GIVEN juvelierizstrādājumi - Iepriekš atrunātās izmaksas neatbilst realitātei
01.03.2023. nodevu zelta ķēdīti veikalā uz remontu. Pārdevēja sagatavoja aktu, kurā minēta paredzamā remonta summa (35eur), sakot-juverlieris pirms labošanas sazināsies un vienosies(!) par darba cenu. Realitāte-atnāk sms, ka ķēdīte gatava, dodos uz veikalu un jāmaksā 44 EUR. Saku, ka man neviens nezvanīja un nebrīdināja par citu summu. Atbilde no pardevējas-tā nav mana vaina, juvelierim daudz darba. Saku, bet kompāniju šajā brīdī pārstāvat Jūs un tagad runāju ar Jums kā veikala darbinieku. Atbilde - nuuu ķēdīte ir salabota! Šī ir otrā reize! Pirmajā identiski tāda pati nekomunicēšana, bet vismaz galā tiešām maksāju aktā rakstīto summu. Taču pieņemot preci, meitene stāsta, kā tik visi ar mani sazināsies uttt. Muļķibas-nemaldiniet klientus gan par komunikāciju, gan par itkā paredzamām remonta izmaksām! Neiesaku-aizejot saņemt savu preci, būs pārsteigums par cenu!
Комментарии (5)
Labdien!
Mēs saņēmām Jūsu ziņu un sniedzām Jums atbildi. Kā atvainošanos no mūsu puses, juvelieri piedāvā Jums bezmaksas apkopi kādam Jūsu juvelierizstrādājumam. Varat atnest kādu savu juvelierizstrādājumu pie mūsu juvelieriem (SIA Goldwork, Lielirbes ielā 17a, t.66100499) un juvelieri notīrīs, nopulēs to bez maksas.
Ar cieņu
GIVEN
Kārtēja sūdzība ne par ko. Īsā versija: es nemāku runāt ar cilvēkiem, tāpēc man regulāri rodas domstarpības. Tā vietā, lai es runātu(ko es nemāku), es sūdzos internetā.
Varbūt jāpatrenējas pieklājīgi runāt?
Sveiks, visszini un pārgudrīti!
Es strādāju klientu apkalpošanas sfērā un zinu, ko nozīmē KVALITATĪVA UN PATIESA apkalpošana atšķirībā no Tevis. Tā kā uz vietas darbiniece īsti nespēja vispār neko paskaidrot - tik, ka tā nav viņas vaina, tad, diemžēl, man bija jākomunicē savādāk, rakstot šeit.
Kur manā tekstā saredzi nepieklājīgu runāšanu?! Novēlu Tev darīt ikdienā ko lietderīgu, nevis komentēt sūdzību, kas balstīta uz faktiem. Savu emocionālo caureju paturi savas mājas sienās!
Lielveikalā “DOMINA” strādā ļoti negatīvi noskaņota kundzīte. Ieejot veikalā, nepagāja ne 3 minūtes, kad meita iznāca raudādama, jo pārdevēja pateikusi “Jums jau labāk bižutērija”, kad skatījusies uz zelta gredzeniem. Pēc meitas teiktā, nopratu, ka pārdevēja to domājusi finansiāli. Meitai tas sāpēja, jo pārdevējai būtu jāmudina pirkt, nevis jāspriež par finansiālo stāvokli pēc ārienes! Kā mamma, protams, pēc tam iegāju veikalā un izrādīju savu nepatiku. Ar klientiem ir jāstrādā cilvēkiem, kuriem patīk cilvēki, šī kundzīte tāda nav. Ļoti slikts iespaids par veikalu tika atstāts.
Labdien!
Mēs ļoti atvainojamies par pārdēvējas attieksmi un mums ļoti žēl, ka ir notikusi šāda situācija. Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga, tāpēc esam nodevuši informāciju vadībai un veiksim pārrunas ar veikala pārdevēju, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ar cieņu,
GIVEN