Fotogrāfs Uģis Brālēns - Sliktas kvalitātes bildes
Kā savu kāzu dienu fotogrāfu izvēlējāmies Uģi Brālēnu, jo viņa mājas lapa un apraksts par viņu likās perfekts. Līdz kāzu dienai komunikācija bija laba. Fotogrāfs kāzu dienā bija neuzkrītošs un atstāja patīkama cilvēka iespaidu.
Apstrādātas kāzu bildes saņēmām jau pēc nedēļas. Citiem fotogrāfiem bilžu apstrāde prasa krietni vairāk laika. Bildēm bija uzlikts filtrs, kurš visus rozīgos toņus padara oranžus - rezultātā līgavas lūpu krāsa un ziedi pušķos izskatījās netīri oranžā krāsā, āra bildes fotogrāfētas tā, ka fonā redzami traktori un sabrukušas ēkas, viesi fotogrāfēti nogriežot galvas. Uģim piemirsās safotogrāfēt daudzas sīkas nianses - dekoratīvas lietas gan baznīcā, gan pie kāzu galda, atrunājoties, ka mums mazas kāzas (ģimenes lokā) un domājis, ka mums tādas bildes nav vajadzīgas.
Zvanījām uģim, lai izstāstītu mūsu sāpi par bilžu kvalitāti. Uģis problēmu neatzina. Bildes parādīju diviem citiem profesionāliem, kuri bilžu apstrādi novērtēja nekvalitatīvi. Lūdzām visām bildēm noņemt neglīto filtru, kas bojā krāsas - uģis atsūtīja neapstrādātas bildes, uz turpmāko komunikāciju neizgāja, nebija sasniedzams. Pēdējā ziņa no uģa bija: “man tiešām negribas zvanīt, jo tāpat zinu, ka neko labu savā virzienā nedzirdēšu. ”
ja uģis būtu iedevis čeku par samaksāto naudu, rakstītu sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības centram un vidam, bet - tā kā čeks nebija, nevaru uzrakstīt oficiālu sūdzību.
Bilžu apstrāde pie cita fotogrāfa izmaksāja 3 eur par bildi, gala cipars par fotogrāfijām bija milzīgs.
Rezumējot - uģis brālēns ir jauks cilvēks, bet pēcservisa pakalpojums nestrādā - pie problēmām atbildību neuzņemas un nemeklē risinājumus, tā vietā izvēlas neiziet uz komunikāciju.
Комментарии (2)
Tā ir jaunā pāra atbildība - vispirms izpētīt un izzināt fotogrāfa rokrakstu un pēcapstrādes krāsas. Jo katram tās ir individuālas, 'neglītais filtrs' noteikti ir lietots arī iepriekšējās bildēs, kas ir fotogrāfa portfolio un fotogrāfa uzdevums nav mainīt savu rokrakstu un darba stilu pēc katra pāra iegribām. Salīdzinājumam - nopirku veikalā marinētus gurķus, izriju, kaut patiesībā gribēju šampinjonus. Iešu atpakaļ uz veikalu un teikšu, lai tagad dod man šampinjonus. Uģis ir lielisks un profesionāls, zinu pēc personīgas pieredzes!
Sveiki, Ivita!
Paldies par Jūsu ievietoto sūdzību attiecībā uz manis veiktajiem pakalpojumiem.
Mazliet tomēr uzrakstīšu atbildi savai aizstāvībai.
Taisnība, Jūs savas bildes saņēmāt jau pēc nedēļas. Bildes saņēmāt ātri, jo Jūsu kāzu diena bija "nesezonā" janvāra sākumā. Tad mums, fotogrāfiem ir maz kāzas un nebija jāgaida rindā uz bilžu apstrādi.
Atzīstu savu vainu, ka neuztrāpīju uz Jūsu gaumi uzliekot apstrādes " silto filtru", tajā dienā bija auksta ziemas sajūta un viss bija zilgans, centos pataisīt bildes siltākas. Pēc Jūsu aizrādījumiem, ka esmu SABOJĀJIS Jums bildes, godīgi Jums atdevu visas oriģinālās neapstrādātās bildes, tādas, kādas ir patiesībā. Neko Jums speciāli NEBIJU BOJĀJIS, jo Jums atdevu arī dabīgas oriģinālas bildes
Esmu pārsteigts par komentāru, ka esmu fotografējis ar fonā esošām sabrukušām ēkām un traktoriem. Vēlreiz izgāju bilžu arhīvam cauri. Ticiet man, nevienas sabrukušas ēkas un traktoru neredzēju.
Komentārs par nogrieztām galvām. Jā gadījās kādā bildē nofotgrafēt pie kopgalda, kad daudz viesu. Tā ir reportāža un dažiem notikumiem ātri notiekot (spontānas emocijas, unikāls mirklis), nespēj perfekti iekadrēt bildi. Bet Jūs pati skaidri zināt, ka turpat atdotajās bildēs bija arī citas bildes, kur tie paši viesi ir bez nogrieztām galvām. Jūs brīvi varējāt izvēlēties bildes un ja tā bilde galīgi Jums derdzās, droši varējāt izdzēst.
Komentārs par nenofotografētām detaļām. Uz kāzu galda es Jums fotografēju noformējumu un detaļas, bildes Jums ir. Man dotais laiks galda safotografēšanai bija pāris minūtes, kopā atbraucām un es ātrāk skrēju fotografēt galdu, pirms Jūs nācāt uzreiz iekšā un sēdāties pie galda. Jā Jums bija aizrādījums, ka neesmu noforgrafējis lieciniecei rokas rotu. Jā, nenofotografēju tuvumā, esmu vainīgs! BET, atkal, situācija tāda, lieciniece nepiedalījās gatavošanās procesā, viņa ar liecinieku dienas gaitā bija tikai baznīcā, kad ceremonija jau sākās un man jau bija jāsāk fotografēt svarīgie notikumi (kad Jūs nācāt jau baznīcā). Jo spilgti atceros, ka Jūs ieradāties līdz ar ceremonijas sākumu un es ātri braucu no Jūsu gatavošanās. Bet baznīcā noformējuma detaļas safotografēju, ir Jums detaļu bildes no baznīcas.
Un jā, par pēckomunikāciju, jau pēc pirmā zvana Jūs jau visu pateicāt par manu darbu, ka viss ir slikti un bildes ir sabojātas un ne kripatas labuma no mana darba. Jums labi sanāca jau ar pirmo zvani mani morāli sagraut, un atzīstu savu vainu, ka man negribējās ar Jums vairs komunicēt. Jums tas labi izdevās.
Bet paldies vēlreiz par šo Jūsu iesniegto sūdzību, tas man arī palīdzēs turpmākajā darbībā būt uzmanīgākam komunikācijā ar klientiem.
P.S. pielikumā var skatīt pāris manis "sliktās" un "nesafotografētās" detaļu bildes.