Bet mums ir pretēja pieredze.
Pasūtījam Sarkandaugavā Griko veikalā, gadus 3, 4 atpakaļ virtuves iekārtu-rozā un bēšīgā krāsā un ļoti apmierināti esam joprojām. Ta veikala-ražotnes šķiet tur vairs nav.
Paldies tiem pārdevējiem, meistariem kas tur strādāja tolaik.
Cena bija ap 140 ls par visu iekārtu.
Mēs esam tiešam ļoti apmierināti.
Griko, nu saņematies ja jums tur kaut kas klibo klientu apkalpošanā, to jums novēlam!
Bet jums (neapmierinātajiem)-nu pameklējiet kompromisu-izlīgumu, progresa vārdā.
вот добавила новую жалобу...жаль вашу не видела ранее
осторожно мошенники! берут 70 % предоплаты за мебель. в срок не привозят, потом выясняется, что они потратили ваши деньги и им не на что покупать материал. Объявления подают на ss.lv и на других ресурсах. Опаздывают с выполнением на месяц и более, устанавливают по одному шкафчику, как появляются очередные жертвы, за их счёт покрывают предидущий заказ...пока вы пытаетесь до них дозвониться и получить свой заказ, рассказывают вам небылицы, то про украденную машину, то поставщики 10 раз забыли привезти материал, то заказов много, не успевают, то осталась одна дверка доделать, поэтому по3же будут..в итоге вообще не прие3жают. Любимые сроки якобы поставки-вторник и суббота.
Piekrītu visām atsauksmēm, 2 mēnešus mūs marinēja ar solījumiem, kā pēc nedēļas būs, pēc trīs dienām būs utt. Beigās paši piedāvāja atdod naudu atpakaļ, bet tagad sākas jauns story, to naudas kontā nav, to vēl kaut kas noticis... jau neceru uz labvelīgo iznākumu :(
Кидалово-100%- мамаша с сыночком берут заказы, сынок говорит-все готово, потом выясняется что этот заказ и не начали делать!Деньги назад вытащить очень проблемно, а главное-мы не могли открыть из-за них магазин.Уроды!Хотите проблем и нервотрепки-обращайтесь в грикомебелес!
Mums tā pati problēma, gaidām jau no februāra, veikalu atvērām, praktiski strādājam ar salasītām mēbelēm no malu malām, domāju, ka vajadzētu visiem apvienoties un sūdzēt tiesā, citādāk tie tukšie solījumi jau dzen izmisumā, visiem priecīgas Lieldienas!
Man bija gadījums, kad piegādātā mēbele no pasūtītās biki atšķirās (puiši bija piemirsuši iepriekš solīto), beigās solījās, ka atbrauks un visu pielabos, lai izskatītos, kā pasūtīts! Solījos tad arī samaksāt atlikušo nesamaksāto daļu! Neatbrauca, nesamaksāju! ;) Ar to arī viss beidzās! ;)
Mani arī vadā aiz devuna jau 3 nedēļu.
Pasūtīju 6 fasādes durtiņas nokrāsot un salikt 3 atvilknes.
Pasūtījumu uztaisījuma marta pirmajās dienās, teica ka jāgaida būs 3 nedēļas jo krāso glancēto faasādi un nevarot darbu pabeigt.
Zvanu noteiktā datumā - saka ka tūlīt visu sākšot taisīt un pēc nedēļas varēšot savākt, vēl pēc nedēļas saka ka nu vēl pāris dienas un būšot gatavs. saku ka man mēbeles vajag obligāti līdz šai trešdienai, jo bērnam svētki un bērnam apsolīts.
Kronis visam kad pagājušo nedēļu sazvanos saka ka jau taisa un ka būs sestdien gatavs, zvanu sestdien saka ka palicis nopirkt furnitūru un viss, vienojamies ka otrdien braukšu pakaļ. šo otrdien zvana Vadims un saka ka tomēr nesanaks un lai izņemu trešdien. Zvanu nākamajā dienā Vadimam, tas paceļ un saka ka tūlit noskiadros un pēc 5 min atzvanīs cikos braukt pakaļ. protams ne pēc 5 ne pēc 30 min neatzvana un neceļ klausuli. pievakarē piezvana Irina? un saka ka pasūtījums vēl nav nokrāsots un ka svētdien sāks tikai taisīt un pēc nedēļas varēšu savākt !!!
