Everita Pastuhova - Katastrofāls darbs ar klientiem :)
Everita - sirsnīga un jauka savā IG profilā. Programma - kolosāla, kas reāli strādā! Bet komunikācija ar klientiem, viņas pašas vārdiem runājot, ir vienkārši katastrofāla!:) tiklīdz tiek izteikta kaut mazākā kritika, tā komentārs tiek izdzēsts. Visi neērtie jautājumi tiek atspēkoti ar to, ka tos izsakot tie, kam neizdodas notievēt. Gluži otrādi - viņas programma patiešām strādā lieliski, bet konstruktīvu kritiku everita nespēj uzklausīt. Nekādas sarunas un diskusijas, viedokļu un pieredzes apmaiņas netiek pieļautas. Ir tikai pliki cipari un beigās - tikai labās atsauksmes. Pāris reizes nedēļā ir jautājumu vakars, kur it kā var uzdot neskaidros jautājumus. Jā, dažkārt tie nav pa tēmai, jo principā viss materiālos ir izstāstīts. Vairākas reizes dažādos griezumos atkārtojas viens un tas pats jautājums, uz ko tiek saņemts augstprātīgs komentārs meklēt atbildi publikācijās. Tas tonis, kā tas tiek pateikts, liek jaunajām meitenēm viņai bez maz vai atvainoties par sagādātajām neērtībām. Visiem tiek aizbāztas mutes un nākamajā jautājumu / atbilžu vakarā ir klusums, jo neviens neuzdrīkstās iepīkstēties. Ieteikums pārskatīt savu komunikāciju, kā tēmas tiek pasniegtas, tiek izdzēsts un visticamāk netiek ņemts vērā, jo kritikas izteicējs tiek bloķēts gan whatsapp grupā, gan telefonā, gan viņas ig profilā. Tā neiecietība, vīzdegunība, augstprātība un pazemojošais everitas tonis ir katastrofāls!:) ) ) turpmāk šis vārds man asociēsies tikai ar everitu, jo viņas leksikā tas ir ļoti bieži. :) viņas vārdiem - cilvēki pēc būtības esot briesmīgi, rijēji, izrijēji, sliktāki par dzīvniekiem, kas nemāk ne dzīvot, ne svētkus svinēt.
Комментарии (2)
Īstā vieta kur kaut ko meklēt.. IG, FB, TT utm..
Piekrītu - komunikācija ar klientiem, viņas pašas vārdiem runājot, ir vienkārši katastrofāla!:) ja ir jautājumu vakars, tad pieklājīgi atbildi jā vai nē, vai var, nevar, nevis skaties programmā. Informācijas tik daudz nevar uzreiz visu atcerēties 4dienā.