Fans - Nepērciet neko Fanā!
Pagāju šovasar pirku tur riteni. Nu tā uz 200 Ls. Ritens it kā normāls, bet līdzi jāpērk atsevišķi dubļu sargi, lampiņa un visas šitās štučkas. Un tad sākās. Pārdevēja pārdeva dubļu sargus, es aizeju mājās man sencis kā tehnisks cilvēks uzreiz pasaka-šitie dubļu sargi šitam ritenim neder. Ok es jauna un dumja eju atpakaļ uz veikalu un saku, ka šitie man neder lai dod citus. A tur priekšā jau kaut kāds rižs lohs pārdevējs-TĀAAAAAAAADS KRETIIIIIINS vnk. psc-saka, ka dubļu sargi derot gan manam ritenim. A ko es varu pierādīt? Labi, nākošreiz mēroju ceļu līdz Rīgai ar visu riteni un muteri pie mehāniķa. Lai tad sranā veikala FANS (pie Deglava tilta) mehāniķis man uzliek tos dubļu sargus. Un vai tu re-mehāniķis ilgi, ilgi ņēmās-i urba jaunus caurumiņus, i meklēja skrūvītes kamēr kā nebūt uzdabūja tos dubļu sargus. Uz mūsu jautājumu-vai šie bija domāti manam ritenim un vai mēs paši varētu viņus uzlikt, mehāniķis nodūra acis un nosarcis godīgi pateica: "Nē." Un ko tas kretīns rižais pārdevējs?" Nu vispār jau par šo pakalpojumu būtu jāmaksā, bet nu šoreiz..." Vāks! Kā pret suni! Toreiz es biju jauna, dumja un pārāk izbesījusies un naiva un stulba un tā arī tas palika. Ar šodienas skatījumu es tam rižajam kretīnam būtu maukusi pa ģīmi. Vārdu sakot neatkārtojiet manas kļūdas-pārbaudiet visus aksesuārus un ja kaut kas nav tā, tad ejiet sūdzēties visur kur vien var un vislabāk-NEPĒRCIET NEKO "FANĀ"!!! Ja reiz viņiem strādā bezkaunīgi kretīni darbinieki!!!
Комментарии (14)
Fana ir vis labakie pardeveji un vienmer ir bijis labi! vienmer eju tur! ja tev gadijas tad nejau visiem ta gadas! pashai nevajag but govij! drosvien no tevis pashas ari ir atkarigs ka pret tevi izturas!
Nekad tur tādu attieksmi neesu manījusi. laipnākie pārdevēji un tiešām palīdzēs izvēlēties. ja tu NEKO nesaproti, tad nevajag bļaustīties.
Meitene bez attieksmes, tu esi smiekliiga, kur taadas rodas, teu vispaar nevajag riteni, nopeerc paartiku labaak,vai stiliigu gultas velju un dirni maajaas. Visus dublekjus var piechiniit, tik jaapashtuko, fanaa straadaa kaartiigi mikjelji un deglavas fans ir uuber veicis. ja neko nerubii, tad pis suudu:)
Ha ha ha, es skatos, te vieni Fana darbinieki tik atbild! Ne ne, uz turieni iepirkties neiešu!
What is matter with you people!!! klientam vienmēr ir taisnība!!. Ja tajā bodē strādā kādi ambīļi kas nav gudrāki par šo meiteni, kurai nav pilnīgi nekādas sajēgas par tehniskām lietām tomēr pēc viņas sūdzības, ka viņas ritčukam tie dolbanie dubļinieki neder nekaunīgi mēģina ieskaidrot, ka NE TIE DUBĻUSARGI DER!!! nu tad ziniet sorry, jums kauns vispār ir?!!, vai nebijāt mājās kad to dalīja?. Pareizi jums tak tas veikals ir piegrūsts līdz lūpai ar visādiem sūdiem no A-Z par kuriem jums pašiem nav nekādas nojēgas tādēļ tāda situācija arī ir radusies un vēl tādas neapšaubāmi būs..ko sieviete parasta mājsaimniece strādājoša veikalā FANS sajēdz ko no divriteņiem, snowbordiem, skeitbordiem - NEKO!!! es personīgi arī esmu sastapies ar šādu situāciju kad manai mātei iesmērē tajā veikalā fake preci, lai gan visi norādījumi bija sarakstīti uz lapiņas kura viņai bij līdzi!!psc
Pēcvārds:
Man, piemēram, iepirkties uz tāda tipa veikaliem, kas nav konkrēti specializējušies uz vienu nozari bet uz neko tikai pārdot nav tik bīstami jo es zinu ko es tieši meklēju tajā bodē un neviena " gudra" pārdevēja - s man smadzenes nesakompostrēs tikai ritīgi iespējams ka nokaitinās ar savu stūlbumu, bet tā kā tai meitenei labāk iesaku doties uz specializētiem veikaliem kas ir specializējušies konkrētā nozarē, ja velosipēdi tad velosipēdu veikals un tikai un vienīgi ceru ka sapratāt.
PS. bet tomēr šitā apjāt jaunu meiteni tam rižajam gan ir iekšā:D...naturālākā cūcība...FANS Jums lielais fuj...
Meitenīt Tu tiešām esi dumja!!! Fans ir viens no labākajiem velo veikaliem!!! Tev vnk piedāvāja universālo dublu sargu komplektu kurš maksā 5ls nevis priekšējo un aizmugurejo atseviņšķi, katru pa 8ls!!! Un tādiem cilvēkiem, kā Tev tiek piedāvāti arī jau sakomplektēti velosipēdi kā piemēram Author Triumph vai Author Seance ar visām lampiņām un dubļu sargiem! Tikai cena būs daudz lielāka nekā Tu to pirktu atsevišķi! Un ja nemāki pati izlasīt instrukciju un pieskrūvēt dubļu sargus, tad nekas cits neatliek kā maksāt meistaram 2ls par darbu!!! TAS IR NORMĀLI!!! Pie ārsta arī Tu neej bez maksas!
Pēc pieredzes zinu teikt ka kretīni ir gan klienti, gan pardevēji. Patērētāju sabiedrība ir izveidojusi daļu patērētāju, kuri jūtas ...ka dievi. un tas knislis ...pārdevējs... un ir arī pārdevējs kretīns, kuram nav drosmes pateikt ka šādam velospēdam latvijā dubļusargi nav pieejami vispār, un tā nav tikai Fana problēma, ari veikalā - Treks pērkot integŗtās stūres bļodiņas nācās pačakarēties, jo nu integrēt viņas nebija paredzēt, bet ja reiz var pielāgot, tāpēc jau tas nestrādā sliktāk. Kretinē cilvēki, kuri nespēj atrisināt savas problēmas un pūš savas dusmas sabiedrībā, kas ir kārtējā indes deva . Vai mums to vajag ? Cilvēkiem patīk negācijas, bet foršāk ir nevis dirnēt pie kompja, bet staigāt gar jūru un baudit skaistu dabu . Sakārto savu galvu dāmīt :) un ne jau frizūru es domāju.
Nopirki riteni, aizbrauci mājās un izdomāji, ka vajag dubļu sargu un lampiņas? Mamma vai tētis pateica, ka vajag? Ne jau veikalu vajag aplikt, ja pati biji, citēju "jauna, dumja un pārāk izbesījusies un naiva un stulba..." Ja pie riteņa pirkšanas būtu visu paprasījusi, tad arī īstos uzmontētu un nebūtu nekāda stressa. Man liekas, ka visi ričuku veikali normāli, vajag tikai ar viņiem runāties un jautāt. Es savējo pirku Hawai un uzreiz paprasīju, lai uzliek radziņus, savilces, dubļinieku, lampiņas un odometru bez kādas montēšanas maksas. Starp citu tur vispār 2 gadu apkope pa velti. Salūza sēdekļa savilce un to nomainīja pa velti.
Nedomāju gan, ka Fanā kāds speciāli mēģināja apčakarēt.
nesen fanā pie mājas kas pie Ulmaņa gatves no pirku kameru, pirmkārt pārdevējs pārdeva nepareizo izmēru apgalvojot ka šim 28'' pilsētas modelim ir tikai viens kameras izmērs un tikai ar sporta ventīli .. kur nācās nopirk vēl pāreju pa latu un kamera teju 5Ls. Rezultātā kamerā par 1/3 pa mazu un ļoti ļoti plāna - loģiski uzsprāga pirmajā dienā! bet paŗdevēji lecīgi un grib būt pārlicināti par savu teikto, taču garām !
otrs sliktais gadījums - nopirku reiz pei viņiem riteni kuram pat ggarantīju deva un apkopes garantīju! pēc mēneša aizeju viekt pirmo garantīja apkopi viņi pasaka ka nevaram veitk jo esto tagat ziemas sezona un velo apkopes tikai būs pavasarī ! bet es taču vēl taiso braukt arī tagat peitam ritenim tiešam salūz bremžu tose un vēl kāds sīkums. Uz jau tājumu kā tad pavasarī lai es saņumu solīto apkopi .. saku lai ieraksta talonā ka rudēnī nav vaikta un pārcelta uz pavasari - to gan atteicās darīt pasako "ja atcerēsimies tevi tad mēs to veisim" - ticami vai ne ! Pavasarī sāku braukt - taču tad vēl nebīja šakta velo sezonā Fanā un beigās nospļāvos un vairs negāju un nekad tur neko lielu nepirkšu !
Fans manās cīs -2 punkti ( nepatīk augstprātīgā viszinoša atieksme)
ZZK malači +1 ( jo daudzkār ir izlīdzējuši un nav gadījusies ķibele ar viņu pakalpojumiem)
GAnds = 0 ir gan labi gan visuvēji bet neko īsaši labu vai sliktu nevaru pateikt tieši par velo lietām
fans.lv tas ir kantoris ar viszemāk kvalificētiem darbiniekiem, tikai brauc pa ausīm, iesaku iet ar līkumu.
ne kā tamlīdzīga. Fanā, bet gan Garozas ielā pirku kalnu slēpes, zābakus un visus pričendālus. Pārdevēji profesionāļi savā jomā, pārzin visu līdz sīkumiem, pieklājīgi un ļoti korekti. zinu tik to, ja būs vajadzība ko atkal iegādāties pa sparta preču sortimentu, tad neslinkošu un aizbraukšu līdz Rīgai savus 250 km, iegādāšos, ko man vajag un būšu gandarīts! Fans ir labākie, Fans rullē !!!
Fanā vienmēr esmu saskāries ar patīkamu aplakošanu. Tomēr mēdz būt arī izņēmumi. Vienreiz pasūtīju Uvex Jump kalnu slēpošanas ķiverei zodiņu. Zodiņš pienāca veikalā un veikals deva man ziņu. Diemžēl veikalā man pārdeva nepareizo zodiņu, kurš bija deguna līmenī. Kam negadās? Sazvanīju jaunu čali-pārdevēju un sarunājām samanīt zodiņu uz pareizo nākamajā darba dienā. Bet nu sagadījās tā, ka braucu garām sestdienā un iebraucu Fanā. Tur sēdēja tāda jauna, apaļīga izskata pārdevēja. Saku tā un tā, vajag apmanīt zodiņu. Bet šī uzreiz man brauc virsū, ka man bija jābūt nākamajā darba dienā. Es saku - vai tad tie zodiņi Fanā nav un vai tagad nevar apmanīt? Vai obligāti ir jābūt tam pārdevējam, kas man zodiņu pārdeva? Šī nelabvēlīgā un augstprātīgā tonī - nē, tagad nevarot, jo man esot bijis jābūt darba dienā. Es saku - nu tad man braukt prom un atbraukt darba dienā? Šī atcērt - nu labi, varot man izdarīt lielu pakalpojumu, un zodiņu varot apmanīt tagad, bet citreiz man esot jābrauc tā kā esot sarunāts, darba dienā. vai es to esot sapratis? Es -jā. Sarunāts mums tiešām bija nākamajā darba dienā, bet ne jau es kļūdījos pārdodot nepareizo zodiņu, bet gan Fans. Es uzskatu, ka šādām pārdevējām nav vietas klientu apkalpošanā, kaut vai ja šis pārdevējas ir bijušās exsportistes. Var jau būt ka pārdevējai bija pohas vai mentruācijas? Vismaz priekš manis ļoti negatīva un pazemojoša apkalpošanas pieredze. Iesaku fana administrācijai šādus cilvēkus veiklā īpaši neturēt. Ne Burupsortā, ne Motopsortā, ne Ski Boksā, ne X Sportā ar mani nekad pārdevēji tik augstprātīgi nekad nav runājuši.
Fans dēļ šī gadījuma +2
Buru Sports +5
Motosports + 5
Ski Box + 5
Es ļoti daudz preces esmu iegādājusies abos veikalos FANS.Preces labas un pārdevēji zinoši.
Neperciet tur neko, pretīgs serviss.