juglina 31.03.2023

Ko? 😅 katram darbiniekam ir vārda nozīme un amata nosaukums . Un apkopējas neatrodas restorānā darba laikā kur nu vēl aiz kases vai virtuves zonā, tur tikai darbinieki drīkst atrasties
Ēdiens tur arī normāls ņemot vērā, ka tas IR ātras ēdināšanas restorāns 👌

S Skolmeistare112 31.03.2023

Klientes sūdzība ir pilnīgi aplama. Aiziet stūrī un nokaunēties par šādu darbinieku apmelošanu. Visi klienti un darbinieki,kuri tajā brīdī atradās restorāna telpās, ļoti labi zina, kāda situācija patiesībā bija. Šī kliente nebija nekādā restorānā iekšā ienākusi, bet gan piebraukusi pie Drive loga tā,ka darbiniece nevarēja aizsniegties līdz klientei ar karšu termināli. Tā vietā,lai kliente pārparkotu mašīnu tuvāk Drive lodziņam,kliente izvēlējās pazemot restorāna darbinieci visādos veidos kā vien var, liekot darbiniecei kāpt uz Drive palodzes un liekties ārā pa logu, jo atteicās izkāpt no mašīnas. Šeit vienīgais variants ir klientei pārlikt CSDD figūras,lai iemācītos pareizi piebraukt pie Drive lodziņa un pārdomāt savu uzvedību. Ja ir tik negatīva attieksme, tad var arī nebraukt uz šādu iestādi.Esmu bieža Saldus Hesburgera restorāna kliente un tajā brīdī atrados iekštelpās un visu notiekošo gan redzēju, gan dzirdēju. Meitenes ir ļoti foršas un pretimnākošas.

M Mixx 01.04.2023

Restorans ?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы