Greenline Home - Slikts serviss

Ļoti slikts serviss. Vienojāmies par laiku, es speciāli saorganizēju, ka divi mazi bēbji tajā laikā mav mājās un atrodas pie auklītēm, bet norunātajā laikā klusums. Zvanu, interesējos. Pirmais, man pajautā, vai jābrauc uz ogri, lai gan pieteicu Rīgas centru, otrais, paziņo, ka sajaukti laiki un ātrākais pēc 2 stundām kāds varētu atbraukt. Neiesaku pakalpojuma sniedzēju, uz kuru nevar paļauties.

Комментарии (4)

U Uldis Saulkalns 05.12.2020

Paldies, Signe, ka izbrīvējāt laiku, lai trijos portālos atstātu savu sūdzību! Strādājam tirgū 7 gadus un bez jūsu gadījuma ir bijuši protams vēl kādi, kad ir sajaukti laiki vai pat pilsēta - tā tas notiek, kad cilvēki strādā. Ikviens kļūdās - ikvienas, kas ko dara. Bet ka redzēsiet pēc mūsu reputācijas - mēs cenšamies risināt problēmas un panākt klientam labāko risinājumu, ko var tajā situācijā. Mums nav bijis šķerslis pie klienta izbraukt pēc darba un pat Ziemassvētkos - ja redzam, ka tiešām ir situācija, kurā nevar gaidīt. Parasti šādās situācijās kā jums atvainojamies un cenšamies operatīvi rast risinājumus. Arī jūsu gadījumā tādu meklējām - bet izklausījās, ka princips uzvarēja un jūs neapmierināja citas iespējas - kā vien būt pie jums jau zvana laikā.

Zvanīja jums viens cilvēks (ne divi), kas konstatēja, ka bija kļūdaini reģistrēta jums cita diena, bet cenšoties visu atrisināt un radīt mazākas neērtības, atzvanījām jums ar piedāvājumu iztīrīt jūsu dīvānu pēc 2 stundām no zvana brīža. Kā 5 dēlu tētis apzinos, ka bērnus dabūt ārā no mājas nav viegli un ar bērniem ikdienu ir grūtāk saplānot kā dzīvojot vienam :) Šim apgalvojumam 100% piekrītu! Lai jums viss labi izdodas un forši gaidāmie svētki!

S Signe Liepiņa 05.12.2020

Cienījamais Uldi, neviens man konkrētajā dienā un līdz pat 5.decembrim nepiedāvāja ne citas iespējas, ne risinājumu. Paldies, ka uzrodaties tagad pirmo reizi pēc 15.septembra. Lai atvieglotu turpmāko komunikāciju ar klientiem, Jūs nākotnē varētu savā mājas lapā norādīt, ka iespējama kļūdīšanās ar vietu un laiku, lai klienti to pieņemtu zināšanai. Veiksmi Jums darbos.

U Uldis Saulkalns 12.12.2020

Lūdzu, Signe, nemānieties! Jūs pati savā sūdzībā norādāt "otrais, paziņo, ka sajaukti laiki un ātrākais pēc 2 stundām kāds varētu atbraukt." Risinājums jums tika piedāvāts stundā, kad mums bija jābūt pie jums. Šeit nav runa, ka mēs būtu slikti izdarījuši darbu vai jūs piemānījuši. Jūs pateicāt, ka jūs tas neapmierina un nepiekrītat tam - ar to arī sarunu beidzāt! Mēs nevienam neuzbāžamies un necenšamies pierunāt kādu, kas mūsu pakalpojumus nevēlas. Līdzīgi kā es neprecētu sievu ar ko jau sākotnēji ir strīdi un nav saskaņas un viņa pasaka, ka nevēlas attiecības! Šajā gadījumā gan es varu apliecināt, gan pati augstāk apliecinājāt, ka atteicāties no attiecībām ar mūsu kompāniju, kad jums bija sajaukts pieraksta laiks. Tagad sakāt, ka neviens jums neko līdz decembrim neko nepiedāvāja un bija pametis likteņa varā!

U Uldis Saulkalns 12.12.2020

Attiecībā uz mājaslapu - es neesmu Dievs un neviens no mūsu komandas nav Dievs! Ikviens no mums kļūdās savā dzīvē un Dievs dod, ka laiku sajaukšana būtu mūsu mazākā netaisnība pret otru cilvēku! Vai jūs savā dzīvē ne reizi neesat kļūdījusies darbā, attiecībās? Ne reize neesat nokavējusi tikšanos? Ne reizi neesat kādam asi atbildējusi, aizvainojusi? Ne reizi neesat kādu aprunājusi aiz muguras, viņam nezinot? Ja esat bez grēka - varu iedot adresi un akmeni - brauciet ciemos un iemetiet ar to man - kas savā dzīvē ir pieļāvis daudz kļūdu!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы