Gemoss - Nekaunīga apkalpošana
Filiāle Čiekurkalnā Veikala vadībai... jāpadomā par veikala darbinieka vajadzību vakara stundās,kad veikals ir patukšs no klientiem- būtu jāpadomā vai tiešām jāsēž divām kasierem pie kasēm,kas sēž viena otrai pretīm un aprunā klientus, ieejot sajūta ka esi kādā tirgū, sarunājoties pat piemirsts sasveicināties, un ar nolaistām acīm apkalpo cilvēkus, kopumā šāda atieksme ir bieža,šoreiz atkal iegriežoties veikalā nekas nav pamanījies- dienas laikā kad klientu skaits noteikti nav mazs, un noteikti laiks nav parunāt katru ienākošo cilvēku-liels kauns kasierem
Комментарии (4)
Atkal priviliģētās personas sūdzība , nu nav obligāti visiem pārdevējiem jāklanās .
Ārprāts, saprotu jūsu iesauku dusmīgais!pilnīgi nekāds sakars ar klanīšanos, bet ar pieklājības normu kad strādā apkalpošanas svēra!un veikalā neesmu reti tajā, tādēļ šāda atieksme šķiet pilnīgi nepieņemama,tādēļ jau ir sūdzības.lv kur drīkstu izteikt savu viedokli :)
Attiecībā uz sveicināšanos tur tā ir bijis vienmēr- nekad nav sveicinājušās. Pie kases sveiciena vietā - privāti? Pirmajā reizē pat nesapratu ko noķērc kasiere - privāti vai primāti?! Izrādās, ka - privāti! Kas esot domāts vai pirkumu veicu kā fiziska persona vai juridiskā. Vadītāja uz cilvēkiem/klientiem skatās caur pieri. Nekad nejūtos tur gaidīta, ieinteresētība 0 pret klientiem. Vari stundām staigāt, meklèdams preci, neviena nepienàks un nepajautās, kā varētu līdzēt! Kad tiek jautāts par kādu preci, ar roku norāde virzienā un - skatieties tur, plauktā pa kreisi utt. Sajūta kā stagnācijas gados. Vismaz varēja pastaigāt pa citiem veikaliem un pamācīties kā apkalpot klientus! Kauns! Zivs pūst no galvas! Tur visas iestagnējušās dāmas, ar vadītāju priekšgalā, jāmaina!
Piekrītu par Čiekurkalna Gemosu, nekad neviens nav pateicis labdien vai paldies par pirkumu; nesen meklējot preci veikalā, uzrunāju sievieti pagariem melniem matiem, uz labdien nekādas atbildes, ar roku tiek atmests virziens uz plauktu... nu nevar tā apkalpot, Gemoss.