Tie līkroči pusotra mēneša nevar nieka 6 fasādes nokrāsot!!! bet klientu ar solījumiem čakarēt tas bez problēmām.
Šodien aizbraucu uz viņu ofisu, tur ciet, telefonus neceļ. Labi ka viņu ražotne ir 2 stāvus augstāk, aizeju uz turieni, tur viens darbinieks ņemas un mēģina man malt visādas muļķības par kautkādu rindu un darbiem. Pieprasīju parādīt vismaz detaļas lai redzu ka tiešām palicis tikai krāsot, uz ko saņemu atbildi ka detaļas stāvot citā cehā :) un ka te esot krāsotava. uz jautājumu parādīt tad vismaz krāsu - 2 bundžas ar krāsu (vajadzīgā tonī) spēja parādīt.
un kas visvairāk tracina ka viņiem visiem viss ir pa paralēli, pat uz manu teikumu ka pasūtījumu gaidu jau otro mēnesi un ka solītā dāvana bērnam uz dzimšanas dienu nav, atbild mierīgā garā "Nu un kas, ne pirmā ne pēdējā dzimšanas diena, pārdzīvos".
Tā kā nesūtiet šajā ģimenes pofigistu šaraškinkantorī neko - ne lielu virtuvi, ne mazu tumbiņu, jo čakarēs jūs tik un tā.
gaidām jau kopš 10. janvāra, arī bija pasūtīts bērniem, nu jau preci mums nevajag, pasūtījām citā vietā, bet naudu līdz šim laikam ta arī nav izdvies atgriezt no viņiem, vieni vienīgie mēli visu laiku, kronis bija tas tetkas vārdi: mēs esam vislabākā firma un pārējas uzvedas tā pat un vēl sliktāk!
Es ari gaidu savu pasūtījumu jau 'ēnesi - un man ari viņi sola katru sestdienu ka būs izdarīts, bet piektdienas zvana Irina un atkal stāsta ka vīniem ir projekti ar tirdzniecības centriem un t.t.. Nepieciešamā konsultācija no profesionāla Jurista - ko darīt ja līguma termini ir pilnīgi neievērojas un uz jautājumu atvest materiālus - ari dabūjam neskaidru atbildi un par naudas atgriešanu vispār neiet runa. Ka būt mums visiem? Zel, ka ari neizlasīju sūdzības agrāk, pirms pasūtījuma…
Iesūdzēju tiesā, tagad viņi cenšās naudu nelaist caur kontu, jo zina, ka konti tiks nobloķēti, par naudiņu, domāju mazas izredzes dabūt atpakaļ, vienīgais ja tiks ierosināta maksātnespēja, ja godīgi, tādus krāpniekus aiz restēm.Paņēmu kredītu mēbelēm -tāpēc sirds sāp visvairāk-jāmaksā kredīts un mēbeles arī nav.Zvanīt nav nozīmes, jo tā Irīna ar savu melošanu pat lāci no meža izmelos ārā, ir jāmeklē tikai un vienīgi jurista palīdzība.Lai muns visiem veicas.
Labdien Visiem! Ka butu ja mes kopigi visi sanemtos un aizietu apciemot vinus uz majam?
Kuram ir kadi ierosinajumi saja sakara rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv
Es ari taisos sudzet vinus tiesa. Personigi Vadimu.
Читаю истории и горько плачу. У меня точно такая же история. Педоплата наличными взята, а администратоская стойка так и не была готова. Прождала месяц после назначеного срока, было важное открытие, к которому готовились в салоне, нО все напрасно. Каждый день Вадим обещал, что завтра будет! Сказки рассказывал про материал и прочее.
На руках осталась только бумажка с его каракулями про аванс и подпись. Наверное ничего не сделать? Но я с удовольствием примкну к тем, что займется выведением этих мошенников на чистую воду.
Все телефоны у них уже отключены, достать их на месте наверное нет возможности...
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (20)
Bet mums ir pretēja pieredze.
Pasūtījam Sarkandaugavā Griko veikalā, gadus 3, 4 atpakaļ virtuves iekārtu-rozā un bēšīgā krāsā un ļoti apmierināti esam joprojām. Ta veikala-ražotnes šķiet tur vairs nav.
Paldies tiem pārdevējiem, meistariem kas tur strādāja tolaik.
Cena bija ap 140 ls par visu iekārtu.
Mēs esam tiešam ļoti apmierināti.
Griko, nu saņematies ja jums tur kaut kas klibo klientu apkalpošanā, to jums novēlam!
Bet jums (neapmierinātajiem)-nu pameklējiet kompromisu-izlīgumu, progresa vārdā.
вот добавила новую жалобу...жаль вашу не видела ранее
осторожно мошенники! берут 70 % предоплаты за мебель. в срок не привозят, потом выясняется, что они потратили ваши деньги и им не на что покупать материал. Объявления подают на ss.lv и на других ресурсах. Опаздывают с выполнением на месяц и более, устанавливают по одному шкафчику, как появляются очередные жертвы, за их счёт покрывают предидущий заказ...пока вы пытаетесь до них дозвониться и получить свой заказ, рассказывают вам небылицы, то про украденную машину, то поставщики 10 раз забыли привезти материал, то заказов много, не успевают, то осталась одна дверка доделать, поэтому по3же будут..в итоге вообще не прие3жают. Любимые сроки якобы поставки-вторник и суббота.
Ko nu, veselu nedēļu jau gaidu savas mēbeles, žēl ka ātrāk neiedomājos izlasīt sūdzības, būs vien jācīnās
Piekrītu visām atsauksmēm, 2 mēnešus mūs marinēja ar solījumiem, kā pēc nedēļas būs, pēc trīs dienām būs utt. Beigās paši piedāvāja atdod naudu atpakaļ, bet tagad sākas jauns story, to naudas kontā nav, to vēl kaut kas noticis... jau neceru uz labvelīgo iznākumu :(
Mēnesis kā gaidām mēbeles, varbūt rakstīt patērētājiem?Tiešām izmisums..., varbūt kāds var palīdzēt ar padomu?
Ārprāc, es arī gaidu jau kopš februāra, ko nu :(((
Кидалово-100%- мамаша с сыночком берут заказы, сынок говорит-все готово, потом выясняется что этот заказ и не начали делать!Деньги назад вытащить очень проблемно, а главное-мы не могли открыть из-за них магазин.Уроды!Хотите проблем и нервотрепки-обращайтесь в грикомебелес!
Mums tā pati problēma, gaidām jau no februāra, veikalu atvērām, praktiski strādājam ar salasītām mēbelēm no malu malām, domāju, ka vajadzētu visiem apvienoties un sūdzēt tiesā, citādāk tie tukšie solījumi jau dzen izmisumā, visiem priecīgas Lieldienas!
Man bija gadījums, kad piegādātā mēbele no pasūtītās biki atšķirās (puiši bija piemirsuši iepriekš solīto), beigās solījās, ka atbrauks un visu pielabos, lai izskatītos, kā pasūtīts! Solījos tad arī samaksāt atlikušo nesamaksāto daļu! Neatbrauca, nesamaksāju! ;) Ar to arī viss beidzās! ;)
GRIKO MĒBELES nemaksā materiālu piegādātājiem.
Mani arī vadā aiz devuna jau 3 nedēļu.
Pasūtīju 6 fasādes durtiņas nokrāsot un salikt 3 atvilknes.
Pasūtījumu uztaisījuma marta pirmajās dienās, teica ka jāgaida būs 3 nedēļas jo krāso glancēto faasādi un nevarot darbu pabeigt.
Zvanu noteiktā datumā - saka ka tūlīt visu sākšot taisīt un pēc nedēļas varēšot savākt, vēl pēc nedēļas saka ka nu vēl pāris dienas un būšot gatavs. saku ka man mēbeles vajag obligāti līdz šai trešdienai, jo bērnam svētki un bērnam apsolīts.
Kronis visam kad pagājušo nedēļu sazvanos saka ka jau taisa un ka būs sestdien gatavs, zvanu sestdien saka ka palicis nopirkt furnitūru un viss, vienojamies ka otrdien braukšu pakaļ. šo otrdien zvana Vadims un saka ka tomēr nesanaks un lai izņemu trešdien. Zvanu nākamajā dienā Vadimam, tas paceļ un saka ka tūlit noskiadros un pēc 5 min atzvanīs cikos braukt pakaļ. protams ne pēc 5 ne pēc 30 min neatzvana un neceļ klausuli. pievakarē piezvana Irina? un saka ka pasūtījums vēl nav nokrāsots un ka svētdien sāks tikai taisīt un pēc nedēļas varēšu savākt !!!
Tie līkroči pusotra mēneša nevar nieka 6 fasādes nokrāsot!!! bet klientu ar solījumiem čakarēt tas bez problēmām.
Šodien aizbraucu uz viņu ofisu, tur ciet, telefonus neceļ. Labi ka viņu ražotne ir 2 stāvus augstāk, aizeju uz turieni, tur viens darbinieks ņemas un mēģina man malt visādas muļķības par kautkādu rindu un darbiem. Pieprasīju parādīt vismaz detaļas lai redzu ka tiešām palicis tikai krāsot, uz ko saņemu atbildi ka detaļas stāvot citā cehā :) un ka te esot krāsotava. uz jautājumu parādīt tad vismaz krāsu - 2 bundžas ar krāsu (vajadzīgā tonī) spēja parādīt.
un kas visvairāk tracina ka viņiem visiem viss ir pa paralēli, pat uz manu teikumu ka pasūtījumu gaidu jau otro mēnesi un ka solītā dāvana bērnam uz dzimšanas dienu nav, atbild mierīgā garā "Nu un kas, ne pirmā ne pēdējā dzimšanas diena, pārdzīvos".
Tā kā nesūtiet šajā ģimenes pofigistu šaraškinkantorī neko - ne lielu virtuvi, ne mazu tumbiņu, jo čakarēs jūs tik un tā.
gaidām jau kopš 10. janvāra, arī bija pasūtīts bērniem, nu jau preci mums nevajag, pasūtījām citā vietā, bet naudu līdz šim laikam ta arī nav izdvies atgriezt no viņiem, vieni vienīgie mēli visu laiku, kronis bija tas tetkas vārdi: mēs esam vislabākā firma un pārējas uzvedas tā pat un vēl sliktāk!
Es ari gaidu savu pasūtījumu jau 'ēnesi - un man ari viņi sola katru sestdienu ka būs izdarīts, bet piektdienas zvana Irina un atkal stāsta ka vīniem ir projekti ar tirdzniecības centriem un t.t.. Nepieciešamā konsultācija no profesionāla Jurista - ko darīt ja līguma termini ir pilnīgi neievērojas un uz jautājumu atvest materiālus - ari dabūjam neskaidru atbildi un par naudas atgriešanu vispār neiet runa. Ka būt mums visiem? Zel, ka ari neizlasīju sūdzības agrāk, pirms pasūtījuma…
Iesūdzēju tiesā, tagad viņi cenšās naudu nelaist caur kontu, jo zina, ka konti tiks nobloķēti, par naudiņu, domāju mazas izredzes dabūt atpakaļ, vienīgais ja tiks ierosināta maksātnespēja, ja godīgi, tādus krāpniekus aiz restēm.Paņēmu kredītu mēbelēm -tāpēc sirds sāp visvairāk-jāmaksā kredīts un mēbeles arī nav.Zvanīt nav nozīmes, jo tā Irīna ar savu melošanu pat lāci no meža izmelos ārā, ir jāmeklē tikai un vienīgi jurista palīdzība.Lai muns visiem veicas.
Labdien Visiem! Ka butu ja mes kopigi visi sanemtos un aizietu apciemot vinus uz majam?
Kuram ir kadi ierosinajumi saja sakara rakstiet uz [slēpt]@inbox.lv
Es ari taisos sudzet vinus tiesa. Personigi Vadimu.
Просьба ко всем обманутым, прислать свои координаты мне на [slēpt]@pigmalion.lv
У меня есть грамотный юрист, готовый нам всем помочь.
Vai kādam ir izdevies naudu atgūt?
Читаю истории и горько плачу. У меня точно такая же история. Педоплата наличными взята, а администратоская стойка так и не была готова. Прождала месяц после назначеного срока, было важное открытие, к которому готовились в салоне, нО все напрасно. Каждый день Вадим обещал, что завтра будет! Сказки рассказывал про материал и прочее.
На руках осталась только бумажка с его каракулями про аванс и подпись. Наверное ничего не сделать? Но я с удовольствием примкну к тем, что займется выведением этих мошенников на чистую воду.
Все телефоны у них уже отключены, достать их на месте наверное нет возможности...
Menja tozhe etot Jurijs Grišins i Vadims Grišins kinul oni sejchas nazivajutsja www.privatmebeles.lv nado jehatj oboih bratjev nakazivatj...
Vai tā firma vēl eksistē?Vai kādam ir izdevies savu naudiņu atgūt?