"Express Cafe 31", kafejnīca - Attieksme pret klientiem

Šinī kafeinīcā ēst esmu gājis 3 gadus, katru dienu. Viss apmierināja, tomēr šodien ļoti nepatika kafeinīcas vadītajas attieksme. Nopirku pie viņiem lasi ar dārzeņiem kopā saceptu ar sieru, reāli tas bija ļoti negaršīgi, pilnīgi dūšu sašķebināja. Pienācu pie vadītājs un palūdzu samainīt šo ēdienu pret kaut ko citu. (kā nekā esmu gājis 3 gadus, katru dienu atstājot ap 4Ls, kas mēnesī sastāda viņiem ap 80Ls ienākumus no manis vien) uz ko saņemu atbildi:

"šis lasis ir vescs?, smird? vai es esmu vainīga ka Jums viņš negaršo, man te katru dienu ienāk 600 cilvēku, kas es katram mainīšu ēdienu, ja negaršos?" man reāli nebija ko teikt, jo biju ļoti vīlies pašas vadītājas attieksmē pret mani kā patstāvīgu klientu. Pēc tam vēl paņirgājās ar citām savām darbiniecēm, par to ka man redz negaršojot ha ha ha
Runāju ar citiem kolēģiem, arī citi iepriekš bija ņēmuši pie viņiem laša sacepumu, kurš nav garšojis un dūša pēc tam šķebinājusi.

Visiem kas iet uz šo kafe 31, rekomendēju no laša sacepuma izvairīties un nerēķināties ar patstāvīga klienta statusu, jo par to šinī kantorī nedomā, es savukārt pie viņiem vair nekad ēst neiešu.

F

Комментарии (1)

T Tiesībsargs 07.05.2013

Kafejnīcas vadītaja Jolanta ir ļoti nekompetenta persona, katru dienu pazemo darbiniekus morāli, šantažē, pārkāpj darba ētikas principus. No klientu viedokļa atsauksmes par ēdienu ir sliktas un no drošiem avotiem ir zināms, ka vienu un to pašu ēdienu pārdot vairākas dienas pēc kārtas. Kafejnīcas klienti ir Barona kvartāla darbinieki, bet tas nav pārsteidzoši, jo šajā biroju kvartālā ir tikai divas kafejnīcas, tāpēc kientiem nav izvēles un uzņēmumam nav konkurentu. Ja šī iestāde būtu citā vietā, tad ātri vien bankrotētu. Darbienieki ir iebiedēti tāpēc neziņo attiecīgajām iestādēm par pārkāpumiem. Nevienam neiesaku pieteikties šajā darbā, tie kuri pastāv par sevi ir jau uzrakstījuši atlūgumus. Jāķeras ir klāt saknei, attiecīgi kafejnīcas vadītājai, kafejnīcas īpašnieks neliekas ne zinis par to, kas tur notiek, jo nauda ir svarīgāka par kafefnīcas reputāciju, drīzumā tiks nosūtīti kontrolpircēji ar slēptajām kamerām, lai tiktu iegūti pierādījumi par pārkāpumiem. Visas sarunas notiek aiz slēgtām durvīm, tāpēc neskatiet vīru no cepures, ja jūs maksājat par šīem ēdieniem tad pret jums labi izturēsies, bet ja būs kādas sūdzības, tad neesiet vairs viņu klients, šī ir tikai viena no daudzajām noklusētajām sūdzībām

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы