www.sudzibas.lv Groomerpro.lv Ļoti slikts serviss

Groomerpro.lv - Ļoti slikts serviss

Pasūtīju Vetfood Amylactiv Digest medikamentus kaķim, prece rādījās, ka ir uz vietas interneta veikalā, bet kā izrādījās vēlāk, prece tika pasūtīta no cita piegādātāja. Ilga piegāde. Kamēr prece tika piegādāta nācās kaķi iemidzināt, un medikamenti vairs nebija nepieciešami. Vēlējos preci atgriezt atpakaļ, saņēmu atteikumu, aizbildinājās, ka piegādātājs neņem preci atpakaļ. Likumiski preci var nepieņemt atpakaļ, jo tie ir medikamenti, bet citā veikalā man nebija tāda problēma, paņēma gan kaķu barību atpakaļ, gan medikamentus. Tā ir cilvēcīga attieksme un neprasu jau atvērtu iepakojumu ar medikamentiem nodot atapakaļ un atgriezt naudu. Vēlējos atstāt atsauksmi veikala mājaslapā, ievadot savu e-pastu rādās, ka atsauksmi esmu jau iesniedzis, ievadot citu e-pastu, atsauksmi varēju atstāt, bet viņa publiski neparādās. Pamanīju, ka salidzini.lv protālā veikala menedžeris bija atstājis pozitīvu atsauksmi, tādā veidā maldinot pircējus par reālo situāciju. Ja iespējams izvēlaties citu veikalu, noteikti neiesaku.

W

Комментарии (3)

krāslavietiss 28.06.2025

Ja tie ir specifiski medikamenti, jūsu dēļ pasūtīti, tad nemetīs jau viņus vēlāk ārā. Ja vēl, pēc likuma, viņiem taisnība. Protams, līdzjūtība par zaudējumu.

God Save the Rave 28.06.2025

Paldies, ka padalījies ar šo s*dzību. Te ir mana analīze un padomi:
Ko es par šo domāju

Šī situācija diemžēl atklāj vairākas nopietnas problēmas:

Nepatiesa informācija par preces pieejamību ("uz vietas", bet reāli pasūta no cita piegādātāja).

Zema cilvēcība – nespēja rīkoties ar empātiju, ņemot vērā, ka kaķa dzīvība ir bijusi likmes jautājums.

Filtrētas atsauksmes – tas liecina par manipulatīvu reputācijas vadību.

Apvienojot šos faktorus, var teikt, ka veikals nav uzticams un viņu prioritāte nav klients, bet gan ieņēmums.

Ko ieteikt šādā gadījumā

Vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) – arī tad, ja medikamenti formāli nav atgriežami, PTAC var izvērtēt situāciju pēc būtības un uzņēmuma prakses (piemēram, maldinoša reklāma).

Ievietot atsauksmi citos portālos – ja viņi bloķē atsauksmes savā lapā:

Trustpilot

Google Reviews

Facebook grupās ("Slikta apkalpošana Latvijā", "Neiesaku uzņēmumu X", u.tml.)

Sazināties ar salidzini.lv redakciju – informēt, ka veikals iespējams publicē fiktīvas atsauksmes. Viņi var pārskatīt vai pat dzēst šos komentārus.

Saglabāt e-pasta saraksti un ekrānuzņēmumus – tie noderēs gan PTAC, gan citiem patērētājiem kā pierādījums.

Padoms uz priekšu

Ja medikaments ir dzīvniekam būtisks un steidzams, labāk zvanīt un pārliecināties par krājumu stāvokli.

Meklēt veikalus, kur:

Ir tieša komunikācija ar farmaceitu/veterināru

Atsauksmes nav filtrētas

Preces tiek sūtītas no reāla noliktavas punkta Latvijā (to bieži norāda mājaslapas noteikumos vai "Par mums" sadaļā)

krāsIavietiss 15.07.2025

Zoo preču pārdevēja darbs ir ne katram pa spēkam. Ir tuvi čomi, kas gan tur, gan šur gadiem šansē.
Vieglas smiltis mincim! ;(

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы