GABI Domina - kvalitāte, apkalpošana
Gabi pārdod nekvalitatīvus apavus, kuru veikalā norādītā cena no apavu pašizmaksām var būt pat 5-10 reizes augstāka, jo:
Pirmo reizi sastopos ar situāciju, kad nopērkot vīriešu apavus, 3 nedēļu laikā pēc to nēsāšanas tiem pārlūza papēža daļā zole, bez tam, tai pārlūztot atnāca vaļā aizmugurējā daļā zole un tos remontēt bija vienkārši nereāli. Jāatzīmē, ka apavu nekāda sportisko aktivitāšu vai ekspluatāci ārkārtējos apstākļos nenotika.
Neskatoties, ka atnesu apavus atpakaļ uz veikalu un no pārdevēju puses tika solīts visdrīzākajā laikā veikt tiem ekspertīzi un mani painformēt tuvāko divu dienu laikā par lēmumu, to tomēr nesaņēmtu, ja pats nezvanītu nākamajā nedēļā. Izrādās, ka veikals labāk nezvana klientam, bet pieņem sev vēlamu lēmumu un izmantojot likumdošanā noteikto 10 dienu laiku rakstiskas atbildes par pieņemto lēmumu sniegšanu attiecībā uz pieteikumā izvirzīto prasību, tadejādi norobežojoties no jebkāda turpmāka kontakta ar šādiem klientiem.
Jāatzīmē, ka pārdevēja uz vietas veikalā apaviem izplēsa zoli un turpat uz vietas pēc sarunas pa telefonu, iespējams ar priekšnieku, runājot krievu valodā, varēja saprast, ka apavi varētu būt brāķis.
Par cik apavi nebija nekāds dārgais pirkums un to materiālā pārsvarā dominēja mākslīgā āda, tad pēc darba dienas beigām tie bija manāmi nedaudz mitri, jo ārā bija bijis lietus un šāds materiāls viegli to absorbē. Gandrīz biju gatavs negaidīti saplīsušos apavus apmainīt pret citiem, par tiem pat piemaksājot, bet šāds scenārijs mani no šādas turpmākas rīcības atturēja, jo:
1) veikala "Gabi"darbinieku attieksme un solījumi darbojas tikai līdz tam brīdim, kamēr veikals spēj no pircēja paņemt naudu;
2) neskatoties, par kādu summu ir iegādāti apavi, to priekšlaicīgu defektu rašanās apstrīdēšana izmantojot paša veikala ekspertu vērtējama būs veltīgs pasākums, kas būs par labu paša veikala interesēm;
3) neskatoties, ka saskaņā ar 2006. gada 1. augusta MK Noteikumiem Nr. 631 „Kārtība, kādā piesakāma un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” izmantoju tiesības pārdevējam pieteikt prasījumu, atbilstoši telefoniski "Gabi" veikala pārdevējas paskaidrotajam lēmumam
- apavi ir nēsāti neatbilstoši laikapstākļiem (neskatoties, ka tie ir rudens apavi). Uz jautājumu, vai šādi apavi neatbilda sezonai, tiku painformēts, ka rudenī mainīgiem laikapstākļiem, īpaši, kad ārā ir pastiprināti mitrs, šādiem apstākļiem vien ir paredzēti gumijas zābaki.
Ņemot vērā, ka man nav iespējams pārliecināties, kā pārdevējs ir ievērojis 2006. gada 1.augusta MK noteikumos Nr. 631 „Kārtība, kādā piesakāma un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” izklāstīto kārtību, tad, ņemot vērā, ka lēmums ir negatīvs, man atliek izmantot tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai samierināties ar notikušo un pirkt nākamos apavus, cerams, ka ne 3 nedēļām.
Комментарии (2)
Vaikalu veiktās ekspertīzes, ja vien neesat tai rakstveidā piekritis, nav tās ekspertīzes, kas paredzētas Jūsu minētajos MK noteikumos, jo noteikumi nosaka skaidru kārtību, kādā piesakāma un veicama ekspertīze. Tāpēc Jums ir tiesības tagad aiznest apavus uz kādu no PTAC mājas lapā minētajām ekspertīžu veicējfirmām, kas veiks neatkarīgu ekspertīzi un izsniegs atzinumu, atbildot uz MK not. paredzētajiem jautājumiem. Jums gan būs jāsamaksā apm. Ls 28 (piem., Skolas ielā), tomēr, ja ekspertīzē konstatēs, ka Jūsu vainas nav, tad pēc tam varēsit vērsties pie pārdevēja, atprasot Jūsu samaksātos eksp. izdevumus. Ja pārdevējs atteiksies, varēsit rakstīt PTAC. Ceļš ir garš...
ceļs'ir garš- apmēram 2 gadu garumā, ja pārdevējs pastāv, ka neko nemaksās