www.sudzibas.lv Gjensidige un galvenais eksperts (Gjensidiges algota krāpniece) Krāpnieki, zagļi un bandīti. Krāpšanas mēģinājums

Gjensidige un galvenais eksperts (Gjensidiges algota krāpniece) - Krāpnieki, zagļi un bandīti. Krāpšanas mēģinājums

2016. gadā jauna, nelaimīga meitene no Siguldas ar Žiguli (nesaukšu viņas vārdu, jo man nav pierādījumu, ka viņa piedalījusies Gjensidige krāpšanas shēmā) izraisīja Rīgā sadursmi ar manu a/m, nedodot ceļu pie iebraukšanas aplī.
Meitene izsauca CP ekipāžu, jo nebija pārliecināta par savu vainu, policisti izskaidroja viņai CSN - ka ačgārni apgriezts trīssturis nozīmē "Dodiet ceļu". Meitene izvēlējās nemaksāt sodu, bet aizpildīt saskaņoto paziņojumu, kur 100% atzina savu vainu. Meitenei nebija līdzi nekādu dokumentu, tāpēc policisti paskatījās savā datubāzē un pateica priekšā, ka viņas Žigulis apdrošināts GJENSIDIGĒ.
Vērsos pie oficiālā dīlera (mans auto bija jauns), lai sarēķinātu remonttāmi. Gjensidige solījās ļoti ātri to apstiprināt.
Tā kā badu neciešu, tad pēcāk izlēmu nečakarēt jauno meiteni (Gjensidige pilnīgi noteikti piedzītu no viņas regresa kārtībā naudu) un neremontēt savu auto, tāpat jau pie lielveikaliem neizbēgami apdauza autiņus.
Tā bija man mācība, ka šajā bandītu valstī tu cilvēks nevari atļauties šādus "labdarības" gājienus ...
Pēc vairāk kā gada (no Gjensidiges pa šo laiku nebija nekādas ziņas (!), es arī to vairs negaidīju) mans ārvalstu KASKO apdrošinātājs atsūta man regresa prasību par it kā manis izraisītu CSN pirms 14 mēnešiem...
Eju uz Gjensidigi, mani futbolē pa kabinetiem līdz nonāku līdz krāpniecei, galvenais eksperts Latvijas un Ārvalstu Transportlīdzekļu Atlīdzību grupa.
Jautāju viņai pēc Gjensidiges lēmuma, kuru gaidu jau 14 mēnešus, bet šī ārkārtīgi uzpūtīgā un rupjā sieviete paziņo, ka sniegšot atbildi tikai a/m īpašniekam, t.i. manam uzņēmumam (lai gan man bija pilnvara no uzņēmuma). Vārdu sakot, pasūta mani 3 mājas tālāk.
Mans uzņēmuma jurists aizsūta ierakstītu vēstuli, Gjensidige atbild, ka Pims 14 mēnešiem es esot bijis vainīgs, par ko lēmusi Gjensidige kopā ar LTAB.
Rakstam sūdzību LTAB.
No LTAB atnāk atbilde ar aptuveno saturisko jēgu: "Jā, GJENSIDIGE un kāds negodīgs LTAB darbinieks ir zagļi un krāpnieki, viņi vienojušies, lai izkrāptu naudu no ārvalstu apdrošinātāja un piedevām vēl nesamaksātu man par remontu.
Man pienākoties 100% atlīdzība, jo esmu 100% nevainīgs CSN izraisīšanā.

Vai Gjensidige ir vispār adekvāta kompānija?
Kur skatās FKTK un kaut vai policija?
Kā var tie paši Parex bandīti turpināt strādāt zem citas izkārtnes?

Pēc dažām nedēļām saņemu vēstuli, ka "Gjensidige pieņēmusi lēmumu izmaksāt atlīdzību ...". Pēc gandrīz 2 gadiem un manis paša spēkiem novērstas krāpniecības.
Kas gan nepalīdz man atgūt regresa naudu no sava ārvalstu apdrošinātāja.

Tieši dēļ tādām krāpniecēm un Gjensidigēm Latviju nicina Eiropā un joprojām dēvē par Rußland :(

Комментарии (9)

C critical thinker 11.11.2017

tāds lāčplēsis...
no tava apraksta tāpat neko nevar saprast. pamēģini vēlreiz un pa secīgiem , sakarīgi izklāstītiem punktiem

Работяга 11.11.2017

Pec jusu raxta nekas nav sapratams.. ja jums ir jauna masina jums jabutu versties pie kasko apdrosinataja, un visi pasi visu sataisis.. ja sieviete izsauca policiju tad tas apsauba jusu taisnibu... latvija ka visa eiropa ir kriminala, jo tadi ka tu nopirki forsu bricku un dikte tiesibas uz celiem..

C critical thinker 11.11.2017

ou, ou, kāda mīnusu likšana. kaut kāds delfu komentētāju uzbrukums vai sūdzības autors visu ģimeni iesaistījis? sava sadomātā stāstiņa kļuva žēl?

C critical thinker 11.11.2017

kā Tavs KASKO apdrošinātājs varēja tev kaut ko atsūtīt, ja KASKO piesaka pats apdr. ņēmējs tikai sev?

MacBeton 12.11.2017

Nu bet visa tā apdrošināšana ir kapitālistu krāpšana! Tas jau nau nekāds jaunums.
Čomam nozaga auto, apdrošināts ar pilno kasku, Balta skuj izmaksāja, jo nevarēja uzrādīt abas atslēgas un tehpase bij atstāta bardačokā. Bezmaz par krāpniekiem pataisija, tjipo paši mašīnu uz Lietuvu aizdzinuši, tagad pieprasa izmaksāt.

