Gastrocentrs - Attieksme pret apmeklētājiem
Divreiz esmu bijis Gastrocentrā, abās reizēs bija jāgaida ilgāk par pusstundu. Ja apmeklējums ir norunāts uz 12.00, tad es gaidu, ka vismaz līdz 12.15 tikšu pie ārsta, sevišķi jau iestādē, kura savā mājas lapā norāda - "augsti vērtējot apmeklētāju laiku, rūpīgi plāno pacientu pierakstu konsultācijām un izmeklējumiem". Es saprotu, kāds var iebilst, ka ārstniecības iestādēs nevar tik stingri noteikt grafiku, daži pacienti aizņem vairāk laika, citi - mazāk, bet, ja tā ir tik vispārzināma lieta, tad, pirmkārt, vajag jau grafikos to iekļaut, paredzot uz katru pacientu vairāk laika, ko, protams, neļauj darīt finansiāli apsvērumi, kā rezultātā cieš apmeklētāji, otrkārt, personālam ir jāprotas atvainoties un skaidrot situāciju. Pēdējā apmeklējuma reizē, nogaidot pusstundu devos prom un pēc stundas man piezvanīja no centra un vienkārši pajautāja "aizgājāt? (sazinkāpēc uzrunājot mani familiāri vārdā, kurš viņiem ir iestāstījis, ka tā ir jādara)", atbildēju, ka "jā" un saruna beidzās. Brīnišķīga attieksme.
Комментарии (4)
Vai domā, ka vajadzēja sasteigt konsultāciju? Nez kā būtu, ja tu pats/pati būtu tā pacienta vietā? Visu cieņu - labāko un profesionālāko attieksmi esmu piedzīvoju tieši Gastrocentrā ( man ir ar ko salīdzināt).
Tieši tāpēc, ka es negribu, lai kaut ko sasteigtu, rodas neomulīga sajūta, ja sēdi rindā pēc pieraksta un redzi, ka rinda pirms tevis sāk aizkavēties ilgāk par pustundu, loģiski rodas netīkama nojauta, ka kādā mirklī ārstam var nākties pasteigties, nākamajiem pacientiem neveltot sevišķi daudz laika, lai pagūtu pieņemt visus ieplānotos pacientus. Otrkārt, kā jau minēju, personālam, manuprāt, tādās situācijās vajadzētu reaģēt un komunicēt ar pacientiem, un komunicēt pēc iespējas laipni un paskaidrojoši, nevis garāmejot nosakot "nāksies mazliet uzgaidīt". Reizēm šķiet, ka atvainošanos no savas puses medicīnas personāls uztver kā nepieļaujamu stilu. Un nav jau skaidrs, vai tā rinda ir ievilkusies garumā kāda pacienta dēļ vai tāpēc, kā ārts kavē savu darbu (tas bija iemesls, kāpēc rinda kavējās pirmajā reizē, kad tur biju ). Salīdzināšana ir subjektīvās pieredzes jautājums, man arī ir ar ko salīdzināt un ir draņķīgākas vietas, kur ieklīst, bet ir gadījušās par laimi arī labākas.
Дозвонится в этот центр не реально, при наличии такой красивой страницы в интернете, уровень сервиса низкий. Никто не перезванивает.
На заявку оставленную в онлайне тоже тишина. Может конечно специалисты там хорошие, но коммуникации с регистрацией нету. Позвонил в Арс всю информацию получил за 5 минут.
izcila atieksme- izcila apkalposana