Garmin - Slikts serviss, slikta attieksme
Apmēram nedēļu pēc garantijas beigām ar bērniem plunčājoties ezerā nobeidzās Garmin pulkstenis, aiznesu uz dominu atdot uz remontu. Solīja nedēļas laikā dot kādu ziņu, reāli zvans bija tikai pēc 2 nedēļām (bet par to ir cepiens) ar tekstu, neko nevaram darīt, pērciet atjaunotu iekārtu par 192 eur (iesniedzot cena bija 170 ar astīti) , jauna maksāja 269. Attiecīgi pieteicu telefona sarunas laikā lai sagatavo atskaiti kas tika darīts lai konstatētu problēmu un kas ir par problēmu. Ierodoties pakaļ iekārtai pārdevējs to atnesa un kad pajautāju atskaiti neko neprasot lapelē ieraksta ka klients atsakās no remonta. Otrā eksemplārā ieraksta ka atsakās iegādāties atjaunotu iekārtu par gandrīz jaunas iekārtas cenu un vēl saka lai parakstoties. Tāpat arī neizsniedz nekādu dokumentu pretī, visu atstāja kaut kur savos plauktos un pateica ka vairs nerunās un lai nemeklējot konfliktu. Ja tāda ir autorizētā pārstāvja attieksme, tad nevienam neiesaku iegādāties Garmin produktus ne Latvijā, ne arī citur. Vēl jo vairāk kā vienīgais nosauktais defekts no pārstāvja puses ir tieši tas, kas tika ierakstīts lapelē atdodot iekārtu remontā, pēc pabūšanas ūdenī iekārta izslēdzās un nevar vairs ieslēgt. Iekārtai instrukcijā ierakstīts ūdensizturība 5 atm, līdz ar to ja ir bojājums dēļ ūdens iekļūšanas, tad ražotājam vai tā pārstāvim arī būtu jāuzņemas atbildība ne tikai garantijas laikā, kaut gan vizuāli neizskatās ka iekārtai vispār būtu kaut, kas darīts, līdz ar to mana versija iespējams ka tikai baterija izgājuši no ierindas, jo pieslēdzot pie lādētāja ekrānā parādās Garmin simbolika un pēc tam baterijas simbols sarkanā krāsā.
Комментарии (8)
Pareizi viņš tev pateica! Nemeklē konfliktu!
Atvaino, ne jau konfliktu meklēju, bet iespēju saremontēt, ja iekārta tiek atdota remontā tad ir jābūt pamatotam iemeslam kāpēc man par to pašu iekārtu būtu jāmaksā vēl gandrīz tikpat cik par jaunu iekārtu, un kā jau rakstīju, ražotājam būtu jāuzņemas atbildība par to ko raksta instrukcijā nevis lietotājam.
Kā nav teikšana ja iekārta tiek atdota remontā bet kā jau rakstīju nav defektācija veikta un attieksme ir maigi sakot nepiestāv tik izplatītam ražotājam.
Sorry bet 5ATM nav nekāda ūdens izturība. Ar tādu pulksteni drīkst mazgāt rokas, atrasties lietū. Nezinu kā bija pat ar dušu. Lai riskētu peldēt vajag 10 ATM .
Nu tad no instrukcijas būtu jāņem ārā ka drīkst peldēt
Dzintar , neesmu redzējis instrukciju , nemāku komentēt . Bet rokaspulksteņiem apzīmē ar ATM , elektroniskai ierīcei kā šai vispār ar IP/IPX vajadzēja apzīmēt.
Man arī jāpiekrīt. Nekur nav ne punkta par konkrētā modeļa instrukcijas punktu saistībā ar to ,ka var peldēt. Pieļauju ,ka gan jau trāpijusies kaut kāda universālā instrukcija, kur ,ja neizseko modeļiem līdzi, tad var izpeldināt jeb ko.
Pats tikko google ieskatījos un sapratu ,ka tur tie modeļi ir pietiekami, cenas arī atšķirīgas, un noteikti ,ka tas ietekmē arī katra pulksteņa funkcijas.
Bieži gadās, ka kāds sastāsta vai kaut kur pats salasās, bet pēc tam izliekās ,ka neko nezin... jo ,ja reiz Garmin, tad Garmin.. pofig, vai tur 100 eiro cenā vai 1000 eiro cenā (hihihi). Tušonka pa 2 eiro arī garšo savādāk nekā pa 70 centiem .
Konkrētā modeļa instrukcija vai arī pats uzsēdies uz Garmin, paņēmis lētuci, bet gaida nez kādu alpīnistu.
Sievai salūza Garmin Vivomove HR, gandrīz uzreiz pēc garantijas termiņa. Displejs gandrīz pilnīgi tumšs, neko nevar redzēt, neko nevar izdarīt. Zvanot uz servisu, piedāvāja atdot šo sūdu uz remontu, jo citādi es šos pulksteņus nevaru nosaukt. Bet, uz remontu par 177,06€. Jaunus var nopirkt pa 188€. Es tagad nevaru saprast, vai tas ir joks vai kas? Jo reāli nav jēgas pirkt tādus pulksteņus, ja tie kalpo tikai 2 gadus. Nevienam neieteiktu iepirkties pie Garmin!