Fontaine Delisnack Āgenskalns - Slikts serviss
Apkalpošana likās atturīga jau uz nepiedienības robežas. Vairāk nekā skaidri varēja just, ka apkalpojošais personāls apkalpoja mani un manu draugu ar negribīgu piespiešanos – bez vēlmes komunicēt. Kad uzdevu jautājumus par piedāvājumu, meitene pat nezināja, kas tas vispār par ēdienu, un kas tajā iekšā. Pieteicu, lai neliek svaigus sīpolus, jo man ir alerģija, bet, pie manas porcijas saņemšanas, secināju, ka tur ir svaigi sīpoli. Kas liek secināt, ka meitene, kas pieņēma pasūtījumu, vai nu nav pievērsusi uzmanību, vai arī nav uzskatījusi par vajadzību pateikt, lai nepievieno svaigus sīpolus.
Vēl samērā dīvaini un apgrūtinoši bija nianse, ka acīmredzot nav piedomāts pie tāda sīkuma, kā attālums starp sēdvietu un galda virsmu, kas man un manam draugam lika justies tā, it kā mēs būtu septiņgadīgi bērni, kas apsēdušies pieaugušajiem paredzētās vietās. Kaut arī galds bija patīkams un sēdvieta ērta, bet tomēr grūti ir paēst, ja galda virsma ir teju padušu augstumā. Un es nevarētu teikt, ka mēs būtu latviešiem neraksturīgi īsa auguma. Mans garums ir 1,67m un mana drauga – 1,79m, tā, ka spriediet paši, kā justos cilvēki, kas ir īsāki?
Kola tika pasniegta silta un “atšālējusies”, un ēdiens – tik karsts, ka mans draugs apdedzināja roku, pieskaroties savas porcijas šķīvim, par kā iespējamību oficiantei vajadzēja brīdināt iepriekš.
Arī pie apmeklētājiem domātajām labierīcībām nav īsti piedomāts ne tikai vizuālajā, bet arī praktiskajā un it īpaši higiēniskajā ziņā. Blakus podam uz sienas ir zīmīte ar uzrakstu “higēnas piederumus un papīrus tualetes podā lūdzams nemest”. Izlietotos papīrus paredzēts mest pretī novietotā atkritumu konteinerā ar vāku, kas jānospiež uz leju ar roku pie tā atvēršanas. Bet, ja runa ir par tualetes atkritumiem, tad šāda tieša kontakta atvēršana ar roku ir augstākā mērā nehigiēniska, it īpaši ēdiena pasniegšanas iestādē. Arī ūdens krāns atverams un aizverams ar roku. Tātad sanāk – apmeklētājam vispirms, pie papīru izmešanas nekas cits neatliek kā ar roku pieskarties urnas vākam, kur tieši tāpat pirms ir pieskārušies citi šīs tualetes apmeklētāji, pēc tam tieši tādā pašā manuālā veidā ūdens krānam, lai nomazgātu rokas, un pēc tam ar tīrām rokām – tam pašam ūdens krāna rokturim, lai to aizvērtu.
Комментарии (5)
jums vispār kādreiz ir kaut kas labi?
Varbūt labāk baroties mājās, kur viss ir higiēniski, sterili un ideāli? Ā, tikai tur nav ko ēst...
Sūdzība vietā. Ne velti ir izstrādāti higiēnas standarti. Protams, atsevišķi indivīdi ar zemākām spriestspējām savas rokas nemazgā un zarnu nūjiņas izmanto kā desertu. Labierīcībās būtu jānodrošina higiēnas normas. Un par jebkuru alergēnu esamību ēdienā viesmīlim klients ir jāinformē un jāizņem alerģiju izraisošie produkti no ēdiena pie to gatavošanas. Obligāti. Tā ir spēlēšanās ar cilvēku dzīvībām. Es gan nezinu, kas tā par dīvainu alerģiju, ja tā ir tikai no svaigiem sīpoliem, parasti jau sīpoli paši par sevi alerģiju neizraisa, bet tikai pastiprina alerģisku reakciju pret citiem produktiem... Cita lieta, ja tie vienkārši negaršo.
Uzreiz rodas jautājums, kāpēc tad jūs apmeklējat ātrās ēdināšanas ieskrietuves, nevienam jau sen nav noslēpums, ka pie tāda klientu apgrozījuma šādās vietās reti, kad var uzturēt kārtību, tas tikai noved pie secinājuma, ka jūs ejat uz šādām iestādēm lai pēc tam par to pasūdzētos...
vai tad nav redzēts - dakteri pēc mazgāšanas krānu ar elkoni aiztaisa. tā tad arī jādara :)