Fujifilm Electronic - Slikts serviss
No rīta aizgāju uztaisīt bildi priekš vīzas. Vēlējos ātro foto, bet salonā atbildēja, ka var pasūtīt tikai foto ar 6 stundu gaidīšanu. Nu OK... Atbraucot pakaļ bildei, bilde bija ļooooooti slikta kvalitātē, seju nevarēja redzēt, bilde ar gaišu fonu, caur kuru slikti redzama seja! Palūdzu naudu atpakaļ un aizgāju ar ļoti negatīvām emocijām...
Комментарии (9)
Vēstniecībai pilnīgi vie lāga cik krāsota vai blāva esat sanākusi uz bildes. Pie tam ir valstis, kur vēlas baltu fonu. Cik nācies savu ģīmi taisīt vīzām, foto darbnīca allaž zin, kurai valstij kādu fonu vajag.
Es atvainojos, bet vai es maksāju naudu par konkrētu un kvalitatīvu bildi vai tomēr es maksāju par kaut kādu sū... ko es nevēlos saņemt? Tad lūdzu pasakiet man pirms pasūtīšanas, ka bilde būs slikta kvalitātē, ka es nesaņemšu uz rokas to kā ir jābūt reāli, tad OK es piekrītu, ka vaina mana! Bet neko nesakot paņem naudu, nofočē, atbrauc, bet bildes kvalitāte ir kā Nokia 3310...
Tas izklausās smieklīgi, ko Jūs rakstat, bet būs jāatbild diemžēl...
Tātad, JĀ, es pateicu pārdevējai, ka man vajag steidzīgi bildi priekš vīzas! Ka vēlos, bildi pēc iespējas ātrāk, taču pārdevēja uzreiz pateica, ka tas nav iespējams, tikai pēc 6st.! Es piekrītu gaidīt tikai tāpēc, ka ilgus gadus esmu klients šai firmai un pat galvā neienāca, ka būs kādas problēmas... Pārdevēja varētu vismaz numuru paprasīt un uzzvanīt, ka bilde nesanāca, nāciet lūdzu par fotografēties... Kompetence 0!
Pip..C. Man pilnīgi vienalga kāds ģīmis sanāk vīzas bildei. Galvenai, lai “orgāni” atpazīst.
Es Jūs apsveicu ar to 😄
To vēstniecībā teica vai pati izdomāji ka slikta?
Vēstniecībā, jā 😉
Tas ir pretrunā ar iepriekš rakstīto.
Tas ir fakts 😉