Комментарии (10)

A aga 05.02.2012

Ja tas ir vienīgais, par ko ir šī sūdzība, tad Jūs man atgādinat vecu turgus veceni, kas mūžīgi meklē iemeslus pakasīties. Ja tomēr pārdevējs, adot šos cimdus, nepievērš Jums uzmanību, vai adīšanas process kā savādāk negatīvi ietekmē Jūsu iepirkšanos, tad tā jau ir cita lieta. Un, nē, darba devējs nemaksā pārdevējam par cimdu adīšanu.

D DrumBass 06.02.2012

Tai saucamai TIRGUS vecenei ir taisnība, ja ir darbs tad jāstrādā.Agrāk tādas lietas Freko nenotika, jāiet jāpaskatās kura tad ir tā adītāja?

A assa 06.02.2012

Tirgusvecene interesanti ka jūs nosauktu to veikala vadītāju, kas darba laika braukā riņķī.Jauno pārdevēju labāk būtu apmācījusi.Iepriekšējā zināja, ka jādod precei ataides parastam cilvēkam ar netik juridiskajiem un sev protams .

A aga 06.02.2012

1. Es te nevienu nenosaucu par tirgus veceni...es teicu, ka tas man atgādina tirgus veceni.
2. Kā jau teicu, ja tas kautkādā mērā traucēja iepirkšanos, tad, protams, ir par ko sūdzēties. Tas nav labi, ka viņa darba laikā sēž un ada, bet mēs visi esam cilvēki un daram lietas, ko nedrīkst darīt un, viņa droši vien saņems sodu, ja vadītāja pieķers.
3. Man vienkārši nepatīk, ka cilvēks rāda ar pirkstu uz citiem, kamēr (visticamāk) pats nav nekāds svētais.

D DrumBass 07.02.2012

Es šajā veikalā biežī eju iepirkties, redzēju kā strādāja iepriekšējā pārdevēja. Viņai šis darbs bija sirdslieta, tas bija redzams kā viņa prata cilvēkiem pastāstīt par preci un palīdzēt bērniem, ja viņi kaut ko nespēja atrast. Šajā veikalā tomēr ir ļoti daudz dažādu sīkumu.
Viņa vienmēr centās smaidīt, ko nevarētu teikt par vadītāju šajā veikalā.
Vienmēr ar kaut ko neapmierināta, sūdzas cilvēkiem par savām problēmām ar veselību. Ja reiz ir tik traki, lai tak iet pie ārsta, mums klientiem tas nav jāzina, mēs tur ejam iepirkties.
Runājot par jauno pārdevēju, viņa cenšas strādāt cik nu labi sanāk. Ja viņa vēl tagad kaut ko nezin, tad vainīga ir tikai vadītāja, jo nav visu pastāstijusi vai iemācijusi.
Par vadītājas braukāšanu riņķī, tas cik zinu bija arī agrāk, viņa tak var darīt visu. Jo kā jau teicu, viņai tak tikai ir problēmas, vajadzības, padotajiem jāstrādā.
Nez ko par viņu saka vadība?
Cerams jaunā pārdevēja ņems vērā savu kļūdu (par adīšanu) viss būs kārtībā cermas.
LAI VIŅAI VEICAS!

A assa 13.02.2012

Nu ko tagad no adīšanas pārejam uz tamborēšanu darba laikā.Redzams ka Rīgas vadība nav informēta, kas notiek veikalā.

J juris123456 16.07.2015

idiotu valsts, nav ko piebilst. Anglijā, lielveikalā pie kases dažreiz gadās ka kāds kasierei pazīstams iepērkas, tad nu abi sāk dzīt klaču, nu un pārejiem nākas tupa stāvēt 2-3min un gaidīt. Bet tāda tur politika, un nevienam tas netraucē, visi ar dzīvi apmierināti. Tagad esmu atgriezies Latvijā, bet jūtu ka drīz būs jādodas atpakaļ, jo cik darbavietas nomainīju, cik lasu atsauksmes, saprotu ka dzīvojam pēc kaut kādiem kolhozu laika principiem, kur jāvergo, nedrīkst izteikt viedokli. Vienkārši murgs kas te notiek

M MarisGarais 04.07.2018

Pēc jūsu uzskatiem pārdevējam ir jāizskatās kā robotam kamēr klientu nav un jāstāv bez emocijām? Cilvēks kas uzrakstīja gan jau pats darbā sēž soc tīklos pie katras iespējas.

J Juliana Griščenkova 27.04.2019

Pirmo reizi pasutiju bērman mugursomu - un uzreiz ar defektu. Slikts darbinieka darbs šis firmas, pirms sutit sutijumu ludzu parbaudit preci.
Ta bija pirma un pedeja reize kad es pasutiju no internet veikala FREKO. Jus zaudejat klientu.
Nevienam neiesaku.

A Agnese Agnese 04.11.2019

Mums arī slikta pieredze ar somām...Mēnesi bērns nostaigāja uz skolu,saplīsa rāvējslēdzis...mēnesi noturēja ekspertīzē, secinājums-nepareiza ekspluatācija...tiešām?! Bērns vīlies, vecāki arī, firmai " uzspļaut" brīnišķīgi!
Smaga vilšanās...?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы