Fly Bus - pavirša attieksme
Ļoti nenopietna un neprofisionāla attieksme pret klientiem ! Divas nedēļas nogaidīju atbildi par brīvām vietām braucienam. Katru dienu rakstīju e-pastus , labi, ja uz katru trešo sniedz atbildi. Zvanīju vairākkārtīgi - neatbild. Rezultātā 2 dienas pirms brauciena, atrakstīja, ka brīvu vietu tomēr nav, arī papildus reiss nebūs. Vieta bija tikai atpakaļ ceļam pēc 11 dienām. Veicu apmaksu. 2 dienas pirms atgriešanās mājās, mainījās plāni, pabrīdināju, ka atceļu rezervāciju, bet naudu kontā tā arī neatgrieza. Briesmīgs kantoris, iesaku neuzticēties un doties uz Kauņas lidostu vai nu ar savu auto, vai kādu no autobusiem līdz Kauņas autoostai.
Комментарии (2)
Pilnīgi nepiekrītu rakstītam. Esmu izmantojusi flyBus vairākas reizes. Esmu pilnīgi apmierināta. Gan uz e-pastiem atbild, gan pa telefonu var sazvanīt. Vienu reizi mana lidmašīna nokavēja pa stundu, flyBus mani gaidīja Kauņas lidostā, kas bija ļoti patīkami!
Tas, ka viņi neatdeva naudu, jūs laikam par vēlu viņiem uzrakstījāt, jo parasti vismāz 50% atdot. Bet ja brauciens ir tūvu, tad neatdot, tas ir rakstīts noteikumos. Ryanair arī neatdot naudu, ja cilvēks nelido.
Esmu apmierināta ar flyBus, ērts un budžēts transfers. braukšu vēl.
laikam, rasa2 tur straadaa, ja jau tik apmierināta. Dalos ar saviem iespaidiem. Strādāju uzņēmumā, kas sniedz pakalpojumus un pati apkalpoju klientus, tā kā vēlos lidzvērtīgu attieksmi. Šajā uzņēmumā cilvēki nav ieinteresēti klientā. Par savas rezervācijas atcelšanu paziņoju 2 dienas iepriekš, domāju, ka tas ir pietiekoši ātri.