Hesburger - apkalposana
Labdien! Man sad tad patik paest atrajos uzkodu restoranos, ta nu gadijas, ka biju Alfa un iegaju Hesburgera paest. Tik nelaipnu attieksmi no tas metenes kas stav aiz letes un apkalpo nebiju pieredzejusi. Velns paravis, maza izdilusi blondine, kura elpo man naba macis kaa man pasutit edienu?! Un vel radas iepaids, ka vinai klienti neamz neinterese. ka tik atrak apkalpot un miers! Fuij!!!
Комментарии (16)
Jā tādai dod nobaudīt viņas pašas zāles, tad atri nomierinās...
par kadam zalem iet runa?
Kaa tad vina maaciija?
Vajadzeeja pasuutiit vinju NAHUJ!!!
nu es laikam ne ta izrunaju cisburger :D, vina parlaboja uz '' Tad tev vienu burgeru ar sieru? ?" un kad jautaju kokteili, vina uzreca " Kadu tad tev vajag, mums ir dazadi, vai tiesam nevaru es izdomat kadu kokteili gribu stavot rinda, nevis jau kad ta slampa ir sakusi mani apkalpot! Ta luk vina mani macija, aita kaut kada!
Perla tu pati esi mulkje! Tas, ka nezini, ko gribi un nevari izrunaat pareizi vaardus liecina par tavu raksturu un izgliitiibas liimeni.
zini :), cik es zinu tad pareizi ir čīžburgers nevis burgeris ar sieru :)), un par kokteilu izveli tur nerunasim, es neesmu vainiga, ka vina tur strada ka aizmigusi un nedzird ko vinai saka, nevis, ka es nezinu ko gribu, ta ka ej nahuj un es uzskatu, ka man nav japacies tik tizlu attieksmi pret klientu! Un tapec tur vaiarak neiesu, un tavai trulajai domasanai es nepiekritu, un kas attiecas uz izglitubu, tad man vinas ir pietiekami, lai es dzive kaut ko sasniegtu, bet ar raksturu es seit neredzu neko kopigu!
Klientam ir tiesības nepareizi izrunāt, pārdomāt un citādi rīkoties - tas vispār neraksturo izglītības līmeni. A tai mazajai ir pienākums paskaidrot un piedāvāt VISU! Tāds nu ir viņas darbs! "Klientam VIENMĒR ir taisnība" - to neapstrīdēsi!
=D Tonij, laikam esi tiiiiiik augstā lidojumā, ka krītot aplauzīsi abus spārnus un arī kaklu! Ko tad vēl raksturo- ''Klientam ir tiesības nepareizi izrunāt, pārdomāt un citādi rīkoties '' ??? Tikai un tikai izglītības līmeni un pašcieņas normas! Ir jau redzēti veikalos tādi ēzeļi, kuri kā Tu saki- pārdomā un citādi rīkojas! =D No malas tas izskatās vnk nožēlojami! Tieši tas liecina par attiecīgu līmeni, un ne jau to labāko!
Nothing Special (Jums pieskaņots niks, jo, piedodiet, bet nesauciet mani uz TU, neesmu Jums nekāds draugs!), Klientam vienmēr ir taisnība! Vienkārši nesaprotu, kā var aizrādīt klientam, ka viņš nepareizi kaut ko izrunā? Ārzemniekam arī aizrādīsim, ja viņš nosauks kādu ēdienu nepareizi??? Un ja nu pie kases izrādās, ka naudas nepietiks, klientam ir tiesības mainīt savu izvēli... Viņš var arī nezināt visas iespējamās mērces, komplektus un dzērienus! Tieši tam ir domāti cilvēki, kas tur strādā!!! Ok, varbūt tādās vietās kā McDonalds tas nav tik svarīgi, bet tā gadās arī dārgos restorānos - kad darbinieki nezin, ko viņi pasniedz... Un nepārejiet uz personībām, jo es Jums virsū nedirsu!
Ak vai, Jūsu godība, piedodiet, kļūdījos! Laikam jau esat neidomājami svarīgs klients, kurš vienmēr pie kases atjēdzās, ka viņam trūkst naudas=D
he-nekad nesapratīšu ko īsti nozīmē frāze - "klientam vienmēr ir taisnība ! " . Pats- bāros, restorānos (ātrās apkalpošanas ēstuvēs gan nav nācies pastrādāt, bet jomas ir līdzīgas) -esmu nostrādājis nu jau gandrīz 10 gadus -ne no vienas vietas neesmu atlaists vai saņēmis aizrādījumus par sliktu izturēšanos pret klientiem. Bet tajā pašā laikā nekad neesmu uzskatījis, ka "klientam vienmēr ir taisnība"-pastāv vienīgi komunikācija un vai nu viņa ir vai nav . Laba komunikācija ar klientu protams ir katra bāra/restorāna/kafejnīcas intresēs, bet tajā pašā laikā-vietās kur es esmu strādājis, īpašnieki ir vienmēr uzskatījuši, ka mēs- darbinieki esam pietiekoši objektīvi domājoši un izvērtēt spējīgi kā attiekties pret klientu un atzīstos, ka ne vienmēr esmu pret klientiem izturējies pozitīvi, ja klients pats ir negatīvi noskaņots. Protams ir reizes, kad ir labs noskaņojums un pacietība un varu "auklēties" ar viņiem un beigās pat varbūt panākt kopīgu "valodu", bet neuzskatu, ka tas ir kādreiz bijis mans pienākums, galu galā sevī nekad neesmu sajutis sociālā darbinieka potenciālu :)
Īsāk sakot, viemēr esmu ievērojis principu- kā jūs pret mani -tā es pret jums. Protams ir arī tādi bārmeņi, viesmīles, pārdevēji, bufetnieces u.t.t, kas vienkārši nav piemēroti tādam darbam un ar viņiem ir nepatīkami komunicēt, bet tā tad arī ir viņu un attiecīgās vietas īpašnieku problēma sliktāka reputācija-mazāk klientu u.t.t, bet kas ir frāze "klientam vienmēr taisnība !" tā arī nesaprotu- negribi neej! Cita lieta, ja esi par kaut ko paspējis norēķināties un pakalpojums vai prece acīmredzami neatbilst solītajam, tad manuprāt var runāt par "klientu tiesībām".
P.S.
Frāze, kas mani laikam visvairāk uzjautrina un kas parasti tiek izteikta brīdī kad "augsti godātajam, visu mīlētajam, visu gudrajam "klientam" " tiek likts noprast, ka viņš personālam ir nevēlams, ir - "es šeit NEKAD vairs nenākšu UN mani draugi arī NĒ!! ", pieņemu, ka tie parasti ir domāti draudi, bet pēc šīs frāzes man vienmēr vieglāk paliek, ka viņu/viņus vairs nekad neredzēšu, un cik zinu -neviena vieta kur esmu strādājis nav nekādā veidā cietusi zaudējumus.
Dzīvojam saticībā un mierā :) PEACE
Nothing Special - LOSIS =)
Erik, bet tie, kas tev "draudējuši" nekad nenākt, nav tomēr atgriezušies? mans viedoklis pamatā saskan ar tavu. es arī strādāju apkalpojošā sfērā jau vairāk kā 10 gadus, un zini, man ar piedraud, ka nenāks vairs, bet kaut kā turpina nākt..., tāpat bijuši draudi no klientu puses par pēdējām darba dienām, bet vēl neviens nelaiž vaļā... lai vai kā sludinātu "klientam vienmēr taisnība", sev uz galvas d..st jau nu gan neļaušu.
nu nezinu kā tur bija.bet ja daudz cilvēku tad nav laika īpaši klačot ar cilvēkiem, ātrāk viss jāatdod un nākamais :)
nevienā hesburgerā nav čīžburgers -tur ir vienīgi sierburgers ..bļin vienreiz iemācieties lasīt!