Galss buss - Atsauksme par komentāriem
Labdien. Lasot sūdzības, mati ceļas stāvus! Puse no tām ir pat nepamatotas un neadekvātas. Mūsdienās ļoti populāri ir kļuvis tas, ka tiklīdz kaut kas nepatīk, uzreiz izvelk savu telefonu, fotogrāfē un raksta sūdzību. Šis paņēmiens ir smieklīgs un bērnišķīgs, bet visiem mūsdienu cilvēkiem, tas ir lepnums!
Man par Galss buss šoferiem ir cits priekšstats un viedoklis. Es tikai par viņiem. Varbūt ne par katru, bet par lielāko daļu! No agra rīta līdz vēlam vakaram gar šoferi 100 cilvēku. Katrs ar savu raksturu un negatīva devu! Es negribu teikt, ka visi pasažieri ir īgni un nepatīkami, nebūt ne. Ļoti daudzi ienāk, samaksā par braucienu, novēl labu ceļu un ieņem savu sēdvietu. Bet tādu ir maz. Lielākā daļa grib, lai šoferis katru no viņiem satiek pie sliekšņa ar smaidu un pasniedz roku. Šoferis nav klauns! Smaida viņš vai ne ir viņa privātlieta.
Autobusa vadītāja runas veids daudziem arī neiet pie sirds! Es varu 100%apgalvot, ka man piekritīs daudzi, ka viņam ar jums nav jākomunicē. Katra šofera darbs nogādāt jūs no punkta a līdz bunktam b. Un ne vairāk. Paši pasažieri arī provocē autobusa vadītājus uz konfliktu, uzdodot stulbus jautājumus un sniedzot nevienam neinteresējošus komentārus, ar to kavējot, pasažieru iekāpšanu un līdz ar to autobusa atiešanas laiks kavējas. Kā citi raksta: "avtobus prišol s opozdaņijem! "nevar zināt, kas pa ceļam var noiet greizi. Brauc ar privāto auto... Tad nebūs s opozdaņijem iļi bez.
Komentārs... Iekāpa autobusā, aizbrauca uz saukalni, izradās, ka nebija īstais maršruta autobuss, jo iepriekšējais kavēja un bla, bla, bla... Katram autobusam ir priekšā vai no sāna šilte, kur ir skaidri (lv) rakstīts, kur tas dodas. Var arī pie šofera pārliecināties, ja pavisa nepielec. Taču mūsu tautai, kad tas ir tiešām nepieciešams mēles ir p... Ā, bet, kad nevajag, tad gan mēs daudz zinam un runājam. Taču no mana viedokļa šoferis nav armēņu radio, katram atkārtot, kur tas brauc un no kurienes, jo ir taču pieturu saraksti un internets, kuru tik daudzi ir iemīļojuši un prot ar to ātri rīkoties! (kaut gan šoferīša vārdu un uzvārdu no nozīmītes ātri izlasa) .
P. S. Ja ar autobusu laiž braukt bērnu (vienu pašu) , būtu tikai loģiski pašiem vecākiem pārliecināties par maršruta pareizību, nevis vainot šoferi vai vēl kādu. !
Par specformu runājot (kāds to komentēja) . Tas kandidāts, kurš, to ieteica, droši vien gribēja pabraukt autobusa vadītāja vietā baltā kreklā un uzvalkā? ... Varbūt tev arī kaklasaiti palīdzēt sažņaugt uz kakla, lai jau ir pa pilno? !
Tāds iespaids, ka šis cilvēks pretendē direktora amatam šajā firmā!:) ) ) , nosakot kādu apģērbu jāvelk šoferim! Varbūt arī algu noteiksi, tu? Nobraukājot 14 stundas pie stūres, smokingā, tu būtu pirmais, kas būtu par brīvo stilu ;) ) ) ) . Runājot par nozīmītēm, iekāpjot autobusā uz pieres uzraksti savu vārdu un uzvārdu, gadījumā, ja tu autobusā atstāj pēc sevis cūku kūti, lai zin par kuru sūdzēties! ;) ) ) ) ) ) ) tev kā izskatās nozīmīte nav vajadzīga, paņem telefonu, nofoče autobusa nr. Reisu un uz priekšu drukāt sūdzību, varbūt kāds tev arī pateiks paldies.
