www.sudzibas.lv Fitnesa klubs F1 Ļoti slikts serviss, zādzība.

Fitnesa klubs F1 - Ļoti slikts serviss, zādzība.

Labdien, silti iesaku tiem kas apmeklē šo fitnesa kluu neatstāt skapīšos personīgās mantas. Skapīši nedarbojas, pat ja durvis ir aizvērtas jūsu mantu drošību neviens nevar garantēt jo skapīšu durvis pašas veras vaļā pēc laika un to ir apstiprinājis puisis kas tur strādā. Tātad, situācija sekojoša, mans dēl 25,11,2022 bija devies uz boksa treniņu un bija atstājis skapītī drēbes un mobilo telefonu. Aizejot uz treniņu 18:00 pārbaudīja skapīša durvis, pārliecinājās ka tās ir ciet un ar mierigu prātu devies uz treniņu. Atnākot pēc stundas 19:00 konstatēja ka durvis skapītim vaļa un telefona vairs nav! fitnes kluba darbinieki ar lepnu izteiksmi protams apgalvo ka nenes nekādu atbildību par nozudušām mantām un tik bāž sejā iekšējās kartības noteikumus! Bet telefons netika atstāts! Bija ieslēgts skapītī! Un tagad es nesu finansiālos zaudējumus dēļ tā, ka fitnesa klubs F1 nodrošina nekvalitatīvu servisu, proti skapīšus personīgo mantu uzglabāšanai! Starp citu! Tur pat nav elementārās ģērbtuves kur atstat virsdrēbes, visu jābāž tajā mazajā skapītī! Nevienam neiesaku iet uz šo vietu ja jums rūp jūsu personīgas mantas.
Gadījumā ja šo lasa kluba administrātori vai menedžeri, atgādinu par iesniegumu valsts policijā un PTACu ja netiks rasts risinājums (atrasts molilais telefons) vai kompensēta iekārtas vērtība. vis nepieciešamā info tika sūtīta jums uz e-pastu ar telefona modeli un vērtību.

28.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (6)

Incidents notika Rīgā Stirnu ielā 10

Good Intentions 28.11.2022

Nav gudri vispār atstāt tāds mantas skapītī it īpaši ņemot vērā, ka nenes atbildību.

Good Intentions 28.11.2022

Veršaties policijā par zagtu telefonu nododot visus datus tajā skaitā imei/iccid/meid, bet klubs jebkurā gadijumā nenesīs nekādu atbildību.

T taisnibascinitajs3 29.11.2022

Ja viss ir noteikumos atrunāts, tad no F1 neko nedabūsiet. Kurš atstāj telefonu skapītī? Un ticēt bērnam, ka neaizmirsa aizslēgt... Bet nu noteikti Jūsu bērns ir vislabākais un atbildīgākais un nemelotu Jums.

K Kristsgatt 30.11.2022

Tur jau tā lieta 😄

J Juris Rancāns 25.01.2023

Piekrītu par sliktu servisu. Abonementu cenas +/- kā visur, bet pakalpojumi sliktāki vai to vispār nav. Var redzēt, ka ekonomē uz visu. Čaka, Matīsa ielā biju abonents mēnesi. Vairāk neiešu. Taupības dēļ uzlikti ļoti šauri un neērti skapīši. Taupības dēļ sauna vai nu "nestrādā tehnisku iemeslu dēļ" vai ir uzraksts, ka tajā tieši tajā dienā, kad tu esi atnācis nestrādā. Piem., atnāksi pirmdien, būs uzraksts: "Strādā otrdien, trešdien, piektdien", ja atnāksi otrdienā, tad būs uzraksts, ka strādā pirmdienās, trešdienās, piektdienās, ja atnāksim trešdien, tad "tehnisku iemeslu dēļ nestrādā".Skaidrs, ka elektrība dārga, gribās ietaupīt, bet tad slēdz nos to kā opciju vispār un samazini abonenta cenu. Citādi tajā ietilpst tas, kas reāli dabā nav pieejams un cilvēki maksā ne par ko. Tālāk skriešanas trenažieri 2.stāvā - pilnīgs lētucis. Pirmo reizi mūžā redzēju, ka elektroniska ierīce neprot rēķināt - ja tu skriesi ar ātrumu 10km/h 1 stundu, tad trenažieris rādīs, ka tu esi noskrējis tikai 9 nevis 10 km:) Laikam tam trenažierim čips ir no veca ledusskapja:) Kopumā šiem pirms Covid mainījās īpašnieki. Uzmeta klientus uz abonentiem. Mani tajā skaitā. Labi, daļu var norakstīt uz Covid, bet nu tas, ka jaunie īpašnieki ( vai varbūt tie paši vecie?) ir totāli, kuru attieksme izpaužas reāli sliktākā servisā par tām pašām cenām, ir nepiedodami. Droši vien, ka darbiniekiem algas arī negrib maksāt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы