eutransport.lv - Transportēšana uz Berlīni ar DPD
Mājas lapā eutransport.lv atradu man vajadzīgo pakalpojumu - paku transportēšana "pa visu Eiropu no durvīm līdz durvīm" t.sk. uz Vāciju. Mājas lapā norādīts, ka uz Vāciju brauc Valdis Bušmanis un Ivars Heidemanis. Es mājas lapā aizpildīju transportēšanas pieteikumu, kurā norādīju nosūtīšanas adresi Rīgā (LV) un saņemšanas adresi Berlīnē (DE). Otrdien, 2014,gada 28.oktobrī nodevu transportētāju pārstāvim 2 kastes, kurās iepakotas šujmašīnas. Par pakalpojumu samaksāju avansu skaidrā naudā 34 euro. Man izsniedza EU TRANSPORT kvīti ar iedrukātu numuru, Valda Bušmaņa un Ivara Heidemaņa vārdiem, uzvārdiem, telefonu numuriem un manu adresi un telefona numuru. Uz kvīts ir iedrukāta informācija "Katra klienta sūtījums tiek apdrošināts 100 euro vērtībā" un teksts "No durvīm līdz durvīm HEID & BUSH www.eutransport.lv". Uz kvīts ir atzīme "17 kg - 34 euro Samaksāts".Mantas nododot, man nosauca piegādes datumu: 2.vai 3.novembris. Piegāde kavējās, informācijas no eutransport nebija. Kad pēc vairākkārtējiem neveiksmīgiem mēģinājumiem beidzot bija sazvanīts Ivars Heidemanis, uzzinājām, ka mantas transportē nevis eutransport, bet DPD. Ivars Heidemanis citam transportētājam manas mantas nodeva bez saskaņošanas ar mani. Manas mantas bija ceļā no Rīgas līdz Berlīnei 9 dienas, līdz 6.novembrī nonāca pie adresāta. Viena no abām transportētajām kastēm piegādes adresē nonāca samīcīta un tajā iepakotā šujmašīna Juki bija deformēta, tā nestrādāja. Par to uzreiz telefoniski un e-pastā informēju Ivaru Heidemani, pievienojot deformētās šujmašīnas un samīcītās iepakojuma kastes foto. Ievietoju sūdzību arī eutransport.lv mājas lapā. Berlīnē šujmašīnas Juki saņēmēja nogādāja to remontdarbnīcā. No darbnīcas meistara tika saņemts slēdzienu par to, ka šujmašīna Juki nav atremontējama. Ivaram Heidemanim e-pastā nosūtīju Vācijas šujmašīnu meistara slēdzienu par to, ka eutransport transportētā šujmašīna Juki nav atremontējama.Citēju ilgi gaidīto Ivara Heidemaņa atbildi uz manu e-pastu:"Atbildot uz Jūsu,2014.gada 11.novembrī iesūtīto elektronisko vēstuli,darām Jums zināmu,ka,ja Jūs nēesat apmierināta ar sia Heid-Bush Transport,sniegtā pārvadājuma pakalpojuma kvalitāti Jums ir tiesības,sešu mēnešu laikā,iesniegt rakstveida pretenziju LR normatīvajos aktos paredzētā kārtībā,t.i.,ierakstītā vēstulē,uz SIA Heid-Bush Transport,Faoite,Station road,Carrigaline,Co.Cork,Ireland,juridisko adresi nosūtot rakstisku pretenzijas pieteikumu pievienojot tam pretenziju apstiprinošus dokumentus:1) preces iegādes dokumentu kopiju,2) preces pārvadājuma dokumentu kopiju,3) LR likumdošanā paredzētā kārtībā veikta zaudējumuaprēķina dokumenta kopiju."Šobrīd mazsvarīgi liekas tas, ka transportēšanas organizators Ivars Heidemanis ne mani, ne saņēmēju neinformēja par piegādes kavēšanos.Man nenormāls liekas piegādes veids - mantu nodošana DPD bez saskaņošanas ar klientu, kā arī DPD neinformēšana par to, ka jātransportē šujmašīnas, kuras nedrīkst mest.Tāpat man nav saprotams tas, ka naudu par pakalpojumu saņem Latvijā, bet nodokļus šeit nemaksā.Arī Latvijas Patērētāju tiesības aizstāvošajās organizācijās nevaru vērsties, ja Ivars Heidemanis Latvijā nav reģistrējis saimniecisko darbību.Mani secinājumi pēc piedzīvotā:1) ar eutransport.lv mājas lapā reklamētajiem pakalpojumu sniedzējiem Ivaru Heidemani un Valdi Bušmani savas mantas var pārvest asu sajūtu cienītāji,2) transportēšanai eutransport.lv darbonim Ivaram Heidemanim var nodot lietas, no kurām nebūs žēl šķirties.
Комментарии (8)
Cik zinu, tad sūtot kaut ierakstītu vēstuli uz rietumiem vai austrumiem neviens klientu nebrīdina, ka viņa sūtījumu piegādās cita pasta kompānija.
Žēl par bojātām mantām.
Šajā gadījumā šujmašina nebija droši iepakota. Precīzāk :viņa bija tikai kartona kastē,
Man ir bījuši gadījumi piemēram:
Aizbraucu pie klienta lai savāktu sūtīšanai uz Latviju plazmazmas TV. Klients laipni mani aicina mājā, lai palīdzot viņam to televizoru iznest. Ieraudzīju milzu ekrānu kurš vēl bīja pieslēgts tīklam un bērni skatījās multenes.
Protams, ka es ateicos viņu vest, kamēr nebūs droši iepakots. Divu stundu laikā tas tika izdarīts, kaut klients to varēja jau sagatavot laicīgi.
Laiks ir nauda.
Visu cieņu.
...INTERESANTS KOMENTĀRS
Manā gadījumā iepakojums bija gana drošs normālai transportēšanai, bet kastes tika mestas!
Iesaku ievietot iepakošanas instrukciju mājas lapā eutransport.lv!
Vēl iesaku mantu saņēmējam klausīties, kas ir iepakots nosūtīšanai sagatavotajās kastēs...
Veiksmīgu "mantu bojātāju biznesu"!
Nekad nevienam neiesaku pārvest savas mantas ar Ivaru Heidemani un Valdi Bušmani - viņi galā mantas nogādā salauztas un uzskata, ka nekādas kompensācijas cietušajam klientam nepienākas, jo klients pats izrādās vainīgs, ka izvēlējās eutransport.lv mājas lapā reklamēto pakalpojumu sniedzējus.
Pilnīgi piekrītu. Arī mēs sūtījām spoguli, par kuru jautājām, vai vispār varam sūtīt. Teica, ka jā. Galā spogulis tika piegādāts saplēsts un Ivars Heidemanis vēl atļāvās rupji un aizskaroši atbildēt uz izteiktajām pretenzijām un ieteica griezties pie ārsta. Neiesaku šos pārvadātājus.
Kompensācija pienākas cietušajam, ja tas ir noticis piegādātāja vainas dēļ.
Mēs vienkārši nedrīkstam sūtījumus mest, jo reāli pārsvarā no Latvijas ir sūtījumos mājās gatavoti produkti: burkās= gurķi, tomāti, medus, zivis, gaļa, , u.c.
Gurķi burkās tiešām jākompensē, bet salauzta jauna šujmašīna - sanāk, ka nē! Izcila pieeja - bizness postpadomju stilā.
Atkārtoti iesaku jebkuram transportēšanas pakalpojuma potenciālajam klientam izvērtēt, vai esat gatavi saņemt tādu attieksmi no eutransport.lv mājas lapā reklamētajiem pakalpojuma sniedzējiem Ivara Heidemaņa un Valda Bušmaņa.
Cik zinu, tad sūtot kaut ierakstītu vēstuli uz rietumiem vai austrumiem neviens klientu nebrīdina, ka viņa sūtījumu piegādās cita pasta kompānija.
Žēl par bojātām mantām.
Šajā gadījumā šujmašina nebija droši iepakota. Precīzāk :viņa bija tikai kartona kastē,
Man ir bījuši gadījumi piemēram:
Aizbraucu pie klienta lai savāktu sūtīšanai uz Latviju plazmazmas TV. Klients laipni mani aicina mājā, lai palīdzot viņam to televizoru iznest. Ieraudzīju milzu ekrānu kurš vēl bīja pieslēgts tīklam un bērni skatījās multenes.
Protams, ka es ateicos viņu vest, kamēr nebūs droši iepakots. Divu stundu laikā tas tika izdarīts, kaut klients to varēja jau sagatavot laicīgi.
Kompensācija pienākas cietušajam, ja tas ir noticis piegādātāja vainas dēļ. Tātad jajautā īsti ir Vācijas piegādātājam.
Lūdzu iesūtiet piegādātāja uzņēmuma detaļas. Pavadzīmi par [slēpt]@gmail.com
Visu cieņu.
Es arī sarunāju, ka vienu sūtījumu šis kantoris paņems. Jau e/meilā nebija skaidrs kad paku paņems, kad apmērām pienāca laiks pārvadātājam būt pie manis uzzvanīju Valdim B, viņš iedeva sava kolēģa telefonu un rezultātā nekā, gaidīju, zvanīju, īsziņas sūtīju, atkal Valdim zvanīju, viņš man neko jēdzīgu pateikt nevarēja.
Esmu ļoti neapmirināta ar šo firmu!
V.Bušmanim būtu jāiet mācīties,jo viņa neprasme šajā pārvadātāja,komersanta,priekšnieka lomā ir tik nemākulīga,ka to vien māk kā bērnišķīgi atrunāties,bez maz kā bērnībā,kad bija sastrādājis nedarbus,bet atzīties bail.V.Bušmanim ir tik daudz nekaunības,ka var pateikt SAVAM PATSTĀVĪGAM,ILGADĒJAM,klientam ka transportā viņš lej iekšā urīnu,un paku man atveda par papildus samaksu,turklāt manu paku pat nepaņēma,jo man bija izslēgts telefons,un kurjers bija zvanījis,bet tie ir viņa meli,viņam kārtējo reizi,kā neprofesinālim piekliboja loģistika,kuru V.Bušmanis nav mācījies,arī profesionālo saskarsmi un psiholoģiju pat nezin ka tā ir obligāta tieši pārvadātājam,uzņēmējam,par ko viņš sevi tā ļoti uzskata, Ja tādā garā turpinās pazaudēs visu,es mierā nelikšos.