www.sudzibas.lv Hepsor + Mitt & Perlebach Krāpšana un saistību nepildīšana

Hepsor + Mitt & Perlebach - Krāpšana un saistību nepildīšana

Ja iegādāsietes dzīvokli no Hepsor un jums būs kādi defekti (un tie noteikti būs), tad lai Jums dievs stāv klāt, ja gribēsiet lai tos kāds tos atrisina! Defekti dzīvoklī daudz vairāk kā jebkurā jaunajā projektā būtu jābūt, apzinoties ka vienmēr kāds defekts būs. Un te pat nav runa par maziem vizuāliem defektiem. Bet tas nav sliktākais.
Pēc līgumā rakstītā, garantijas labojumiem jābūt atrisinātiem 2 mēnešu laikā. Realitātē priecāsieties ja 2 mēnešu laikā pēc garantijas pieteikuma ar jums kāds vispār sazināsies. Kaut kas vienkāršākais tiek atrisināts ar atkārtotiem epastiem un atkārtotu zvanīšanu par statusu, par ko visu laiku tiek vilcināts laiks. Bet tas bija pirmajā gadā.
Vairākiem defektiem 2 mēnešu vietā jau drīz būs "2 gadu jubileja" kā nav atrisināti un pat tiek pilnībā ignorēti. Tas ir pat pēc vairākiem atkartotiem pieteikumiem un zvaniem. Diemžēl attiekme ir tik slikta, ka garantijas vadītāji apzināti neceļ zvanus (paši to apstiprinājuši), jo apnika ka tiek prasīts kad būs. Pēdējā šāda situācija bija, kad solīja atrisināt 2 nedēļas vēlāk, bet 3 nedēļas vēlāk man zvanot, lai uzzinātu kāpēc nekas nenotiek, klausuli vairs neviens necēla. Garantijas pieteikumiem arī ir 0 jēgas jo tie arī tiek ignorēti.

Interesanti, ka apmēram pēc pirmā gada nomainijās garantiju darbu vadītājs. Diemžēl jaunajam vadītājam bija amnēzija par jēkādiem defektiem kas pirms tam tika pieteikti. Bija pirmā dzirdēšana ka jau gadu tiek gaidīti risinājumi. Maza gan jēga bija visu no jauna iesūtīt.

Diemžēl pat daudzkārtēja sazinšanās ar Hepsor pārstāvjiem nedod nekādu rezultātu šajā situācijā.

Kopumā notiekti neieteiktu iegādāties dzīvokļus no Hepsor (un viņu būvniekiem "Mitt & Perlebach"). Viņiem tikai svarīgi savākt naudu pie iegādes.
Un lūdzu paskatiaties kādas atsaukmes ir arī "Mitt & Perlebach". Redzēsiet ka līdzīga pieredze ir daudziem.

Un ja gadījumā pēc šī visa tomēr plānojat iegādāties, kārtīgi pārbaudiet visu pirms līguma parakstīšanās (atslēgu paņemšanas). Un pat 2x. Jo izrādās, ka par labojot sākotnējos defektus, tika radīti citi defekti, par kuriem jau pats biju vainīgs jo nedomāju ka 2x viss jāpārbauda pie saņemšanas.

Ja jebkas mainīsies uz labo pusi, tad atjaunošu šo sūdzību.

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы