Gotika auto - Slikts servis un apkalpošana
31.10.2020 no rīta. Iegriezos pa ceļam paņemt kafiju. Ļoti nelaipna un rupja apkalpošana. Neparocīgā kafijas automāta novietojuma dēļ, lielākā daļa kafijas no automāta nolija garām un nācās taisīt jaunu. Pie kases atvainojos un tad mani sagaidīja ļoti nepatīkami pārmetumi un personīgi apvainojumi. Tika pieprasīts maksāt par divām kafijām. Laika trūkuma dēļ arī samaksāju, jo no rīta velējos kafiju. Pati strādāju pārdošanas un klientu apkalpošanas sfērā - piedāvājot pašapkalpošanās kafijas automātu ir jārēķinās ar mīnusiem un kļūdas iespējamību, klienti var kļūdīties. Tas ir nepieņemami izteikt publiski personīgus apvainojumus un pārmetumus klientiem no darbinieku puses. Uzņēmuma darbinieks ir atbildīgs par produktu izkārtojumu un pasniegšanas veidu nevis klients. Klienti var arī kļūdīties un neredzēt. Sabojāts garstāvoklis garentēts. Neieteiktu iegriezties, un pati vairs neizvēlēšos ne vienu no šiem dus, jo attieksmu ir vienkārši briesmīga. Pārdevējas vārdu nepateikšu, jo vārda nozīmīte protams ka nebija pielikta.
Gribēju arī degvielu, bet pēc šī starpgadīju aizbraucu labāk uz citas firmas degvielas uzpildes staciju. Paldies.
Labdien! Lūdzu atsūtiet vairāk informācijas par notikušo - DUS adrese un cikos tas noticis.
Paldies.
Ar cieņu,
Anita Reva
29221279, [email protected]
Комментарии (2)
Gotika?
Vai pardevēja bija īsta gote, jeb parasta ierindas pozere - emo vai vispār, lai krauklis nogrābstās, parasta normie?
Gotikas vadibai sini situacija butu jamin par kuru konkreto dus iet runa, lai spetu parbaudit informaciju?
Isti vainot dus operatoru par to, ka ir izvietots kafijas aparats, gan ir visai mulkigi. Isti ari nespeju iedomaties, ka jabut kafijas aparatam novietoram, lai parlietu vinam pari, bet nu labi, situacijas medz but dazadas.
Kafijas aparats veic uzskaiti, tadel sini situacija labakais butu bijis informet darbinieku par situaciju pirms sakat taisit 2 kafiju.