GEmoney bank - Apkalpošana

1.kart. neiesaku vispar uznemties saistibas ar so banku.
2.kart. ja esat uznemusies, nedodieties uz sim filialem, es patiesi esmu laimigs ka man tur ir jaierodas 1 reizi menesi, bet katru reizi tas ir murgs. Piem. pusstundu esmu stavejis rinda, (pa to laiku apkalpoti apm. 2 cilv.) beidzot tiek nospiesta poga, kura nozime ka ari es drikstu pieiet pie kases, kad esmu pateicis savu sakamo, "bankiere" man pazino, ka vinai diemzel nav tiesibu mainit valutu un vajadzes iet pie otras kasieres, kas jau kops manas atnaksanas cinas ar neapmierinatu klientu un vispār nav pienemusi nevienu citu pusstundas laikā, pagaidu vel 20 min, nolemju ka pats brauksu samainit naudu uz mainas punktu, atgriezos pec pusstundas, lielaka dala vel sez tie pasi, kas gaidija kopa ar mani, pie pirmas operatores tas pats neapmierinatais klients, nogaidu rinda vel 40 min, pieeju pie kases, dodu vinai jau samainito valutu, vina man atvainojas un pasaka, ka vinai nav tiesibu vispar stradat ar valutu...ka jau normals, dusmigs cilveks pasutu vinu un nolemju, ka vairs saja filiale neatgriezisos. Nakamaja diena dodos uz G.Astras filiali...tur skats jau patikamaks, noveroju ka abas kasieres darbojas ar valutu (priecigs), nav ari neapmierinato klientu, rinda apmeram pieci cilveki, kasiere apkalpo vienu, dodas 5min kartot svarigas lietas iekstelpās, kad artgriezas nospiez nakamo, neviens nepiesakas (laikam aizgajis), vina pagaida 10 sek un atkal dodas uz personala telpam, visticamakais risinat kko svarigu(UN TA PEC KATRA KLIENTA)...vienalga esmu priecigs jo rinda iet uz priekshu, kad es tieku pie maksasanas izradas, ka manai 500 EUR banknotei un malinas ir uzrakstits skaitlis 450, un lai so banknoti pienemtu man ir jamaksa 25 EUR, ta ka lidz ar so samaksu man nepietiek naudas rekina apmaksai man ir jaizmaina LVL uz EUR, par to es samaksaju komisijas naudu, plus vel komisijas maksa par pasu darijumu, un nu es saprotu kas ir tas "neapmierinatais klients", manis apkalposana aiznema apmeram 30 min, zel to cilveku kas staveja aiz manis rinda...
3.kart kapec teicu lai neiesaistaties ar so banku nekados darijumos? ta ka esmu pavadijis tur diezgan daudz laika, tad esmu ari dzirdejis dazadas Klients-Kasieris sarunas, un tiesham ir skumji, lizingi, krediti utt. cilvekam nav naudas ikmenesa maksai, un vins ludz lai parsledz ligumu uz mazaku ikmenesa maksu, par to vinam jamaksa pari 100 Ls un ta taalaak.

V

Комментарии (8)

E Eseseseseseseses 28.01.2011

Seit tu esi aprakstiijis jebkurai lv bankai jebkurai filiaalei raksturiigu apkalposanas stilu, GE nav ne labaaka, ne sliktaaka par citaam bankaam. Arii aazemju bankaas ir taads pats haoss, briiziem labaa roka nezin, ko kreisaa dara. Vinjiem gan labaak sanaak 'sisniigi' atvainoties, bet taa arii ir vieniigaa starpiiba...

A azde 28.01.2011

G.Astras ielā Ge Money filiāle ir pilnīgs čau!!! Ja ir brīvdiena un nav ko darīt, tad droši vari doties uz to filiāli, kur varēsi pavadīt pusi dienas. Labi ka man pašam uz turieni ir jadodas tik 1x mēnesī. Esmu jau laikam paspējis triju gadu laikā tur sastrīdēties ar katru no tur strādājošām "princesēm". Pēdējais piliens man bija, kad viena no princesēm atteicās pieņemt manu IF KASKO polisi (rindā biju nogaidījis 20-30 min.), jo redziet ka viņa KASKO polises kopiju neesot tiesīga pieņemt. Kad sazvanīju Ge Money bezmaksas telefona operatori un izskaidroju visu kas polisē rakstīts, tad izrādījās tomēr ka princesei nav izrādījusies taisnība. Katrā ziņā citās bankās ir daudz patīkamāka attieksme pret klientiem.

B Baņķieris 02.02.2011

Par to aprakstīto naudas zīmi... Es katru mēnesi valūtas maiņas punktā (tā lētāk) samainu Ls pret eiriķiem, un nesu uz DnbNord maksāt hipotekāro kredītu. Man par aprakstītu naudaszīmi vienreiz prasīja piemaksāt 5 eur, bet es aizgāju uz citu filiāli un tur- no problem! Tā, ka tas atkarīgs tīri no darbinieka uzcītības...

D d 02.02.2011

Es savus darījumus ar šo banku eju kārtot uz filiāli Aspazijas bulvārī. Rindas nav, apkalpošana es pat teiktu ļoti laba.

Z Zinaida 03.02.2011

Zēni, pisiet mani lēni:Aspāzija.

I Ilze 24.04.2011

Pati nostradaju GEMB vairakus gadus...
1. "princeses" ir visas bankas :D
2. apkalposana ir lena, jo KAC ljoti leni strada bankas programma. Darbinieki strada ar vairakam programmam, kamer no 1 parsledzas uz otru paiet kads laicins.
3. banka atlaida ljoti daudzus pieredzejusus un atrus darbiniekus, jaunie sava atruma un zinasanas i tuvu nestav.
4. bankas kases vaditaja ir stingri noteikusi nenemt parak vecas banknotes, ja kada darbiniece netisam nepamana, tad pati iet uz citas bankas filiali un maina to...es tada veida esmu pakasusi padsmit latus...aprakstitas banknotes nekad neesmu pienemusi. ja nedrikst, tad nedrikst.
5. kolegi...dazas filiales ir bezkauniguma kalngals...nepienem klientus, runa pa telefonu, raksta epastus, 1 h atrak iet uz darbu utt. parasti vini ir vecakie kasieri vai tmldz. un doma, ka pasi var samaziant sev slodzi un but sev par vaditaju un filialu direktori izliekas to neredzam.
6. internetbanka ir s**s

A ance 26.08.2011

Origo vispār ir katastrofa! Nežēlīgas rindas, attieksme un apkalpošana zem katras kritikas. Vienkārši sēž aiz lodziņiem un kaut ko čubinās savā starpā un cilvēki stundām stāv, bet maksa par apkalpošanu tāda, it kā viņi ar rokām katru naudas zīmi zīmētu.

D dace 26.08.2011

Siguldas filiālē arī notiek ļoti lēna apkalpošana, cilvēki stāv ļoti garās rindās, reti kad ir 2 darbinieces, parasti tikai viena.Vadītāja tur vispār ir šausmīgi nelaipna sieviete, kā fūrija.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы