Grand Prix - Krāpšana, slikts serviss.
Uzņēmums balstīts uz klientu apkrāpšanu. Sākumā piedāvā piedalīties loterijā. Tad piedāvā kā loterijas dalībniekam itkā uz īpašo cenu pamata iegādāties preci pie viņiem uz nomaksu. Konkrētajā situācijā tika iegādāts putekļu sūcējs uz nomaksu ko vēlāk izlēma apmaksā pilnībā. Pēc apmaksas tika veikts zvans uz uzņēmumu, lai tajā galā apstiprina, ka pilnais maksājums ir saņemts. Šo informāciju operatore apstiprina. Pēc gada uzrodās uzņēmuma sagādātais "pārsteigums" - esam iesūdzēti tiesā itkā par neapmaksāto putekļu sūcēju. Zvanītāja bija lecīga, rupja un visādi centās pazemot un aizskart ar kliedzieniem "Tiekamies tiesā!". Kad paši savā haosā tomēr izdomā pameklēt rēķinu, jo saprot, ka nav uzrāvušies uz omīti, kuru varētu apkrāpt, izrādās, ka tomēr jā, rēķins bija apmaksāts. Atvainošanās nesekoja un turklāt mums pašiem jāapmaksā viņu neinteliģences un zemā domāšanas līmeņa rezultāts - rēķins par iesniegto iesniegumu tiesā. Lūk kā strādā šīs loterijas un tā midzeņa darbinieki. Esam uzmanīgi.
Комментарии (4)
Ja vien pati tiesa nav piemērojusi šo rēķinu apmaksāt, tad iesaku Jums ne kapeiku nedot.
Aleluja! 99ā gada apfišanas shēmas joprojām strādā un klauni pamanās uzķerties! Nu laimīgi vismaz ar savu kirby vai lux’iņu? :D Nepamanījāt ka jau otrā desmitgade iet uz galu šajā tūkstošgadē un 2x lētāki par tiem hipermēsliem ir sūcējroboti?
Разводилы. Уже 10 лет разводят пенсионеров левыми призами за их же деньги.
Ir lietas kuras ir vajadzīgas netikai balvas dēļ bet vienkārši vajaga. Tā ir katra paša izvēle.