L Loģikas piekritējs 13.11.2017

Apsūdzēt konkrētu cilvēku krāpniecībā ir nesmuki un var rezultēties ar tiesu darbiem.

K Kenbi 14.11.2017

Pēc Jūsu apraksta šķiet, ka šajā epopejā visvairāk atbildības būtu jāuzņemās policijai, kas izrakstīja protokolu un Jūsu apdrošināšanas firmai.

Nav svarīgi, kurš atzina vainu avārijā, policistiem būtu jāsastāda detalizēts protokols balstoties uz secinājumiem un redzamajiem apstākļiem. Pēc tam protokols tiek iesniegts abās apdrošināšanas kompānijās.

Izmeklēšanu veic apdrošināšana, visas neskaidrības arī kārto starp abām apdrošināšanām. Ja otrās partijas apdrošinātājs nonāk pie slēdziena, ka vainīgs esat Jūs, tad Jūsu kompānija iesniedz pretprasību. Vienošanās nespējas gadījumā, lietu atrisina tiesa vai cita legāla persona. Šajā gadījumā tiesas darbus vajadzētu uzsākt Jūsu kompānijai. Ja nav abpusējas vienošanās, tad neviens atlīdzību neizmaksā.

Kopumā šķiet, ka visas problēmas radās cilvēku nolaidības rezultātā. Vainot Gjensidige nav vērts, viņu interesēs ietilpst zaudēt cik var mazāk naudas un kamēr viņiem nav legāla pienākuma, viņi naudu neizmaksās.

Sveiki, Kenbi!
Paldies par iedziļināšanos un komentāru!

Policija nerakstīja protokolu, jo meitene saprata, ka ir 100% vainīga un negribēja maksāt sodu (protokola sastādīšanas gadījumā). Mēs aizpildījām saskaņoto paziņojumu, kur viņa 100% atzina savu vainu. Sākotnēji meitene bija izsaukusi policiju, jo nav iepazinusies ar CSN un ceļazīmju nozīmi, kā arī autovadīšanas pieredzes nav (meitene no laukiem iebraukusi centrā sastrēgumu laikā, sastresojusies, žigulītim iesācēja kļavas lapa, pat dokumenti nebija līdzi).

Gadījums tik šokējošs, ka lika man saprast - bandītiskais Parex ir tikai nomainījis nosaukumu uz Gjensidige, bet turpina dzīvot 90-to gadu sākumā ar to laiku metodēm risinot lietas.
Atgādināšu, ka "Gjensidige" man nedeva nekādu atbildi 14 mēnešus, kamēr pats nesāku interesēties.
Runājot par manu KASKO apdrošinātāju, man tas nav jātraucē gadījumos, kad 100% ir vainīga otra puse, visu remontē vainīgās puses apdrošinātājs, manā gadījumā - Gjensidige.

Neiesaku arī to darīt citiem. Mana Latvijas pieredze ir tāda - pirms daudziem gadiem, kad CSN vainīga bija otrā puse, izlēmu nemocīties ar vaininieka sēņu kantori (kkāda BALVA laikam bija), bet karaliski vērsos pie sava KASKO apdrošinātāja. Saremontēja. Piedzina naudu no BALVAs. BET! Nākamajā periodā man pacēla KASKO maksājumu bez paskaidrojuma (iepriekšējā periodā izmaksu nebija). Nesaprotu loģiku, bet fakts paliek fakts.

Kā jau rakstīju, LTAB beigās man atsūtīja apstiprinošu vēstuli, ka esmu 100% nevainīgs - vienkārši Gjensidige ar savas darbinieces Ingas Martinaites rokām, iesaistot, acīmredzot, vēl arī kādu LTAB šepteri, izkrāpuši naudu no mana apdrošinātāja (to jau Gjensidige viņiem nav atgriezuši, bet es "parūpēšos" par šiem zagļiem arī Eiropas līmenī). Turklāt atteikušies remontēt manu a/m.
Es zinu, ka apdrošinātāju bizness ir "nemaksāt", bet normālas kompānijas, ar kurām man ir sadarbība Latvijā (IF, SEESAM u.c.) nekad, nekad mūžā neatļaujas tā vienkārši ... Vienkārši apzagt. Gjensidiges aprēķins jau bija prasts - kurš gan ārzemnieks, vēljovairāk - viens no lielākajiem Eiropas apdrošinātājiem, ies tērēt laiku uz tādiem sīkumiem.
Man arī žēl sava laika, taču, ceru, ka ar šo informāciju (un, domāju, ka pēc kāda laiciņa - ar tiesu darbiem pret Gjensidigi un publikācijām presē) būšu daudzus cilvēkus pasargājis no iespējas iekrist krāpnieku Gjensidige slazdos. Nožēlojama kompānija, neticu, ka ar norvēģu ziņu viņi bīda tādas rebes, gan jau vietējie žuļiki izrāda iniciatīvu.

L Loģikas piekritējs 13.12.2020

Izklausās, ka tu esi ļoti augstās domās par sevi, ja uzskati ka kāda apdrošiināšanas kompānija veltītu pūles lai tevi apzagtu. Kur nu vēl vienojoties "krāpnieciskā shēmā" ar LTAB :D Noņem nu to follija cepuri un atslābsti. Citādi pārsprāgsi no iedomības. Apsaukāt darbiniekus un saukt viņus par krāpniekiem bez jebkādiem pierādījumiem ir zemiski.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы