Veikals Fans prosport - kvalitāte kā tirgus precei
Iegādājos veikalā FANS ROSIGNAL SLĒPOŠANAS KOSTĪMU, biju ļoti nepatīkami pārsteigta, ka arī preces ar šādu nosaukumu ir ļoti nekvalitatīvas, jo pēc 10 dienām konstatēju ka kostīma biksēm vīle atirusi, domāju jānes pie šuvējas lai salabo. Šuvēja paskaidroja ka varēs redzēt šuvi, jo šaura, audums kāds tur... Īsāk sakot es sapratu ka nevar sašūt tā lai tas nav redzams. Aizvedu atpakaļ bikses uz veikalu un lūdzu lai samaina pret citā, bet citu neesot. Naudu atdeva par biksēm un paskaidroja, ka bikses ar jaku nepārdod kā komplektu, tāpēc bikses pieņem bet jaku NĒ. BET ko lai es daru ar jaku???? Jo reāli kuram cilvēkam vajag vajag apakštasīti bez krūzītes JA TAS IR PIRKTS KĀ KOMLEKTS???? tas pats ir manā gadījumā. NU nav taisnības. Galvenais ko es nesaprotu, kāpēc veikals FANS iegādājas tik nekvalitatīvas preces un pārdod tik dārgi?????
Комментарии (7)
Vajag rakstīt prasījuma pieteikumu un prasīt atdot naudu. Ja veikals atsaka, vajag vērsties PTAC ar sūdzību, jo, ja nodoms bija iegādāties komplektu, bet viena tā daļa defekta dēļ nav izmantojama, tad iegādātā/palikusī prece vairs neatbilst patērētāja nolūkam preces iegādes brīdī.
Vadītāja man paskaidroja ka katrai precei ir sava cena, tādad tas nav komlekts.
vakar nopirku pingvina terpu, saplisa raveejsleedzis, ko dariit???
Tas jau nav galvenais rādītājs, ka katrai precei sava cena. Pārdodot katru daļu atsevišķi, ir iespēja izvewidot komplektu pēc saviem izmēriem, jo, ja komplekts ir vienā gabalā, tad cilvēks to varbūt nenopirks, jo, piem., nederēs jaka vai kas cits. Es iesaku pacīnīties, jo zaudējums var būt tikai pasta izdevumi par iesniegumu sūtīšanu. Jāpierāda, ka prece citādi vispār nebūtu iegādāta, ja redzētu, ka nesanāk komplekts. Veikala darbinieki vienmēr izdomās, kā atrunāties.
Ar patērētājiem neiesaku aizrauties...
Rakstīsi vienu iesniegumu pēc otra, bet nekas uz priekšu neies...
+ nevajag čīkstēt, ja krāsa tērpam nesakrīt- tizlā sieviešu ideoloģija un nosliece ;) Un ta nu gan problēm, ja tērpam redzēs, ka ir maza šuve!
Ja tev pašai pēc nedēļas nāktos uzplēst-tā pat ietu pie šuvēja un labotu, kā arī turpinātu slēpot nevis taisītu traci, ka nevari atrast bikses priekš augšiņas!!!
veikala fans servisā lauž velosipēdus nevis labo. Biju iedevis tiem velo uz apkopi. tie atgrieza to ar salocītu stūres ragu un pie spieķiem pielocītu ātrumu mehānismu. Tātad tas bija smagi kritis uz sāniem. Turklāt nekāda apkope nebija veikta.to varēja konstatēt pēc nenobirušām smiltīm skrūvējumu vietās. Mājās izjaucot gultņus tas apstiprinājas jo tajos bija vecā smērviela. Es parasti tādu apkopi veicu pats. Bet tajā reizē uzticēju šādiem te "profesionāliem" naudas kāsējiem. tā lūk!
Fanā vienmēr esmu saskāries ar patīkamu aplakošanu. Tomēr mēdz būt arī izņēmumi. Vienreiz pasūtīju Uvex Jump kalnu slēpošanas ķiverei zodiņu. Zodiņš pienāca veikalā un veikals deva man ziņu. Diemžēl veikalā man pārdeva nepareizo zodiņu, kurš bija deguna līmenī. Kam negadās? Sazvanīju jaunu čali-pārdevēju un sarunājām samanīt zodiņu uz pareizo nākamajā darba dienā. Bet nu sagadījās tā, ka braucu garām sestdienā un iebraucu Fanā. Tur sēdēja tāda jauna, apaļīga izskata pārdevēja. Saku tā un tā, vajag apmanīt zodiņu. Bet šī uzreiz man brauc virsū, ka man bija jābūt nākamajā darba dienā. Es saku - vai tad tie zodiņi Fanā nav un vai tagad nevar apmanīt? Vai obligāti ir jābūt tam pārdevējam, kas man zodiņu pārdeva? Šī nelabvēlīgā un augstprātīgā tonī - nē, tagad nevarot, jo man esot bijis jābūt darba dienā. Es saku - nu tad man braukt prom un atbraukt darba dienā? Šī atcērt - nu labi, varot man izdarīt lielu pakalpojumu, un zodiņu varot apmanīt tagad, bet citreiz man esot jābrauc tā kā esot sarunāts, darba dienā. vai es to esot sapratis? Es -jā. Sarunāts mums tiešām bija nākamajā darba dienā, bet ne jau es kļūdījos pārdodot nepareizo zodiņu, bet gan Fans. Es uzskatu, ka šādām pārdevējām nav vietas klientu apkalpošanā, kaut vai ja šis pārdevējas ir bijušās exsportistes. Var jau būt ka pārdevējai bija pohas vai mentruācijas? Vismaz priekš manis ļoti negatīva un pazemojoša apkalpošanas pieredze. Iesaku fana administrācijai šādus cilvēkus veiklā īpaši neturēt. Ne Burupsortā, ne Motopsortā, ne Ski Boksā, ne X Sportā ar mani nekad pārdevēji tik augstprātīgi nekad nav runājuši.
Fans dēļ šī gadījuma +2
Buru Sports +5
Motosports + 5
Ski Box + 5