Hesburger - apmekletāji
Sveiki, es jau kādu laiku strādāju Hesburgerā, viss ir brīnišķīgi apmeklētāji smaidīgi un kolēģi jauki un gādīgi, bet gadās arī dienas kā vakardiena, Es zinu ka ir nerakstīts likums ka apmeklētājam vienmēr taisnība.. Bet kā tas var būt ka klients izlasot man uz lapiņas rakstīto kad esmu mācekle mani uztver kā stulbeni.. Pastāstīšu sīkumos jo šis ir pirmais gadījums, jo savus darba uzdevumus veicu labi pat varētu teikt teicami.. Tā tad vakar Sieviete ar meitu vēlējās iegādāties Smūtiju, piebildīšu ka sieviete jau ienākot hesburgerā tā vietā lai mierīgi pajautātu uzbļāva.. Bet es viņai korekti atbildēju kāda veida un uz kādas bāzes.. Sieviete ar meitu saskatījās un uzbļāva viņai arī kad vēlās uz sulas bāzes.. tā es arī visu izsitu kasē un sieviete samaksāja.. Bet drausmas sākās kad es jau biju pagatavojusi un atnesusi.. Viņa tomēr gribēja uz jogurta.. Tad es paliku dusmīga, jo par Smūtiju kuru es pagatavoju vajadzēja man samaksāt.. Tāpēc mīļie cilvēki lūdzu jums ja jūs dodaties uz Hesburger nebļaujiet par to ka mēs jums pagatavojam nepareizos burgerus vai smūtijus, jo vienīgais ko mēs jums pasniedzam ir jūsu pasūtījums.. Hesburger Darbinieks..
Комментарии (5)
TEV nav JĀMAKSĀ PAR pasūtījumiem no kā atsakās klienti! tas ir darba tiesību pārkāpums!
man patīk hesīts, un darbinieki ir super, vismaz par Jūrmalu es garantēju ;) :*:*:*
tu vareji pateikt ka tev patik but resnai un tas ir super
Piekrītu @Beisbolzzz kādā sakarā tev jāmaksā par to ka vecene pati nezin ko grib, nav tava vaina!!
Tas tiešām ir nerakstīts likums, ko ļoti bieži vēlas izmantot pircēji, speciāli tracinot pārdevējus. Manuprāt, kad cilvēkam iet slikti - viņš vēlas atspēlēties uz citiem, un pārdevēji, apkalpojošais personāls ir tie, kuri visbiežāk tiek izmantoti šīm vajadzībām 'izlaist dusmas'. Tāpēc neuztverat personīgi, veicat savu darbu labi un esat pārliecināti par to. Nereaģējiet uz šiem speciālajiem kaitinātājiem, darat to, kas pēc darba nosacījumiem vai procedūrām ir jādara, un taisnība būs jūsu pusē. Varētu pateikt, ka vienīgais, ko ir pelnījuši šāda tipa klienti, ir - mūsu želošanu, taču pat to viņi nav pelnījuši. Klientiem dažreiz arī ir jāpadomā, ko viņi saka, kā uzturas, un nav jābrīnās, ka uz viņu uzvedību no pārdevēja ir šāda reakcija, pat ja viņi sāks bārstīt gudras pērles par to, ka viņiem vienmēr ir taisnība.