Hesburger - Attieksme pret darbiniekiem
Pagājušā gada nogalē gadījās pastrādāt HESBURGER tirzniecības parkā ALFA. Sākotnēji viss likās kārtībā, tomēr pēc kāda laika sastapos ar dažādām dīvainībām. Piemēram vienu dienu beidzot maiņu kases aparātā rādījās, ka ir 15 eiro vairāk kartē, un 15 eiro mazāk skaidrā naudā (vai arī otrādi) principā nebija mīnusu, bet bija ielaista kļūda kādā pirkumā kasē iesitot skaidru naudu, kā maksājumu bezskaidrā, (jeb otrādi) - kā zināms - šādas kļūdas pēc būtības ir labojamas. Maiņas vecākais tajā dienā man teica, lai maksāju 15 eiro. ko, protams nedarīju. Nākamajā dienā to pašu naudu man prasīja jau restorāna vadītāja LIENE POSSE, sakot ka vērsīšoties policijā. Tai pat laikā strādājot Hesburger restorānā vairākkārt saskāros ar to, ka tieku aizkavēts pēc maiņas beigām, citreiz 15 min citreiz pusstundu, citreiz pat stundu. Gadījās, ka vienu dienu tiku aizkavēts darbā pat divas stundas pēc noteiktā darbalaika grafika beigām, pēc kā sapratu, ka šajā uzņēmumā strādāt nav iespējams, un aizgāju no darba.Neiesaku iet strādāt šajā uzņēmumā - attieksme ir necilvēcīga, visulaik cilvēks tiek izdzīts kā suns, kas vēl nebūtu nekas salīdzinājumā ar to, ka šis uzņēmums pilnīgi ignorē jebkādus sevis sastādītos grafikus, un var aizturēt tevi darbā cik tik ilgi vien ienāk prātā.
Комментарии (3)
Ne visi ir radīti šim darbam. tīri teorētiski, vari nepiekrist palikt ilgāk, bet nu, ja neesi paspējis izdarīt savu darbu- tā ir tava problēma.
Jā, kļūdas pēc būtības ir labojamas. BET tas nav likumīgi! Tas bija tikai pilnīgi pareizi no restorāna vadītājas puses tev segt kases mīnusu. Tas ir rakstīts tavā darba līgumā, ka mīnusus sedz no savas kabatas. Un par plusiem maksā sodu. Ja nemāki izdarīt, kā nākas- pats esi vien vainīgs.
Pati strādāju citā hesburgerā kā pārdevēja-kasiere, noteikumi ir visiem vieni, nevajag čīkstēt. Tu zināji, ar ko saskarsies. Vajag izlasīt visu to dokumentu mapi, ko tev sniedz stājoties darbā. Ne velti tu izgāji veselības pārbaudi un parakstījies par noteiktu darbu veikšanu.
Pieprasīt segt neesošu iztrūkumu kasē ir krāpšana, ja būtu kasiere tad zinātu, ka tas nav iztrūkums skaidra/bezskaidra. Palikšana pēc darba laika beigām ir iespējama tikai abpusēji vienojoties. Ja darbinieks nevēlas palikt pēc darba, tad tā ir viņa paša darīšana. Ja darbinieks darba laikā nav paspējis izdarīt savu tiešo darbu tā ir viena lieta, taču ja viņš tiek aizkavēts, uzņēmuma politikas dēļ - nevar taču klientus dzīt laukā, tad viņam par to jāsaņem apmaksa pēc virsstundu likmes. Izskatās, ka "pelmeņoga" ir nevis kasiere, bet tā pati blondā bestija no Alfas, kas auro tā pat Hesburgera apmeklētāji ir šokā.
Izskatās, ka nav izlasīts, ko es uzrakstīju. Var nepiekrist palikt ilgāk. Ja nepaspēj izdarīt darbus un atstāj nekārtību, tas paša interesēs ir palikt ilgāk- citādāk var likt rakstīt paskaidrojumu un beigās- atlaist.
Arī- neiet runa par neesošu iztrūkumu. Sapratu, ka sūdzības rakstītājs runā par esoša iztrūkuma segšanu.
par klientiem. Pēc 22:00 pie kases nevienu neapkalpo, tikai ļauj apēst līdz galam tiem, kas nav paspējuši- ja baigi ''aizsēžās'' cilvēki- var izsaukt apsardzi.
Maiņas vadītājs- pasarg dies, atbildība par lielu, īpaši ja strādā šitādi vunderkindi