РешеноFiqsy - Krāpšana
Es esmu lietojis Fiqsz pakalpojumus krietnu laiku, un biju apmierināts ar servisu. Bija gadījumi, kad es rezervēju auto, bet neizmantoju to, aizmiršot izslēgt rezervāciju (t. S. Rezervācijas pagarināšanu par maksu) . Šajos gadījumos man zvanīja firmas darbiniek, s precizēja, vai esmu izmantojis auto, un tā kā auto netika lietots, atcēla uzkrājušos maksu.
Pēdējā laikā izvēloties auto fiqsy applikācijā un uzsākot rezervāciju, maksas pagarināšanas opcija tiek ieslēgta automātiski, bez lietotāja apstiprināšanas. Esmu rezervējis dažus auto, bet neesmu tos lietojis, un man par to nezinot, tika aprēķināta maksa kā par notikušo lietošanu.
Visbriesmīgākais gadījums notika kādas sestdienas rītā, kad pirms 08.00 no rīta man piezvanīja fiqsy darbiniece, un ļoti nepieklājīgā un rupjā forma sākusi man kaut ko skaidrot.
Pat jā var nepievērst uzmanību neprofesionālai uzvedībai, tas fakts kad tiek aprēķināta maksa par servisu, kurš netika sniegts, ir krāpšana tīrākā veidā.
Es apsveru iespēju griezties patērētāju tiesību aizsardzības iestādes, lai šo gadījumu izskata saskaņā ar pastāvošām likumdošanas normām.
Problēma tika atrisināta - Fiqsz pārstave ar manim sazinājas, mēs izrunājam situāciju, un man atgrieza naudu par neizmantoto laiku.
Paldies Fiqsy par risinājumu!
Комментарии (10)
Varbūt vienkārši nevajag rezervēt auto, ja to nedomā lietot?
Neredzu jēgas atbildēt uz šādiem komentāriem. Šad tad sanāk mainī plānus, un šīs konkrētais auto vairs neder. Jā nav nekas cits lietderīģs sakams, tad nevajag sākt arī dot "gudrus" padomus.
Atņem citiem iespēju lietot. Firma zaudē un lietotājs zaudē.
Ja tu norezervē un esi pārāk slinks pats arī atcelt, un tādā veidā izp** citiem iespēju paņemt, tu esi pelnijis, ka tev par to paņem naudu.
Netaisos atbildēt troļļiem.
Bet iedomājies, ja katrs, kas lieto Fiqsy tā darīs? Nav miljons operatoru, kuri var apzvanīt visus, kas iedomājas neatcelt rezervācijas.
Kārtējais komentārs ne pa tēmu - tad nevajag mainī aplikāciju tā, lai maksas rezervācija sākas automatiski.
Fiqsy ir un paliek krāpnieki šai situācijā.
Pareizi ir. Rezervē un nelieto kamēr cits būtu sācis lietot. Izklausās vispār pēc kaut kādas shēmas, ja jau tik bieži nelieto.
Varētu saprast vienu vai otro reizi, bet ento reizi, tad ir saprotams. Firma zaudē peļņu, kā arī citi klienti netiek pie lietošanas. Šeit atbalstu neiegūsi un nevis apsver iespēju vāvuļojot, bet tiešām vērsies patēretāju tiesību aizsadzības iestādē.
Pareizi dara, žēl ka neņem vairāk, savādāk atņem citiem kam ir vajadzība izmantot šo pakalpojumu.