Green Motion - Krāpšana
Decembrī uz 6 dienām lidostā noīrējām auto.
Mums jautāja vai pirms atdošanas mēs paši iztīrīsim.
Atbildējām, ka iztīrīsim.
Jautājām kā būs lietus gadījumā.
Mums atbildēja, ka arī lietus gadījumā viņi redzēs, ka auto ir tīrīts.
Tā kā auto lidostas stāvvietā novietojām 4os no rīta, neviens to nepieņēma un neaplūkoja.
Pamanījām, ka no kartes novilkti 40 eiro par auto tīrīšanu.
Kad jautāju kāpēc, man uz epastu atsūtīja fotogrāfijas (bez datuma un laika) no cita auto - kā pierādījumu, ka auto nav tīrīts.
Palasīju te citas sūdzības un sapratu, ka tāda ir kompānijas politika - izīrēt lēti un pēc tam šmaukties un iekasēt papildus samaksas.
Добавить комментарий