Delisnack - Nebaudāms ēdiens
Izdomājām pavakariņot t/c Alfa, aizgājām uz Delisnack, taču ēdiens bija pilnīgi nebaudāms - frī kartupeļi garšoja kā taisīti vecā eļļā, karbonāde likās kā vairākas reizes atsaldēta, to pat nevarēja normāli sagriezt, porcija bija maza. Izdomājām paēst blakus ēstuvē - kebab fix. Kebabs bija ļoti auksts, frī kartupeļi arī pilnīgi auksti, viss komplekts garšoja briesmīgi, to nevarēja ieēst. Varbūt ir vērts pasekot līdzi šīm ēstuvēm?
No Alfas aizbraucām pilnīgi vīlušies, 25€ izniekoti par velti, labāk būtu tos gružkastē izmetis, noteikti šajās ēstuvēs vairs neatgriezīsimies.
Комментарии (13)
Kāds sakars kartupeliem ar telpu īpašniekiem?
Slikts serviss un kvalitāte, nav sakars ar telpu īpašniekiem.
Alfa neatbild par apakšīrnieku franšīzēs piedāvātajiem pakalpojumiem. Piemērs: vai tu izīrējot savas telpas Delisnack atbildi par viņu virtuvi?
C’mon, tas ir ātrās ēdināšanas restorāns. Gribi Gordon Ramsay vakariņas, brauc uz Vecrīgu.
Kādu Vecrīgu? Tu ņirgājies? Aizbrauc ārpus Rīgas, tur kaut kā vairāk padomās par klientu, ne tikai par peļņu.
Nesaproti sarkasmu?
"noteikti šajās ēstuvēs vairs neatgriezīsimies." - mēģiniet gatavot mājās, interesanti būs izlasīt jūsu nekrologus.
Tā jau ir Rīgas kundziņiem vairs negaršo kalpu ēdiens, jāsūta Bolts, lai Rapšans ar velo atved sushi
Ēdienu pasūtīt nav iespējams jau puekto reizi kad to mēģinu, rāda temporarily unavailable bet ir permanently unavailable, ja telefonu kāds paceltu arī būtu forši. Bezjēdzīgi jums tie servisi ja neviens no viņiem nestrādā
Par Deli Āgenskalns iet runa, ar pārējiem ir okay pieredze
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Slikts serviss, nepaziņo info ka ēdienu nepienes ārā, tāpēc ēdiena kvalītāte tiek pārmesta uz klienta, ēdiens atdzisis, un verbālais kontakts ļoti nelaipns.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību