Geko SIA - Uzņēmuma saistību neizpilde
Pilnībā netiek ievērots uzņēmuma noteiktais pasūtījuma maksimālais izpildes laiks...''pasūtījums tiek izpildīts laikā līdz 6 nedēļām'' tā ir norādīs pasūtījuma veidlapā...preci saņēmu pēc 10 nedēļām...kompensācija un serviss pilnīgi nekāds...
Attieksme no veikala darbinieces puses mana pirmā zvana laikā pēc sešām nedēļām vispār nepieņemama apkalpojošā sfērā...ne viņai interesējas pasūtījuma nr., ne pats pasūtītājs...līdzko minēju ka ir pagājušas 6 nedēļas ...tā mani pārtrauca...’’mums krava ir aizkavējusies, gaidiet mūsu zvanu’’...cik ilgs laika periods aptuveni jāgaida vēl...’’nezinu, gaidiet zvanu’’ un tādā tonī runāja...varētu padomāt, ka lielākais ienaidnieks. Tāda pati attieksme arī otrā zvana laikā.
Tikai pēc tam, kad piezvanīju uz Geko biroju 67441248...mans pasūtījums nedēļas lakā bija jau gatavs.
Bija arī saruna ar direktora vietnieku par šīs situācijas atrisināšanu un kompensāciju!
Vienīgais kā direktora vietnieks varēja manipulēt:''...atlaidi Jums nevaru piešķirt, varam atdot naudu''...protams viņš apzinās, ja klients jau ir gaidījis 10 nedēļas, tad jau neatteiksies no preces/pasūtījuma...kad jautāju kādu risinājumu šai situācijai viņš redz?...pajautāja kur es dzīvoju...noskaidrojis atbildi, piedāvāja transporta pakalpojumus, kuri man diemžēl nebija nepieciešami.
Šī uzņēmuma apkalpošana ir viszemākajā līmenī...Tie kas plāno veikt pirkumus Geko... rēķinieties ar milzum lielām neērtībām un ar totālu apkalpošanas kultūras trūkumu...Viss labi liksies tikai līdz pasūtījuma veikšanai.
Комментарии (18)
Manuprāt Tu nedaudz pārspīlē!
Esmu tur iegādājusies šādas tādas mēbele!
Un jā-tā nu tas ir!
Tāpat kā SuperNetto, gribi kko par lētāku samaksu, gandrīz vai par velti, no kaut kā ir jāatsakās!
Viņiem dienā tur ir entie zvani!
Un ko gan citu Tu no viņas gribēji dzirdēt!?!
Attaisnošanos?
Kā vinja var zināt kāpēc Tavs pasūtījums kavējas!?
Nevajag tēlot pasaules nabu!
Nepirksi Tu, nopirks kād cits!
Ja kaut kas nepatīk vnk paņem naudu un ej uz kādu citu veikalu!
Visas problēmas!Bet neaizmirsti, ka par to tad arī dabūsi samaksāt!
Nepiekrītu tev Kate... Vienalga kāda summa ir precei, bet ja uzņēmums ir noteicis laika periodu kādā izpildīs savas saistības, tad tas arī ir jāizdara...parakstot pasūtījuma lapu es nenoteicu, ka prece būs pēc 6 nedēļām, bet uzņēmums!
Un man neinteresē cik viņiem tur ir zvanu...no viņas gribēju dzirdēt laika periodu/datumu, kad tiks izpildītas saistības no Geko puses.
Kate izskatās, ka īsti nesaskati/nesaproti šī raksta mērķi... un neizproti apkalpojošās sfēras ētiku.
Es nerakstīju par termiņa izpildi, bet gan par to kā autors ir pasniedzis to, kā ar viņu runā!
Par šo ir šis stāsts.. :)
Kate...cik tev šis uzņēmums maksā par šo saraksti?
Vai tad pieklājīga apkalpošana nav svarīga? Jums patīk rupja apkalpošana- varbūt vajadzētu atvērt firmu, kura specializējas šajā jomā un tad šeit varētu saņemt pakalpojumus visi tie, kuri uzskata, ka nav pelnījuši laipnu apkalpošanu.
Man arī šķiet, ka Kate ir šī uzņēmuma darbiniece, vai arī tāds cilvēks, kuram ir niecīga pašapziņa, līdz ar to arī prasības. Jāpiebilst, ka prasība pret pieklājīgu, profesionālu apkalpošanu un izsmeļošu informāciju uz klienta uzdotajiem jautājumiem ir pamatota un pašsaprotama, un nav nekāds debesu brīnums, ja klients no uzņēmuma darbiniekiem to sagaida.
Manā darbā (strādāju valsts iestādē) ir tā- darbiniekiem ir jāiepazīstas un jāparaksta klientu apkalpošanas standarts uz 3 lapām, kas, protams, arī ir jāievēro! Domāju, ka citur ir līdzīgi.
Runājot par SuperNetto- vismaz mūsu rajonā (Vecmīlgrāvī) šĪ veikala darbinieki ir laipni un izpalīdzīgi, apkalpo ātri, veikals tīrs, plaukti sakārtoti. Tā kā- arī par zemu cenu, ja darbinieki kārtīgi pilda savus pienākumus, var dabūt labu servisu.
tā, lūk.
Protams, protams...!Es tur nestrādāju un pat negrasos to daīt!
Visu ko mēs mākām ir bļaut par to, ka pret mums slikti izturās, ka mūs nepieklājīgi apkalpo. un t.t un tā jo tālāk!
Man vienkārši ir apnicis lasīt par to-vai mēs tiešām nevaram ko labu kādreiz uzrakstīt!?
Visur kur lasi ir viens teksts...Slikta apkalpošana, slikts serviss...
Nekā labā nav!
Nu ja nepatīk-neej!
Kas to spiež darīt!
Un pēc tam vēl rakstu šitādas sūdzības...Vai tad tā ir sūdzība!?
Nesaprotu kā cilvēkam sava laika nav žēl!
Par SuperNetto-priecājie, ka Tavā rajonā tāds viņš ir, iegriezies kādā citā, tad par to Tu gan tik pārliecināta nebūsi!
P.S Indra-ja Tu strādā Valsts iestādē-tad noteikti zini, ka cilvēkam nekad nav labi!
Un tā tas laikam būs vienmēr!
Interesanti gan Kate, ko labu var saskatīt sliktā apkalpošanā un termiņu saistību neizpildē...
Un ja Tu būtu kārtīgi izlasījusi rakstu, tad redzētu, ka tur bija minēts arī kas labs...izskatās, ka Geko uzņēmuma ķibeles tev ir tuvas sirdij, ja nespēj objektīvi spriest par aprakstīto situāciju.
Un kāpēc vispār te tiek pieminēts cita uzņēmuma nosaukums?! Izskatās, ka Kate nav apmierināta ar SuperNetto veikalu apkalpošanas servisu...
Un galu galā Kate, ja tev ir apnicis lasīt...tev taču neviens ''nespiež'' to darīt ...vai tad ar varu kāds tevi te liek rakstīt komentārus pie šī raksta...un ja jau tik daudz ir negatīvu rakstu par uzņēmumu apkalpošanas servisu, tad jau tā ir taisnība un kaut kas beidzot ir jāmaina uzņēmumiem šajā jomā.
Tak tad, kad zvaniji tam direktora vietniekam (-cei), vareji pateikt, lai kaut ko maina!Bet saproti, ka tgd tadi laiki, ka neviens neko nemainis!Visiem viniem jau noteikti z.b., ka zvanas visadi nepacietigie! :D Man jau liekas, ka ir n-tie tadi, kuri zvanas, doma, ka viniem jau negribas iet karties, ka prieksnieciba pasaka 6 nedelas, bet netiek pasi ar darbiem gala un visu, kas akams klientam, jadzird pardevejiem?!
P.S. Es Geko nestradaju, bet stradaju apkalpojosa sfera ar mebelem.Ta, ka saprotu tos pardevejus..Man, ja vienu reizi menesi gadas tads klients, man jau ir pa 3 sirmajiem matiem vairak, bet, ja tadi ir vismaz 10 diena...es vnk izplustu asaras!!!
Man jau liekas, ka tas sudzibas.lv nevienam nepalidz, tikai Tev pasai, ka esi izteikusies, varbut tad ir jaiet uz mezu izblauties-ari paliekot vieglak! ;)
Tieši tāpēc, ja viņiem jau ir zb, ka zvanās, lai samaina pasūtījuma izpildes termiņu (to arī sarunā ar direktora vietnieku viņam minēju) uz to, kas ir tuvāk iespējamajam/reālajam izpildes termiņam.
Un sarunā ar pārdevējiem par termiņa neizpildi... pārdevējiem neko nepārmetu, jo ļoti labi saprotu, ka šīs personas neko nevar izdarīt, tāpēc sazinājos ar cilvēku (direktora vietnieku), kurš šo jautājumu spēj ietekmēt. Neesmu no tiem klientiem, kas spēj aiziet un tikai izbļaustīties...
Līdzīgi darbojas Antons Bartašēvics Jūrmalā, Krastaciemā Rītupes ielā 25 kur viņam ir nelegāls galdniecības cehs kurā strādā vietējie zilīši, ar savu znotu Aivaru.Materiālus izmanto neizžāvētus, pašus lētākos, kas deformējas un plaisā.
vai jūs gribētu pati strādāt vairāk par 8 stundām praktiski 6-7 dienas nedēļā????ja nē tad sākumā padomājiet, ka tās mēbeles, kuras jūs pasūtāt taisa arī cilvēki, kuri tādu skandālistu pēc strādā arī 6 un svētdienās pie tam vēl 2 maiņās...ģimeni redzot tik pāris stundas!!!VAI JUMS NAV KAUNS!!!
Gunita...manuprāt celt anti reklāmu nav ĒTISKI!!!Kamdēļ tad atkārtoti pasūtīt mēbels tur, kur kvalitāte un servis tevi neapmierina????Par mānīšana kā arī neslavas celšanu tiek pielietotas soda sankcijas!!!
Ģedart...Jūs lasīt neprotat??? Tekstā netika minēts, ka esmu veikusi vairāk kā vienu pasūtījumu... Kur ir kaut viens fakts Jūsu rīcībā par mānīšanos (man ir rakstisks pierādījums par laika termiņa neizpildi, no uzņēmuma Geko)???
Kāda mans starpība cik kurš cilvēks stundas strādā, ja uzņēmums ir pats noteicis laika periodu kurā piegādās preces, tad tas ir jāizpilda...
Ģedart, kur tādu absurdu vispār var uzrakstīt...Lasiet tekstu pirms pievienojiet komentārus...
Un man NAV kauns, ka gribu iegūt savā īpašumā to par ko maksāju un tad kad ir paredzēts (pēc uzņēmuma rakstiskas vienošanās)!!!
Gunita tev jau galīgi smadzenes grīstē!!!
"Kāda mans starpība cik kurš cilvēks stundas strādā!" es ceru, ka jūsu darba devējs to redz un jums katru dienu 7 dienas nedēļā būs jāstrādā pa 20 stundām!!!Varbūt tad prātņš nāks mājās!
Māri izlasi labāk par ko šī tēma ir un tad komentē...Izrāvi no pēdējā komentāra vienu teikumu...kāds tam bija mērķis???
Gunita, izbeidz cepties.
Dabūji savu pasūtījumu un atslābsti.
Nezinu gan ''He...'' kāds ir mērķis tavam komentāram vai ko tu ar to centies panākt, bet man ir galvenais tas, lai tie cilvēki, kas plāno iepirkties Geko zinātu ar ko viņiem ir jārēķinās...
Un jo vairāk ir tādu komentētāju, kuri bezmērķīgi pievieno komentārus ar ''tekstiņiem'', kuri nav pa tēmu, jo biežāk šis raksts tiek parādīts www.sudzibas.lv pirmajā lapā un tad savukārt rodas vēl lielāka iespēja, ka cilvēki tiks informēti par šo situāciju ar uzņēmumu Geko