Gigant veikals Maskavas iela 322 D - Slikts serviss.
23.03.2019 veikalā Gigants Maskavas ielā 322 D iegādājos stūra dīvānu “Asti”. Laikam ejot (2 Mēneši) , šuve, kas ir uz platās daļas, sāka nedaudz plīst vaļā. 15.09.2019 nosūtīju epastu ar sūdzību uz [slēpt]@gigantmebeles.lv, pielikumā pievienoju foto. Veikala pārstāve ar mani sazinājās, jo vajadzēja noskaidrot auduma veidu. Nākot pretī, paņēmu dīvāna spilvenu un aizvedu uz Rīgas veikalu, lai varētu saprast precīzu auduma veidu, kāds ir manam dīvānam. Tālākā runa bija tāda, ka aizsūtīs bildes un auduma veida kodu uz Poliju pie ražotāja un tad gaidīs ziņu, kā ražotājs atrisinās šo problēmu. Pagāja mēnesis – zvanīju vairākas reizes, neviens neatbildēja. 11.11.2019 uzrakstīju epastu, ka nevaru veikalu sazvanīt. Tad man atzvanīja un pateica, ka nedēļas laikā jau nekad nekas nenotiek (kaut bija pagājis jau gandrīz mēnesis) . Tālāk atkal nekāda ziņa nenāca, tad nu 20.02.2020 zvanīju, atbildēja sieviete un par manu jautājumu par dīvānu atbildēja, ka mašīna jau brauc – kad atbrauks, tad zvanīs (tā arī nesapratu, ko tā mašīna ved – jaunu dīvānu vai atbildi no Polijas) . 12.03.2020 zvanīju atkal, atbildēja kaut kāds kungs un teica, ka vadītājas šobrīd nav, lai zvanu citu dienu. Zvanīju 18.03.2020 – neviens nepacēla klausuli. Sazinājos ar patērētāju tiesību aizsardzības centru, viņi mani informēja ka firmai ir maksātnespējas process (Sia Ruta Furniture) . Sazinājos ar maksātnespējas administratoru - šis pēc mēneša atbild, ka firma ir bankrotējusi un neko man nevar palīdzēt. Diezgan skaists veids, kā tikt vaļā no tādiem kā es, kuriem pārdota nekvalitatīvi prece. Un gigants turpina savu biznesu. Nekad dzīvē šajā veikalā vairs neko nepirkšu un citiem arī neiesaku to darīt.
Добавить комментарий