Flat in Riga SIA - Krāpšana
Sludinājumu portālos izvieto sludinājumus ar pievilcīgu piedāvājumu ( dotajā gadijumā dzīvokļa īres piedāvājums), kur norādīti šī uzņēmuma mākleru kontakti. Sazvanoties ar viņiem viņi uzreiz aicina uz biroju slēgt līgumu par pakalpojuma sniegšanu. Parakstot līgumu uzreiz jāmaksā 50EUR. Un tikai tad viņi dod īpašnieka kontaktus. Sazvanīt īpašnieku gandrīz nereāli, met nost, raksta sms ka pārzvanīs, nepārzvana. Beidzot viņu sazvanot saka ka dzīvokli var apskatīt "tad" un "tad", bet vēlreiz sazvanoties. Zvanot vēlreiz ignorē un pēc kāda laiciņa caur mākleri paziņo ka neizīres jums dzīvokli, jo ( un te dažādi varianti): jau izīrēja paziņām, radiniekiem; jo nepatīk ka jums bērns; vai saka māklerim ka jūs pats vai nu neieradaties vai ignorējat...
Pēc šī visa mākleris sola atrast kādu citu variantu un pats arī pazūd uz dažām dienām. Un zvanot viņam sākas pinīgi tas pats, neceļ klausuli, nomet utt. Beidzot sazvanoties uzreiz runā ar jums itkā jūs viņiem parādāu un jautā KO JUMS VAJAG? Galu galā dzīvokli jūs meklēsiet pats un naudu labākajā gadijumā saņemsiet atpakaļ tikai 50%.
Atrodas viņi Rīgā, Ģertrūdes ielā 33/35 -26.
Paši uzķēramies jau 2 reizes un reizi mūsu paziņas.
Labdien! Sazinos ar Jums, lai atrisinātu Jūsu sudzību! Pirmkārt, ja Jums rodas kādi jautājumi vai kaut kas nepatīk mūsu sadarbošana Jūs uzreiz varat griezties pie mums un mēs izdarīsim visu nepieciešamo Jūsu labā! Ja cilvēks tiešām grib atrast sev mājokli un izmanto māklera palīdzību un tad ja rodas kādas pretrunas tad vajag to risināt tieši ar mākleri. Un loģiski mēs izdarīsim visu nepieciešmo lai saglabāt Jūs kā mūsu klientu! Otrkārt, kas saistīts ar zvanu ignorēšanu - tā nav, jo tas ir mūsu darbs un mēs vienmēr esam sasniedzami! Un beigās mums ir nostrādāta visa sadarbošana ar klientem pēc plāna un tādus neapmierinātus klientus mums nav. Ja Jūs tomēr esat mūsu klients, mēs gaidīsim Jūsu zvanu!
Labdien! Paldies par atsaucību, bet gribu pateikt, ka problēma netika atrisināta tieši zvanu ignorēšanas dēļ, es nemeloju! Es nesaprotu kapēc Jūs neesat lietas kursā, bet es saku tā kā ir. Tagad jau par vēlu kaut ko risināt un neviens vairs jau nezvanīs jums, vajadzēja laicīgi atbildēt klientam. Un problēma nebij tikai tajos zvanos! Žēl, ka saruna notiek tikai pēc sūdzības. Visu labu!
Комментарии (2)
Šis ir konkrēts blēžu kantoris. Ar visu sūdzībā pieminēto nācās pašam saskarties.
Nekādās darīšanās ar viņiem nevajag ielaisties!