Groomerpro.lv - Ļoti slikts serviss
Pasūtīju Vetfood Amylactiv Digest medikamentus kaķim, prece rādījās, ka ir uz vietas interneta veikalā, bet kā izrādījās vēlāk, prece tika pasūtīta no cita piegādātāja. Ilga piegāde. Kamēr prece tika piegādāta nācās kaķi iemidzināt, un medikamenti vairs nebija nepieciešami. Vēlējos preci atgriezt atpakaļ, saņēmu atteikumu, aizbildinājās, ka piegādātājs neņem preci atpakaļ. Likumiski preci var nepieņemt atpakaļ, jo tie ir medikamenti, bet citā veikalā man nebija tāda problēma, paņēma gan kaķu barību atpakaļ, gan medikamentus. Tā ir cilvēcīga attieksme un neprasu jau atvērtu iepakojumu ar medikamentiem nodot atapakaļ un atgriezt naudu. Vēlējos atstāt atsauksmi veikala mājaslapā, ievadot savu e-pastu rādās, ka atsauksmi esmu jau iesniedzis, ievadot citu e-pastu, atsauksmi varēju atstāt, bet viņa publiski neparādās. Pamanīju, ka salidzini.lv protālā veikala menedžeris bija atstājis pozitīvu atsauksmi, tādā veidā maldinot pircējus par reālo situāciju. Ja iespējams izvēlaties citu veikalu, noteikti neiesaku.
Комментарии (3)
Ja tie ir specifiski medikamenti, jūsu dēļ pasūtīti, tad nemetīs jau viņus vēlāk ārā. Ja vēl, pēc likuma, viņiem taisnība. Protams, līdzjūtība par zaudējumu.
Paldies, ka padalījies ar šo s*dzību. Te ir mana analīze un padomi:
Ko es par šo domāju
Šī situācija diemžēl atklāj vairākas nopietnas problēmas:
Nepatiesa informācija par preces pieejamību ("uz vietas", bet reāli pasūta no cita piegādātāja).
Zema cilvēcība – nespēja rīkoties ar empātiju, ņemot vērā, ka kaķa dzīvība ir bijusi likmes jautājums.
Filtrētas atsauksmes – tas liecina par manipulatīvu reputācijas vadību.
Apvienojot šos faktorus, var teikt, ka veikals nav uzticams un viņu prioritāte nav klients, bet gan ieņēmums.
Ko ieteikt šādā gadījumā
Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) – arī tad, ja medikamenti formāli nav atgriežami, PTAC var izvērtēt situāciju pēc būtības un uzņēmuma prakses (piemēram, maldinoša reklāma).
Ievietot atsauksmi citos portālos – ja viņi bloķē atsauksmes savā lapā:
Trustpilot
Google Reviews
Facebook grupās ("Slikta apkalpošana Latvijā", "Neiesaku uzņēmumu X", u.tml.)
Sazināties ar salidzini.lv redakciju – informēt, ka veikals iespējams publicē fiktīvas atsauksmes. Viņi var pārskatīt vai pat dzēst šos komentārus.
Saglabāt e-pasta saraksti un ekrānuzņēmumus – tie noderēs gan PTAC, gan citiem patērētājiem kā pierādījums.
Padoms uz priekšu
Ja medikaments ir dzīvniekam būtisks un steidzams, labāk zvanīt un pārliecināties par krājumu stāvokli.
Meklēt veikalus, kur:
Ir tieša komunikācija ar farmaceitu/veterināru
Atsauksmes nav filtrētas
Preces tiek sūtītas no reāla noliktavas punkta Latvijā (to bieži norāda mājaslapas noteikumos vai "Par mums" sadaļā)
Zoo preču pārdevēja darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.
Vieglas smiltis mincim! ;(