Hesburger - Attieksme
18: 04 veicu pasūtījumu caur aplikāciju, tā saucamajā restorānā biju 18: 45 un pasūtījums bija "veiksmīgi" utilizēts! Pārsteidz attieksme, kad man jāgaida pasūtījums 20-30 minūtes tad esiet saprotoši, pretējā gadījumā paši vainīgi! Paldies ka atstājat bez vakariņam!
Комментарии (7)
Vel uzraksta ka pasutijums ir izsniegts un izbaudiet! Ta ir nirgashanas!
Tātad jūs nokavējāt viņu izņemt.
Ja, tikai es to uzzinaju, kad iegaju hesburgera un piesledzos wifi! Un tas ka sutijums jaiznjem 25 minushu laika ari varetu lielakiem burtiem rakstit! Nevis kaut kur noteikumos, kurus neviens nelasa!
Tātad sūdzība ir par to,ka jūs neizlasījāt noteikumus,bet vainīgs bija Hesburger. Iestādes neatbild par klientu nevēlēšanos iepazīties ar noteikumiem
umm...okay :D
Visam sadam iestadem ir laiks pec kura konkretais ediens tiek iznicinats. Ja vini turetu vinu ilgak jus sudzetos, ka ediens sakaltis, vecs utt.
Saja situacija jus pats neiepazinaties ar noteikumiem, varat vainot tikai sevi. Labu apetiti 😊
Ja es sudzetos, vini droshi varetu atbildet ka nenes atbildibu, jo pats laicigi neierados, bet prieksh kam mest ara uzreiz?! Kaut stundu pagaiditu! Ne jau pirmo reizi ta dariju, parasti pasutiju, izgaju caur veikalu un atpakaljcelja hesiti!