Go planet
Neviuenam un nekad neiesaku tur iet.....vienaa jaukaa vakara izdomajam pabraukaties ar kartingiem,,, aizpildijam anketu ,samaksajam,un ejam braukaties,tad peksni viens no kartinghalles darbiniekiem lika mums iepuust alkometra tas uzrasdija 0.8 promiles jo bijaam izdzeerushi paarus alius ... un pie kartinga braukshanas arii netikaam
Комментарии (9)
Bet starp citu kad jums dod aizpildit to lapu, pirms parakstiit butu labi ari izlasiit ... tur skaidri un gaishi rakstits ka AIZLIEGTS BRAUKT ALKOHOLA REIBUMAA .. un ta operatore to ari pasaka, kursh tad vainiigs .. :( noteikumi ir un paliek noteikumi, cita lieta par to naudas atdoshanu.
Arī naudu nevajag atdot!!! Tur visās malās ir informāciju par to, ka alkohola reibumā braukt aizliegts!!!!!!!!!!!!!Mož ka tev policija uz ceļa arī sodu neņems, bet tikai aizsūtīs mājās izgulēties!!!!!!!!!
Tas jau pats par sevi saprotams, ka dzeeris nevar braukt!!!
pats esi losis, ja pirms biljeshu iegadashanas noteikumus paraksti nelasot!
Man cita pieredze bija.Tikko atveroties Go Planet(blakus pie mājas)sākām bieži iet, jo sanāca svētki pēc svētkiem(pa diviem mēnešiem tur atstājām aptuveni 900Ls)
Pirmais nepatīkamais gadījums bija garderobē, kad ņēmām ar vīru drēbes.Atgājuši maliņā, ģērbjoties viņam uzprasīju, kur maks?Garderobiste sāka lamāties, ka tulīt izsaugšot apsardzi(vispār ne pa tēmu, jo mēs runājām savā starpā, domāju, ka aizmirsu augšstāvā)Otra saka, ejat ātrāk prom!!!Kapēc??Kad piegāju pie apsarga(tas ar stulbu smaidu, uzdevās par galveno un vispār nereaģēja, laipni palūdzot aiziet!!!)Par auklītēm bērnistabā-tās aprunā, laikam visus!Kad ģērbu mazo, viņas atklāti, skaļi aprunāju promejošo sievieti kā pareģes(par cik guļ, kur guļ + savu pieredzi)Pats labākais, ka jūties tā it kā viņas pakalpojumu dara skatoties bērnus, kamēr vecāki atpūšās!Pie kases, kad pajautāju cik maksā VIP(kā nekā atlaidīte, bet, laikam slikti izskatījos, jo visu nakti bija gatavots un no rīta jau bija ciemiņi)Tad atbildēja apmēram tā, ka priekš manis tas nav domāts :))) Kur nu vēl piedāvāja, vai pastāstija.Un bāra-bezalkoholiskā alus vietā iedeva alkoholisko(ģimenes draugs ir slims+lieto medikamentus, viņam kategoriski aizliegts).Bet ļoti laipnas meitenes pie lāzera labirintiem(malači).
Garastāvoklis protams sabojāts bija, vairs mūsu ģimene neapmeklēs GO PLANET un saviem ciemiņiem to pašu iesaku!Lai pamaina personālu, kurus apgrūtina klienti!
Beidzot mēs aar ģimeni tur aizgājām. Itkā nelā slikta nebija, tikai bērnu izklaides centrā bija tāds nepatīkams moments. Tā meitene, kas apkalpo bērnu karuseli, nepateica pirms iekāpšanas, ka bērns var pats, piesspiežot pogu, pacelt augstāk savu braucamo. Kad karuselis sāka griezties, tad viņa skrēja tam pakaļ un bērniem kautko rādija un skaidroja. Es centos sakliegt savam bērnam par pogu, bet skanot apdullinošai mūzikai, maans bērns nesaprata un nedzirdēja, ko es saku. Un tā visu atrakcijas laiku nobrauca bezjēdzīgi griežoties pa apli.
Un vel. Tas trīsdimensiju kinoteātris... nu gatavais stulbums. Tur gāja filma par lidmašīnā, kosmosu... Specefektu gandrīz nebija; divreiz pakratīja un vienreiz uzpūta vēju.
Nu pirms iet skatities filmu varejat ar pajautat meitenem kas tur strada, kuru filmu tad vinjas pashas labprat skatisitos?!!un rezultata stulbu lidmasinishu vieta mums paradija pavisam citu, jauku un interesantu filmu!Meele mutee ir-vajag runat!!
un vel-bernu centra nav auklishu, tas janem lidzi no majam!!TYur ir parasti oparetori, kuri atbild tikai un vienigi par atrakciju, bet par savu bernu atbildu es pati!!centram principa nav ne vainas, ja pienem visu to kas tur ir ar sapratini!mums patika!
viegli sūdzēties.jā, tehnika tik tiešām jau ir savu nokalpojusi un prasa savu "penciju"...bet, ja priekšniecība par to sāk domāt tad, kad notiek kļūme viesu uzņemšanas brīdī, nevis tad, kad par to runā personāls...tehniķi ar nav visvareni-viņi ir tikai cilvēki...kāpēc vienmēr sava neapmierinātība ir jāizgāž pār kasieriem vai operatoriem-sūdzaties vadībai!varbūt tad viņi beidzot sāks arī kaut darīt.
pirms sūdzaties par personālu, padomājiet vai pašu vainas ar tur nav.lielākoties teiciens "klientam vienmēr ir taisnība" sevi neattaisno...kuram patiks apkalpot (pie tam ta laipni) tādu, kurš tevi bez vainas apvaino, izturas kā pret mēslu?daudzi sāk aurot tikai tāpēc, ka nevar saprast sistēmu ar kartiņu-jā, viņu ir grūti saprast it īpaši tiem, kuri atbraukuši no laukiem, mazām pilsētām vai ārvalstīm-tas viņiem nav līdz galam pārdomāts.
taisnība jebkurā gadījumā būs abām pusēm-gan personālam, gan klientiem.
nevajag dzert!
:D