Freko - Slikts serviss
"Lieliska" attieksme pret klientu. Tagad apkalpos mūsu kases aparātu, jo vecā firma tika pārpirkta.
Atsūtīja "iepazīšanās" rēķinu par apkalpošanu, lai gan neviens pie mums nemaz nebija bijis.
Tad negribīgi atbrauca izpildīt darbu, par kuru bija piestādījuši rēķinu un apmācīt jauno darbinieku.
Apmācība "ķeksītim": tāds "ekstra" kurss vēl nebija redzēts.
Bet labākais, ka Freko darbinieks ar mums runāja krieviski un nemaz nepārslēdzās uz klienta valodu, kas būtu tikai pieņemami un atbilstoši no labas uzņēmuma prakses. Darbiniekiem derētu uzlabot komunikācijas un valsts valodas prasmes !
Комментарии (6)
Varbūt ukrainis? Vairāki ukraini uzskata, ka viņiem latviešu valodu nevajag.
Nebija nekāds ukrainis. Dokumentus, vārdu uzvārdu redzēju. Tas bija "tūristu" krievs, kas uzskata, ka valsts valoda pat darbā ar latviešiem nav jālieto !
Haha. Freko darbinieki Rīgā vis latvieši. Ko tu melo?
Ekspert, kas teica, ka Rīgas Freko ? Tas bija Daugavpils Freko ! Ka tikai Saša no laukiem nav kāds Freko pārstāvis, kas te mēģina attaisnoties !
Nu a ko tu gribi? Tas ir Dpčiks detka!
Vienalga, ka tur daudz krievu. Gribu tikai labu attieksmi pret klientu !