Goldlight Jewelry - Krāpšana, slikta prece, rupja izturēšanās pret klientu
Veikalā iegādājos zelta aproci. Tā saplīsa 3 reizes. Trešajā reizē rakstīju iesniegumu uz ķēdītes maiņu, kā rezultātā saņemu jaunu līdzvērtīgu ķēdīti. Saņemtā ķēdīte pēc nedēļas atkal saplīsa. Uzrakstīju atkārtotu iesniegumu par preces nomaiņu pret citu līdzvērtīgu preci un pēc pāris dienām saņēmu zvanu no goldlight. Ar mani runāja sieviete. Manāmi paaugstinātos toņos un mācīja mani kā pareizi jānēsā ķēdīte. Paskaidroju sievietei, ka ķēdītes visas 4 reizes bija plīsušas pašas, jo pati sev loģiski, ka es neplēstu speciāli, priekš kam tas vajadzīgs?
Uz ko sieviete paaugstinātos toņos kliedza un, nesagaidot manu atbildi, nometa telefona klausuli.
Atradu internetā galvenā biroja numuru un zvanīju uz to, lai izstāstītu notikušo un cerēju, ka šoreiz ar mani runās normālā tonī un ar cieņu, jo es tomēr esmu klients. Runājot sapratu, ka atkal runāju ar to pašu sievieti, kura piebilda, ka ir veikala vadītāja un atkal savā tonī turpināja mani mācīt kā jānēsā zelts.
Vēlos ieteikt citiem izmantot citus juvilier izstrādājumu veikalus ne vien tāpēc, ka preces kvalitāte ir slikta, bet arī tāpēc, ka pat veikala vadītāja neprot sarunāties ar klientiem. Manuprāt, pārdevēja Rīga plaza Goldlight veikalā (blondiem matiem un ar nelielu krievu akcentu, vārdu nepateikšu) varētu pamācīt savai priekšniecei cieņas, uzvedības un runas normas.
Ļoti ceru, ka nevienam citam nenāksies piedzīvot to, ko bija jāpiedzīvo man. Kā arī ceru, ka drīzumā man beigsies jebkāds sakars ar šo veikalu.
P.S. - noteikti zinu, ka šo veikalu turpmāk apiešu ar līkumu un mani tuvinieki tāpat.
Комментарии (2)
Ieteiktu veikalam iesūdzēt Jūs tiesā par apmelošanu un neslavas celšanu. Kā pati minējāt, preci saņēmāt, pat vienreiz jums tika veikta apmaiņa kur ir krāpšanas fakts?
Vai tik tas nav kāds darbinieks no goldlight? :D
Ja Jūs kā pircējs būtu manā vietā jūs tā neteiktu.