GO 3 - Negodīga komercprakse
Pilnībā pievienojos sūdzībām par Go3 TV negodīgu komercpraksi, kas izpaužas dažādos bezmaksas piedāvājumos, pēc kuriem iestājas automātiskas apmaksas pienākums bez liekiem brīdinājumiem un atgādinājumiem. Atteikšanās no bezmaksas izmēģinājuma perioda ir apzināti veidota parastam lietotājam ļoti nedraudzīgā un sarežģītā veidā.
Комментарии (5)
Pilnīgi piekrītu ar šo problēmu arī es esmu diemžēl saskarusies un konsultants uz jautājumu kapēc pat nejēdz atbildēt..
Man tas pats ar Bites Go3.
Iegādājos abonementu uz mēnesi,vairāk nevajadzēja, pēc noklusējuma iestatīts, ka tas automātiski pagarinās, ja neievēro, tad tik katru mēnesi vilks nost.Lai anulētu abonementu, to nevar izdarīt savā kabinētā, jāraksta atbalsta dienestam…Uztaisīts, lai Tu pačakerejies, ja gribi iet prom…Nepatīk tāda agresīva klientu turēšana…
Sveiki
Teikšu tā kā go3 tur pēc bezmaksas iespējas operators automātiski noņem nost brīdinot 2-3 dienas pirms beigām,taka nepamatota sūdzība
Jau divas reizes abonēšana atsākas vai tiek atsākta pēc tam, kad es to esmu atcēlusi. Vienu reizi domāju, ka nu var jau būt, ka es kļūdījos vai man amnēzija, neko neteicu, bet pēdējā reizē drošības pēc speciāli pefiksēju atteikuma e-pastu, datumu, uztaisīju screenshotus un šeku reku - pēc kāda laika atkal tiek novilkta nauda. Tagad viņi "izmeklējot" situāciju, kas protams, prasa daudz vairāk kopumā laika, kā arī mana laika šo ar viņiem risinot, kā naudas aizskaitīšana no mana konta bez manas piekrišanas. Ne ar vienu citu TV straumēšanas pakalpojumu vai platformu man šādu domstarpību un "pārpratumu" nav bijis. Vēl ir bijuši par programmām, kurās tomēr kaut kas nav ietverts, sports bez sporta, oriģinālsaturs pie seriāliem etc. Kad es jautāju atkārtoti, kā šāda situācija var gadīties, tad saņemu "Kā jau iepriekš informējām (!), informācija ir nodota atbildīgajai nodaļai"... pazemīgs paldies, GO3.