Ļoti fascinēja kādas sievietes komentārs par to, ka visus ir jāatlaiž no galss buss, jo viņi ir rupji, nemāk komunicēt. Pēc šīs atjautīgās sievietes ieteikuma var secināt, kādi lecīgi pasažieri braukā... Tādi, kas daudz uzņemas un spriedelē, kam būtu jāstrādā, kam, ne. Ja ir liela vēlēšanās, katrs no pretendentiem, kaut ko ieteikt un mainīt, var ieņemt šofera vietu. Un uz priekšu. Labi, ja dažas stundas nosmaidīs!:) ) ) ) ) )
pats nekorektākais komentārs, kā man likās, bija tāds... Šoferim uz paneļa stāv smaržkociņu pudelīte, pat divas. Komentārs: viss autobuss smird, slikta dūša un vēmiens nāk;) ) ) sievietīt, varbūt jānopērk grūtniecības tests? Runājot par iespējamo nelabo aromātu autobusā, palūkosimies no citas puses. Kāpēc šoferim tie kociņi tur atrodas un ne jau viena pudelīte, bet pat divas! Tas tāpēc, ka nabaga šoferis ar smaržkociņu palīdzību, cenšas glābties no tās nelabās snakas, kura nāk no salona. ;) ) ) ) ) ) pasažiri brauc gan ar lielām iepirkuma tašām, tad vēl iedomājas, to uzlikt autobusam uz paneļa, ne katrs šoferis to iztur un izsaka rājienu. Tas, protams, pasažieri aizskar... Tas uzreiz raksta sūdzību: galss buss šoferi ir nelaipni un nikni! Ha-ha... Smieklīgi. Par pusi no sūdzībām var paņirgt;) ) ) ) ) )
iedomājaties šo aromāta buķeti: rīga, vasara, iekāpšana... Sakāpj lērums pasažieru, daudzi ir sasvīduši (kas ir pretsviedru līdzekļi, viņi nemaz nenojauš) , citi atkal no tirgus, pilniem maisiem ar svaigajām zivīm (maisiņš pil... , iespējams pat uz sēdvietas, tā smaka būs ilgstoša, un ne jau dienu, divas, daudz ilgaak) , citi nemanot ienes alkohola pudeli, kamēr dzer, izlīst. , citi atkal nezin, kas ir intīmā higiēna... Man jau paliek nelabi! Un tas viss 32 grādos. Un šoferītim tās ir 14 st. , elle... Jums 40 - 45 min. Kas to smaku rada, paši pasažieri. Smaržkociņi tā ir šofera cerība-nenosmakt! ;)
cik man zināms, no pieredzes kādu vietu atstāsi, tādā arī atgriezīsies. Ja visi būtu kārtīgi un pēc sevis savāktu, tad arī varbūt šoferīšu attieksme mainītos. Tā vietā, lai vakaros ietu pie ģimenes, viņi berž salonu, lasa papīrīšus un tukšās pudeles, jo rīt atkal jāiet reisā. Jāciena viebam otra darbu. Tāda sajūta, ka šoferīši, kàdam no jums ir parādā. Nav un nekad nebūs! Jūs ienākat viņa teritorijā, nevis viņš ienāk pie jums!
Labi. Te var ilgi spriedelēt. Vienmēr un visos laikos klientam būs taisnība! Bet tiem pašiem klientiem ir jāpiedomā pie sava runas veida un uzvedības. Liels lūgums, nebūsim ļauni viens pret otru. Paņemot telefonu rokās un nevis sūdzību raksti, bet pateicību vai labu atsauksmi. Tas neaizņem daudz laika.
