Fortuna travel
Ceļojums uz Čehiju 29.maijs2007.Palasot tās šausmas, ko citiem nācies piedzīvot, tad tiešām šī firma nebūs sliktāko vidū.Un tomēr daudz, kas nav tā kā to pasniedz.Tualeti ļāva lietot tikai ārkārtas gadījumā un tā tiešām sāka drausmīgi smirdēt, kad tur bija bijuši tikai 2 apmeklētāji.Un tad to noslēdza pavisam.Vai ir tik sarežģīti iztīrīt tualeti, lai nebūtu jāvadā līdzi sūdi, kuri pat nav mūsu ekskursantu radīti?!Viesnīca bija 20km no Prāgas, kurā tika ierādīts nummurs ar jau lietotu gultas veļu, ko mūsu klātbūtnē nomainīja ar gida iejaukšanos.Mikrafons autobusam bija viens un tas pats nolūza, tā, ka no ceļojuma sapratām tikai to, ko paši logos redzājām.Gids tiešām pārvietojas ar ātrumu, kas liedz nedaudz iedziļināties apskates objektā, tiklīdz novērs skatu no gida, lai ko nofotografētu, tā tas jau gabalā un tā vienai ekskursantei nācās nakšņot Prāgā pie policijas iecirkņa, jo mēs aizskrējām un viņu pametām pie metrostacijas centrā, tas noskaidrojās tikai otrā dienā, kad viņa apkrāpta bez naudas 10os no rīta, pārsalusi ieradās viesnīcā, kura atradās vairāk kā 50km no pilsētas centra.Autovadītāji bija galīgi nejēgas tie mūs nakti stundu vizināja, jo nomaldījās 5minūšu brauciena attālumā no viesnīcas, kurā jau bija bijuši.Ceļu kartes arī nebija šiem vadītājiem, nedz pieredze braukšanai pa kalnu ceļiem.Firmai nopietnāk jāpadomā, par autobusu nomu.Gids Valdis bija zinošs cilvēks, bet viņam nav jārāda ceļš autovadītājiem nepārtraukti.Tā pat arī mikrafonu jau nu varēja pielodēt galu galā to pat sievietes pieprot!Lai jau it kā nebija pavisam slikti, bet otreiz ceļot ar šo firmu nevēlos un iesaku nopietni padomāt par to arī citiem, jo tā šķietami zemā cena tiek panākta neieskaitot tajā ekskursijas.Uzkāpt bruņinieku pilī un neieiet tur iekšā, tikai ka tas ir dārgi, liekas galīgi muļķīgi.Nevienā objektā nebijām iekšā , visu apskatījām no ārpuses izņemot 2 baznīcas.Tas vairāk izvērtās par panorāmas caurbraucienu Čehijai.
Комментарии (5)
Tā ir ar šo firmu,piekrītu 100% tam, kas sasitīts ar tā saucamajiem "šoferiem", nu nezinu, kur šitādus dabūn, pat zinot, ka labus autobusa vadītājus grūti atrast, citreiz noder "šoferi", bet šitie pat nav šī vārda cienīgi, Varbūt vajag pirms pieņemt darbā, pārbaudīt vai vismaz karti "lasīt"pretendents māk?
"Tā pat arī mikrafonu jau nu varēja pielodēt galu galā to pat sievietes pieprot!"
Lidija laikam gribēja, lai šoferi autobusā vadā līdzi ne tikai uzgriežņu atslēgas, bet arī autoservisa aprīkojumu un elektronikas darbnīcu? Un ar lodēšanu šoferiem jānodarbojas naktī, pēc tam, kad viņi ir iztīrījuši autobusu un kāmēr tūristi guļ! Izgulēties šoferi varēs nākamajā dienā pie stūres! :))
Veiksmīgu, Jums, Lidija braucienu ar šiem šoferīšiem!
Ja jūs protat pielodēt mikrofonu varbūt Jums vajadzeja arī karrtes lasīt un braukt pa kalnu ceļiem. Toleti labi, ka neļāva lietot, jo apstāšanās ir gana bieža un ja nevar 2 h izturēt bez WC, tad nevajag nekur braukt bet iet pie ārsta un ārstēt ielaistās slimības
Www.lalaboauto.lv--- pedejais suds, neuzkerties !!!
Šodien bija paredzēts brauciens uz Lietuvu.
Plkst.6:30 izbraukšana no Satekles ielas.
Sestdienas rīts pagāja bezjēdzīgi skraidelējot pa ietvi no viena autobusa pie otra, cerībā ieraudzīt atbilstošo atšķirības zīmi, tas ir, numuru logā, jo gide pa tālruni teica, ka busiņš tūlīt būšot klāt, taču mazliet kavējoties, jo esot cits šoferis, kurš vispār nav bijis lietas kursā par paredzēto braucienu. Tomēr gāja laiks, taču gaidītais busiņš neieradās.
Tad beidzot cilvēku straumē ieraudzītā mūsu grupas gide nervozi taisnojās trauksmainu ļaužu pulciņam, ka autobuss esot Kalnciema ielā saplīsis, bet tagad tiekot izvērtēts, vai to varēšot salabot - pēc viņas vārdiem - reanimēt, un - lai visi dodoties uz Stacijas laukumu uz soliņiem atpūsties - vēlāk ziņoja, ka intensīvi tiekot meklēts cits autobuss saplīsušā vietā, lai mēs vēl gaidot, ja vēlamies.
Galu galā cilvēki kļuva nepacietīgi, jo ar 3 stundu kavējumu visus ekskursiju objektus vairs nebūtu iespējams normāli apskatīt. Cilvēki - cēlušies ap četriem no rīta, jau sāka just izsalkumu, tāpēc plkst. 9:30 sāka izklīst, bet atlikušie lika atzīmēt pasažieru sarakstā, ka viņi no ekskursijas atsakās tranporta neesamības dēļ.
Gide bija tik ļoti uztraukta par radušos situāciju un uzvedās tik neprofesionāli, piemēram - nevēlējās atzīmēt sarakstā, ka konkrēti tūristi atsakās no ekskursijas un neko sakarīgu paskaidrot arī nespēja, kā tālāk rīkoties, kā tikai to, lai katrs darot kā gribot un ejot darba dienās tur, kur slēguši savus līgumu - gan jau dabūšot savu naudu atpakaļ, un, ka mēs varot viņai ticēt uz vārda, un tā - galu galā bijām atviegloti, ka visa jezga ir beigusies, bet galvenais, priecīgi, ka autobuss nesalūza Lietuvā, jo pa norādītajiem firmas tālruņiem vispār neviens neatbildēja...