Hairbaltic - Nekvalitatīva apkalpošana
Draudzene man uzdāvināja dāvanu karti Olympia tc skaistumkopšanas salona! Pirmkārt to nevar nosaukt par salonu-tur valda haoss-netīrība, nekārtība, neaudzīnatība utt. un pats galvenais meistaru neprofisionalitāte, nevīžība un lietojamo materialu kvalitāte-šausmīga... Es pirmo reiz redzu kaut ko tādu-melns vīrietis skraida pa salonu turpu šurpu un lamājas angliski... par nelaimi esmu tulks un sapratu notiekošo!!! Es nesaprotu kā cilvēki strādā tādos apstākļos, kur ir sanitārais dienests????
Beigubeigās es izgaju no tc Olympias frizētavas un ta manikīra bodītes sašauta... par tādu kvalitāti un kad ieraudzīju cenas, es pati noteikti nebūtu maksājusi'!!! Salonam noveicās, ka man bija dāvanu karte, pretēji būtu liels skandāls!!! Bet sanitārais dienets gan jābridina!!!
Комментарии (31)
Tad nu gan draudzene!!! :))
Nepatiik neej!
Cenas tur nemaz nav tik lielas.
Bet nu kvalitaate pieklibo. Nail Balticaa laikam ir beediigaak.
Nu jā cenas nav jau tik augstas! Nu bet kvalitāte tiešām pilnīgi garām, gan tas attiecās uz vaksācijā, manikīra pakalpojumiem un stilists... neko labu nevar pateikt, SLIKTI!!!
He he, melnais vīrietis...un gribat tīrību:)))
Ārprāts, un tas vīrišķš vēl uz Tevi šāva? :D:D
Labā draudzene =))) paldies vuņai pateici? =))
:>:}:}:> Smieklīgi par to melno vīrieti:))))
Skumji, bet atliek piekrist!
Kvalitātes nekādas un cenas vienkārši atbaidošas, it sevišķi "Hair Baltic" sieviešu salonā! Ieteiktu salona īpašniekiem sūtīt meistarus uz kādiem kursiem, semināriem - savādāk meistariem nav ne mazākās sajēgas, ko nozīmē moderns, kreatīvs matu griezums un krāsojums, nerunāsim par vakara frizūrām un matu ieveidošanu. Šis salons strādā uz kvantitāti, bet domāju, ka drīz šis salons pazaudēs arī savus pēdējos klientus, jo ar šādu attieksmi pret darbu tālu netiks - būs ārzemnieku ieskrietuve, kuriem nerūp kvalitāte.
"Hair Baltic" (vīriešu salonu) apmeklē mans draugs, tāpēc ir gadījies izmantot salona pakalpojumus. Pozitīvas atsauksmes man ir pret vīriešu meistari - Initu, manuprāt, viņa arī ir vienīgā, kas strāda profesionāli.
Apkalpošana no administrācijas puses ir daudz maz pozitīva. Meitenes ir smaidīgas un visnotaļ draudzīgas. Vienīgais, ko varētu ieteikt ir neapspriest savas privātās problēmas publiski un pārdomāt katru pateiktu vārdu, lai neizveidotos neveiklas situācijas.
Blondai administrātorei (gados) no "Baltic Nails Studio" vajadzētu atkārtot elementāras pieklājības normas. Atzīšos godīgi - man nebija patīkami atrasties salonā, kur bļauj pilnā rīklē un apspriež salona iekšējās problēmas. Es nāku uz salonu relaksēties un gūt baudu, bet šoreiz biju ļoti vīlusies. Diem žēl nākamās reizes nebūs.
Sanitāro inspekciju gan vajadzētu izsaukt, jo no tīrības ne miņas.
jaa, peedeejaa laikaa taa ir! :(
gaaju uz nagu modeleeshanu, profilaksi! vairs mana meistariite nestraadaa, tapeec naacaas mekleet jaunu salonu, kur taisiit geela nadzinjus. pec savas meistariites, protams, izmantoju arii citu meistaru pakalpojumus, jo cereeju, ka buus ok, bet rezultaats beediigs. :( nekadaa gadiijumaa neiesaku meistari: nataalija (krievu tautiibas sieviete) - straadaa brutaali un neviizhiigi, vinja pat darba laikaa atljaavaas runaat pa telefonu - necienja pret klientu. :(
vaksaaciju gan veel joprojaam eju tur taisiit un esmu apmierinaata ar abaam meistariiteem. :)
'Piekrītu!!!
Pēdējā laikā gan attieksme, gan kvalitāte visai gauža... Kādreiz strādāja ļoti jaukas un profesionālas meites, izejot no salona prieks bija skatīties uz savām rokām...
Sākumā arī ar sieviešu zāli biju ļoti apmierināta, pirmām kārtām meistarītēm vajadzētu latviešu valodas kursus un noteikti kādus profesionālus frizierkursus!!!
Vīrs gan ir ļoti apmierināts ar frizierīti-Initu, tiešām vienīgais profesionālis šajā salonā (tikai nesaprotu, kā tāda kolektīva, var strādāt tik jauka sieviete...)
bet arī mans apmeklējumi uz šo salonu bija pēdējais, vienīgi, žēl man bija ļoti ērti iegrizties pēc darba... :(
Sanitārajam dienestam arī derētu apskatīt šīš telpas!
Atvainojiet, bet es nepiekrītu negatīvajiem komentiem par šo salonu. Cilvēki kas tos šeit raksta ir konkurenti vai skaudīgi letiņi.
Man arī māsa uzdāvināja Baltic Nails Studio dāvanu karti pirms diviem gadiem un kopš tā laika esmu šī salona pastāvīgā kliente, jo ļoti iespējams, ka šis ir pats labākais nagu salons Rīgā. Man patīk smukais interjers, atsaucīgas administratores un tur ir ļoti labi meistari. Es parasti eju pie Dinas, bet māsa pie Elīzas. Esmu bijusi arī pie citām, un par visām meistarēm varu pateikt tikai to labāko.
Un par tīrību- gēla putekļi nav netīrība.
ES VIENKĀRŠI PIEPRASU!!! Esiet godīgi pret mani!!! kas to visu raksta?????????????????????? Ar tādām, , izcilībām, , , jūs man darat tikai ļaunu!!! Inita. friziere.
citam patīk māte, citam meita!
un ko tagad dariisim??????
tas ir salons kur naak klienti un ar to ir jarekinaas, nav jau dolārs, visiem neizpatiks! :)
Katrs cilvēks ir indivīds un līdz ar to katram ir savi uzskati par dzīvi, un vienam patīk tas... otram pavisam, kas cits... ārī katram ir savs viedoklis... Esmu bijusī šī salona darbiniece, man par ''Hairbaltic'' ir savs viedoklis un lai tas arī paliek pie manis... un esmu ļoti apbēdināta, ka zem mana vārda- Ilze Līpenīte kāds atļaujas rakstīt sūdzību... Tas ir stulbi un ļoti zemiski...
Jā salonā strādā tiešām nekvalitatīvi un attieksme no administratoru puses ir nekāda, teiksim tā - ārzmnieku - garām gājēju bodīte!!
Nu attiecībā par frizieriem nevaru spriest par visiem, bet par frizieri INITU varu teikt tikai to, ka augstas klases meistars, strādā ar ar mīlestību un vislielāko atdevi. Inita, lai tev veicas! Ceru, ka skauģi reiz rimsies!
Suņi rej, rej un rej .. bet karavāna iet!! :) Silti iesaku visas pretenzijas izteikt salonos!! Šeit rakstītajam, nav nekādas jēgas. Katrs cilvēks paliek pie sava viedokļa. Bet ja neapmierina kvalitāte, to var pateikt acīs. Var visu pārtaisīt, ja ne pie tā paša meistara, tad pie cita.
Labdien!
Jau laiku atpakaļ, pusdienslaikā, man arī sanāca tā, ka garām skrienot apmeklēju ''Hairbaltic, " vai friziere bija sajaukusi matu krāsu kastīti, vai nebija tā toņa ko vajag man... nu nezinu! Bet rezultāts galīgi "škābīgs" Kau arī administratore atvainojās un man iedeva dāvanu karti, es laikam neparko vairs otreiz neapmeklētu "Hairbaltic."
Fakts, kad es dalījos ar saviem komentēriem ar darba kolēģiem, jo rezultātus uz galvas nebijaiespējams nepamanīt, šausminājās visi... Un jau daudzas kolēģes pazīst, gan "Hairbaltic" un "Nail studio" visi atsaucās vāji par šiem saloniem, bet kādreiz tieši runājot par manikīrēm, līmenis bija diezgan augsts!
Devo4ki o 4em vi sporite.Mastera v etih salonas iz kozi von lezut 4to bi ugoditj takim kak vi, starajuca po mere vozmoznosti hoditj na seminari, o4enj 4asto sami seminari provodjaca neposredstvenno v salone.U4astvujut v konkursah, mozete sami v etom ubedica prijdja 2 nojabrja na kipsalu.Dev4onki vezlivie, vsegda horo6o vigljadjat, begajut za vami kak za detjmi, i zurnalj4ik i kofejok.ka4estvo uslug toze otli4noe, tuda perehodjat klienti s salonov 'MAIJA' i 'KALONNA', kotorih ne odin raz prehodilosj perestrigatj.Na6jot nogtej mogu skazatj tak...smotja po va6im otzivam odin i tot ze master odnoj klientke sdelal horo6o nogti, a drugoj ploho, logi4no posudite kto kak za saboj sledit, kone4no esli vi kazdij denj kovirjaete grjaznie skovorodki nogtjami to vam i garantija nepomozet. kazdij platit za svoi o6ibki, podaro4noj kartoj ili besplotnoj uslugoj.Vi hotite menja uveritj 4to na va6ih rabotah vi rabotaete na vse 100 bez o6ibok, mogu s kazdoj iz vas posporitj.Pobrobujte ubedite menja 4to VRA4I, POLITIKI, PRODAVCI, MENEDZERI, BUGALTERI, gospodi da taze nologovaju delajut takie o6ibki, kotorie vam ne toljko nevozmestjat do daze ne izvenjaca.mezdu pro4em na vtorom etaze estj kniga otzivov, kuda vi mozete napisatj svoi pozelanija, 4evo po va6emu mneniju v salone nehvaet, va6i zalobi i blagodarstva.mi prislu6ivaemsja k kazdomu klientu li4no i delaem svoi vivodi, staraemsja sdelatj vsjo ujutno po va6im pozelanijam.ljubie komentarie prinimajuca.nazovite mne hotj odno mesto, organizaciju, gde nebilo ni odnogo 4eloveka s zaloboj...mne o4enj interestno su6estvuet li ono voob6e?