Europark - Neuzticams kantoris
Es vēlos izteikt savu neapmierinātību ar Europark SIA pakalpojumu sniegšanu. Es izmantoju viņu parkinga aplikāciju, un kad beidzās stavvietas laiks, aplikācija mēģināja iekasēt maksu, taču kontā nebija līdzekļu, tāpēc maksājums neizdevās. Es saņēmu paziņojumu par neveiksmīgo maksājumu, bet pēc tam neizmantoju aplikāciju līdz šodienai. Pieslēdzoties šodien, atklāju, ka man ir uzlikts sods par neapmaksātu pakalpojumu.
Manuprāt, šāda rīcība ir nepamatota. Būtu loģiski nosūtīt atgādinājumu pa e-pastu vai īsziņu, nevis tūlīt uzlikt sodu (7.50 EUR). Soda apmēri (30-35 EUR) ir nesamērīgi, salīdzinot ar Rīgas satiksmes praksi, kur neapmaksas gadījumā tiek piedāvāta 2 nedēļu atlaide (11-17 EUR). Šāda pieeja liecina par nevērību pret klientiem, un es vairs neplānoju izmantot Europark pakalpojumus. Aicinu uzņēmumu pārskatīt savu politiku.
Комментарии (3)
Pie visa vainīga Veronika Rudzinska. Viņa pat Facebookā slēdza profilu un iespēju rakstīt/pievienot draugos.
Vienīgājs variants ko var dārīt, sūdzēties uz viņas profilu. (Mest strikes profilam.)
Ti jei prosto zajebal
Ja tu dzīvo Rīgā, tad rēķinies ar grūtībām. Ja izmanto maksas stāvvietas, tad ņem vērā viņu noteikumus. Neiesi taču pie čoma ciemos, kur pravas kačāsi, kā viņiem dzīvot.