GABI - Atsakās man atmaksāt naudu par apaviem, kuriem ir rūpniecisks brāķis (pārlūza zole)
Labdien!
Es 17.06.2021. Iegādājos apavus firmas veikalā "Gabi" tirdzniecības centrā damme, taču nekvalitatīva materiālu dēļ apaviem pārlūza zole (abām zolēm) . Ievērojot savas patērētāju tiesības 11.08.2021. Atgriezu apavus veikalā, veikala darbiniece apstiprināja, ka tas ir rūpniecisks brāķis un ka es varu izvēlēties jebkurus citus apavus šajā summā. Izstaigāju veikalu, taču diemžēl nevienu sev tīkamu apavu neatradu un lūdzu atmaksāt naudu uz ko veikala darbiniece nepiekrita, līdz ar to es uzrakstīju prasījuma pieteikumu izvērtēt brāķi un atmaksāt man iztērēto naudu. Šodien saņēmu zvanu no veikala vadītājas, kura informē, ka es nevaru saņemt naudu atpakaļ pilnā apmērā, jo esmu lietojusi apavus gandrīz divus mēnesus, uz ko es nepiekrītu, jo ne jau manas vainas dēļ pārlūza zoles abiem apaviem, jo uzskatu, ka vismaz minimāli apaviem būtu jākalpo 2 gadi kā to paredz garantija.
Veikala vadītāja, darbiniece bija ļoti nelaipna, nesaprotoša un neieinteresēta jautājuma risināšanas gaitā, nepiedāvājot nekādas izvēles iespējas.
Vai ir pieļaujama šāda situācija, ka tiek ierobežotas manas tiesības atgūt naudu par nekvalitatīviem apaviem pilnā apmērā, kā arī vai man var uzspiest iegādāties citus apavus, ja vairs nevēlos neko iegādāties šajā veikalā, lai vairāk nesaskartos ar šādām situācijām?
Ceru uz risinājumu un skaidrojumu!
Gita Andersone
26426048
Комментарии (4)
Vai Jūs veikala garantījas nosacijumus izlasījāt?
Vai apavus lietojāt tā kā tas bija teikts instrukcijā kas nāk līdzi apaviem?
Jā.
Visur piedava iegadaties kaut ko citu uz to pašu summu. iedomajos cik tadi pajoliši staigajas un ludzas naudu atpakal un pie tam vel doma ka paši gudrakie. nevari izveleties sev, izvelies kadam citam, nav ko sudzeties
Pajolītis esat Jūs, kurš nezin savas tiesības un tādu dēļ kā Jūs arī pārdod rūpnīcas brāķus par lielu naudu. Kapēc man būtu jāpērk tas, ko man nevajag, nav piemērots? Smieklīgs Jūsu komentārs, kas norāda, ka Jūs ar galvu nedomājat.