Liels paldies gribu teikt tiem, kas šo visu situāciju izprot un izturās pret autobusa vadītājiem un viņu darba tehniku ar sapratni. No tā, ka autobusā nav kondicionieris, cieš arī viņi. Un nevajag izteikt savu neapmierināto viedokli personīgi katram šoferim. Visiem, kurus kaut kas neapmierina ir trīs iespējas...1. Vai nu braukt un klusēt.
2. Braukt ar vilcienu.
3. Ir 21. Gs. Iegādājaties savu auto, būs gan kondiška, gan nebūs "smirdīgo "kociņu, būs visas ekstras, ko vien gribēsiet.
Tāda sajūta, ka šīs firmas autobusa vadītāji ir vienīgie, uz ko var izliet savu nepatiku un indes devu. Ja jau tomēr auto nevarat atļauties, tad būs vien jāsamierinās. Liekat viņus mierā!
Šoferīšiem respekt!:) ) ) )
Комментарии (7)
Trāpīts desmitniekā.
Jā,ar pilnīgi iekrīt visām,kaut gan ar autobusu neesmu jau braucis 18 gadus,bet tās sūdzības,kuras te tiek rakstītas,brīžiem ir smieklīgas.Par katru sīkumu raksta uzreiz sūdzību.
Cik nu ir sanācis braukt ar Galss Buss, nekad ne pret vienu šoferi nav bijis pretenziju. Varbūt tāpēc, ka atšķirībā no citiem pasažieriem samaksājot par biļeti, neiedomājos, ka esmu nopircis visu autobusu. Ļoti reti kurš aizdomājas, ka viņa nožēlojamā dzīvība brauciena laikā ir atkarīga tieši no šofera.
Pats pārvietojos iknedēļu ar šiem autobusiem un varu pilnībā piekrist visām sudzībām- pat tagad sēžu pieturā atnācis 10 minutes atrak un gaidu autobusu jau 30 min no Zaķumuižas uz Rīgu
Жизненно
Tūkstoškārt taisnība !
Tas kas šo visu ir uzrakstījis, noteikti strādā Galss Buss. Ja tiek maksāta nauda, tad attiecīgi ir arī jāseņem pretī atbilstošs pakalpojums, bez kaut kādām atrunām, ka to vai šito nevar, jo Galss Buss pārvadājumiem būtībā alternatīvas nav. Tas ir monopols, kurš dara, kā grib. Agrāk vismaz bija iespējas braukt ar mikroautobusu, tagad tādas iespējas nav. Reisos tiek laisti arī veci autobusi, kas būtībā ir neatbilstoši pasažieru pārvadāšanai. Ja autobusam ir kondicionieris, tad salonā nebūs sasvīdušu cilvēku, par to jau tā kā vajadzētu aizdomāties. Otrkārt, man nav jāklausās no šofera, kaut kādas piezīmes vai sava sliktā garastāvokļa izlādēšana uz pasažieriem. Nepatīk strādāt ar cilvēkiem, neprot risināt konfiltsituācijas, meklē citu darbu, kur tas viss nebūs jādara.
Ieteikums samierināties ar sliktu servisu vai izmantot savu personīgo auto nav risinājums. Ja visi sāks braukt ar personīgo auto, sēdēsim visi milzīgos sastrēgumos. Esmu braucis ar dažādiem pasažieru pārvadātājiem un labi zinu, ka vienu un to pašu pakalpojumu var sniegt ļoti labā līmenī, ja ir tikai vēlme. Ja uzņēmuma vadības attiesme ir tāda, ka pelnīsim tikai naudu neko neiguldot, tad jārēķinās, ka pašažieri nebūs apmierināti. Ar sliktu servisu nekad nevajag samierināties, bez tam daudzus Galss Buss maršrutus varētu pievienot Rīgas Satiksmei, kurai ir labāks autobusu parks un arī biļetes nav jāpērk pie vadītāja.