Heinrihs-Gāze - Nemākuļi un krāpnieki
Aizdzinu pie šiem autiņu uz gazes iekārtas uztādīšanu, šie kaut ko ķepu ļepu saliek zvana ir gatavs aizbraucu pie šiem skatos motora plastmasas uzliku salauzuši, kaut kādas trubas un vadi karājas, parasu kas tas i, r šie saka tā jābūt. Bagāžniekā ielika balonu rezerves riteņa vietā, balons pa lielu nevaru aiztaisīt nodalījuma vietu ciet paliek 10 cm sprauga, balona stiprinājumu uzstaisa no sraūsējuša dzelža un ar vannas balto akrilu nosmērē spraugas. Pa slonu kāds grāpstijie ar eļļainām rokām, viss vienā eļļā.
Pats labākais sarunājam cenu 650 ls viss ok. Smaksāju naudu saku vajag čeku ""ja gribat čeku piemaksājiet PVN starpību un būs jums čeks" kaudkāds "Bomžu kantoris" atvainojos par izteicienu.
Комментарии (26)
Sveicināti šodien (02.07.2014) Kā jau solīju uzrakstīt kad ieliks gāzi pie "Heinrihs Gāze".
Aizdzinu auto vienas dienas laikā visu salika, nākamajā dienā no rīta jau bija gatavs.
Nekādu pagrīdes variantu bez čekiem un tamlīdzīgām lietām. Samaksāju ar kredīt karti, visu skaidri un saprotami pastāstīja, garantijas taloni un CSDD vajadzīgie papīri čeki, viss kā pie cilvēkiem.
Kā arī paskaidroja ja ir kaut kādas aizdomas vai manāma gāzes smaka tad nekavējoties jābrauc pie viņiem un tas protams viss būs risināts.
Esmu apmierināts 100% Manam auto tas izmaksāja 888 Euro ar iepildīšanu pie aizmugurējā bampera. Ja būtu licis blakus benzīna uzpildes vietas tad tas maksātu + 30 euro. Visu paskaidroja un nekas no aukstāk minētajiem sūdzībām nebiju manījis.
Šodien visu dienu atbraukāju uz gāzes ir super ;) Tad jau redzēs kā tā iekārta man kalpos.
Ļoti apmierināts ar kvalitāti un servisu- braucu jau 60000 ar gāzes iekārtu. Nekādu problēmu:)
Serviss pilnīgi ok. Nobraukti 90 000 ar viņu likto gāzes iekārtu, un viss ok. Galvenais veikt laicīgi visas apkopes un pildīties normālos tankos. Ā un sprauslas- jā iesaku Hana- bija uz to brīdi dārgākās, bet joprojām strādā kā pulkstenis. Visi servisa apmeklējumi bez pretenzijām - ātri un kvalitatīvi strādā, nav jāgaida rindās- pieraksties un brauc...nekad neesmu gaidījis bezjēdzīgi rindā. Tagad tur pieņēmēji ir citi, bet serviss palicis izcils. Paldies večiem pa darbu un turēt marku.
Uzstādīju BMW 2.5 gāzi pie 330 000 šajā servisā 2010.gadā ar Hana sprauslām. Līdz 2015 beigām nobraucu ap 110 000. Regulāras filtru maiņas, apkopes pie viņiem. Nekādi jaudas zudumi utt., vismaz es nejutu. Super attieksme, nekādu rindu! Autiņš tagad līdzīgs, bet ar 3.0. Gan ar vecākas paaudzes gāzes iekārtu uzstādītu Vācijā. Arī to viņi atdzīvināja, pieregulēja un rullēju jau kādu 30 000 tūkstoti :-)
Nu ko lai saka par to komentētāju, kuram bija bēdīga pieredze un nepavaicās. Laikam jau ir tāda cilvēku
kategorija, kuriem regulāri neveicas un citi ir vainīgi :-)
Katrā ziņā no manas puses vislabākās atsauksmes par šo servisu!
Nesen pabiju šajā kantorī, likās, ka sakarīgs, bet darbs, ko paveica gan galīgi s...s. Gribēju nomainīt gāzes kantori un aizvest uz apkopi auto tur, un tā kā apskati neizgāja dēļ atgāzēm, tad to arī pie reizes piečiņīt. Noņēma 2 cilindrus un pateica, lai pēc apskates braucot pie viņiem, uzliksot atpakal 4,un tad skatīšoties un tad arī apkopi taisīšot, atgāzes esot sačinītas. Aizbraucot uz apskati, atgāzes bija kosmosā, 2x vairāk! Nu kas tas par kantori! Vēl sākumā pateica, ka galīgs sū..ds esot uzliktā gazes iekarta (jo nav likta pie viniem- tapec tā pienemu). Nekad tur vairs neatgriezīšos. Rezultātā 3x uz tehnisko jābrauc bija.
braucu ar Heinrihā uzliktu LPG Tech iekārtru ar Hana sprauslām. Apkopes taisīju pie viņiem , kad garantijas laiks nāca uz beigām , un ""check engine"" dega nēpārtraukti, tad negribīgi nomainīja sprauslas, jo braucu ik pa 3-4 dienām pie viņiem un prasīju var vai nevar noreguleet to check engine. Apkopes dārgas. Iekārta darbojās labi un ekonomija uz degvielas izmaksām arī sanāk. Nav nekāda jēga likt vārstu eļļotāju , jo kad likām ap 2015.gadu mehānisko pilinātāju, tas kurš ar skrūvi regulējās, tad bija jāliek obligāti , jo savādāk šie nedeva garantiju. Tagad kad likām otrai mašīnai, bija parādījušies elektroniski regulējami vārstu eļļotāji (protams 3 reiz dārgāki par mehāniskajiem) un šie ļoti ieteica likt elektronisko . Prasīju kāpēc ne mehānisko , atbildēja ka esot mēsls un nevarot noregulēt (kas atbilst patiesībai).